Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Hallo allemaal, zaterdag de 23e bezoek ik weer deze geweldige club, mijn favoriete dame is aanwezig …In: Meeting Point
vor 2 Tagen
vor 1 Woche
En dat was ik nog vergeten te vermelden gisteren, ook Eliza zal als alles goed is vandaag (woensdag) …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 1 Woche
Ook Gloria is vandaag na 6 weken afwezigheid weer aanwezig wat is 6S toch een …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 1 Woche
vor 3 Wochen
vor 3 Wochen
Hallo allemaal, ik ben morgen, zaterdag weer aanwezig, het word zeker weer super gezellig. Wie komt …In: Meeting Point
vor 3 Wochen
Hallo tohadu, het loont zich altijd om een bezoek aan Sixsence te brengen maar de maandag en de dins …In: Maandag
vor 3 Wochen
In tegenstelling tot vorige week was ik nu wel de 1e gast op de parkeerplaats, alleen de auto van de …In: Zaterdag 26 oktober
vor 4 Wochen
Mercedes is zaterdag gearriveerd uit Duitsland, zij blijft een week, zondag vertrekt ze dan weer naa …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 4 Wochen
Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op as. Zaterdag de 26e. Ik hoop dat he …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Poolse Elisa, heeft vakantie, Jasmine werkt niet op maandag en dinsdag. Corina weet ik niet op maand …In: Skinny girls
vor 1 Monat
Zal ik zeker doen Vergeetachtige Beer, ik hoop dat ik je volgende week zaterdag de 26 weer zie :mrgr …In: Bezoek op zaterdag, 19 oktober
vor 1 Monat
Gearriveerd zoals altijd, net voor 10.00 uur, maar ik was niet de 1e, er stonden al enkele autos gep …In: Bezoek op zaterdag, 19 oktober
vor 1 Monat
Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op zaterdag de 19e. Wie komt er nog me …In: Meeting Point
vor 1 Monat
De dinsdag is meestal een rustige dag, je krijgt als nieuwkomer (geloof me de dames weten dat direc …In: Tips
vor 1 Monat
Hallo Bachatero, ik sprak gisteren (zaterdag) met de duitse dame Gina, ze heeft een zuideuropese uit …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 1 Monat
Hallo Allemaal, zaterdag 12 oktober ga ik weer naar mijn favoriete club. Wie komt er nog meer?In: Meeting Point
vor 1 Monat
Geen Gloria in de maand oktober, zij heeft een welverdiende vakantie, maar ik kom zaterdag toch naa …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ik heb Natasha en Nancy vanmiddag nog begroet en gesproken, dus zij horen zeker op het lijstje van B …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Ik ben er zaterdag ook weer Vergeetachtige Beer, leuk dat je komt, wordt uiteraard weer supergezell …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ze zijn pas woensdag gearriveerd en tegen mij zei Natasha dat ze zeker 4 a 6 weken zouden blijven, …In: Natascha/Nancy
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, aanstaande zaterdag ben ik weer aanwezig, het belooft een prachtige dag te worden, m …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Ik las net dat ik een van de winnaars ben van de maand september, hartelijk dank hiervoor …In: OKTOBER 2024
vor 2 Monaten
Hallo Vergeetachtige Beer ik ben ook aanwezig, dat word gegarandeert weer gezellig. Ik las net dat W …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Hallo Vergeetachtige Beer, je weet nooit wat er in een week kan gebeuren, maar normaal gesproken ben …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Goedemorgen Allemaal, zoals ik al eerder schreef deze week, ik ben zaterdag de 7e ook weer aanwezig. …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Pascal werkt nooit op maandag en dinsdag, deze week werkt ze van woensdag tot en met zeker zaterdag …In: Pascale
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Zaterdag 31 augustus ben ik weer aanwezig in mijn favoriete club, wie komt er nog meer? Ik weet het, …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Zaterdag de 10e was weer een geweldige dag, bij elke bezoek aan 6S denk ik, het kan toch niet beter, …In: Woensdag 7 augustus
vor 3 Monaten
Om het lijstje van Bachatero te updaten: Waalse Pascal was zaterdag aanwezig en zou ook vandaag aanw …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 3 Monaten
Ik hoop dan dat het zaterdag word Vergeetachtige Beer want dan ben ik ook aanwezig. En als ik goed …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Ja Wandelaar5, dinsdag was inderdaad een goede dag voor zowel de dames en de heren, heerlijk weer. I …In: Woensdag 7 augustus
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Zoals ik al eerder schreef, na de zomer komen de flesjes terug, ik zou nog even hier blijvenIn: Verbouwing
vor 4 Monaten
Ik ben zaterdag aanwezig, en ben te herkennen als kleinste gast van de club (Dit is "wetenschap …In: De eerste keer
vor 4 Monaten
Ik ben zaterdag ook aanwezig, het beloofd redelijk weer te worden.Het word gegarandeerd een mooie da …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Maandag en dinsdag zijn traditioneel rustige dagen en ook nog eens een vakantie periode van zowel de …In: Live from Sixsens
vor 4 Monaten