Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Hallo allemaal, gisteren was ik ook in de club en het was een rustige dag, niet voor mij, mijn favor …In: Meeting Point
vor 17 Stunden
vor 5 Tagen
Quote from vergeetachtige beer on June 13, 2026, 6:30 pm
Quote from IndoBear on June 13, 2026, 4: …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Tagen
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 13e de 2e keer deze week ook weer aanwezig, wie komt er nog meer …In: Meeting Point
vor 7 Tagen
vor 1 Woche
vor 2 Wochen
Zeer zeker, een geweldige dag, lekker eten (heerlijke Paella) lekkere Sangria, tequila shots, geweld …In: PARTY & MORE
vor 2 Wochen
Hallo pat, dinsdag was Tanja aanwezig, ze was een dag eerder gearriveerd, een heel grote kans dat zi …In: Live from Sixsens
vor 2 Wochen
3 lange dagen, want ik was dinsdag ook in de club, maar zaterdag ben ik weer aanwezig. Ik hoop op ee …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
Hallo iedereen, ik ben er eigenlijk nog geen 24 uur geleden geweest en toch verheug ik me alweer eno …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
vor 3 Wochen
Nieuwe dame, vandaag begonnen de Roemeense Silvia, ik hoop dat ik het goed schrijf, zeer slank, ca …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Wochen
Nee, ze zijn niet gezien vandaag, heb ik uit betrouwbare "bron" vernomen, vandaag aanwezig …In: Live from Sixsens
vor 4 Wochen
Gelukkig gaat de club weer open, ik ben zaterdag uiteraard weer aanwezig, wie komt er nog meer, het …In: Meeting Point
vor 4 Wochen
Heel veel succes gewenst vandaag aan de eigenaars Beata en Willy en uiteraard aan het personeel. Ik …In: Kort geding
vor 1 Monat
Sterke aan de eigenaren van de club, ook voor de geweldige mensen van het personeel en uiteraard voo …In: Sluiting vanaf 11 mei?
vor 1 Monat
vor 1 Monat
vor 1 Monat
Hallo allemaal, ik had gisteren, woensdag de 22e een geweldige dag, zoals altijd eigenlijk. Ik verhe …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Dat was ik gisteren ook nog vergeten te vermelden, na lange afwezigheid is ook Margarita weer terugg …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Quote from Opa Borrelwater on April 17, 2026, 6:08 pm
Nou ja, ik fiets morgen mee, graag ff remmen …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ik ben er ook Romantisch Kereltje op zaterdag de 16e Mei, zoals ik al zeiIn: Miss romantisch 🐝 🐝 🐝 honeybee 🐝 🐝 🐝 🐝 2026
vor 2 Monaten
Quote from Tim on April 14, 2026, 6:31 am
Zaterdag weer eens aanwezig.
Ik ook, en op woensdag 😉In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Quote from Meik46 on April 12, 2026, 5:15 pm
Danke. . Zum Einstieg und umschauen wird es passen. Un …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Quote from Meik46 on April 12, 2026, 2:31 pm
Dann werde ich morgen zum Einstieg einfach mal mein Gl …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Super, Vergeetachtige Beer, laat me raden.... 😉 afgelopen dinsdag was ze er ook tot mijn verrassi …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Hallo Meik, ich bin am dienstag der 7e dem gansen tag anwesend, frage an die reception, ich denke Ma …In: Erster Besuch im Sixsens
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
NeeIn: Politie inval
vor 2 Monaten
Ik heb gisteren met Corina gesproken, ze was een beetje aan het flirten met mij, maar toen ik zei da …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Ik kwam van Aken, de club is gewoon open, ben nog even op de parkeerplaats geweest, nu weer alles no …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Beatrice is niet nieuw Dennis, ze is toch al enkele maanden in de club, welliswaar met tussenpozen, …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
Absoluut eens met Assman, Rebecca is een geweldige mooie intelligente lieve dame, altijd drie kusjes …In: Rebecca (Roe)
vor 3 Monaten
Die emoji zijn inderdaad een "dingetje" maar ik moest mijn eigen emotie' kunnen uitdr …In: Zondag 22 maart
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, ja het klopt wat bovenstaande auteur 😉 schrijft. Het was een hele mooie dag, voor …In: Zondag 22 maart
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Quote from Wandelaar5 on March 19, 2026, 12:08 pm
Quote from WithHair1960 on March 19, 2026, 10 …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Hallo allemaal 🙂 Het is pas donderdag maar i.p.v zaterdag bezoek ik de club bij hoge uitzondering o …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Hallo iedereen, wanneer iemand voornemens is om zaterdag de 14e maart naar de club te komen even opl …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Ik heb zaterdag de 7e nog met N&N later nog op de middag gesproken, en inderdaad gaan ze meestal …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 7e weer aanwezig, het beloofd een mooie dag te worden. Een van mi …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten