Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Sluiting vanaf 11 mei?

VorherigeSeite 5 von 8Nächste

Sterke aan de eigenaren van de club, ook voor de geweldige mensen van het personeel en uiteraard voor de dames in deze moeilijke tijd

Bachatero, Seneca und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroSenecaWandelaar5maximusdenniskevinaloneReizigerPavarotti1iejtentiejnpowpow

Sterkte voor iedereen die getroffen is door deze disproportionele sluiting 🙏

Bachatero, Seneca und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroSenecaWandelaar5powpow

Thanks @sixsens for the official update!

Heads up and good luck to everyone affected, especially to those that have a job at the club. Kisses and hugs to the ladies that see the club as workplace / second home. I hope you stay with us during these uncertain times for as long as you can afford.

@sixsens

Maybe a prominent statement at the webpage against drugs and violence may help with the proceedings? I'm no lawyer but public opinion is viral these days and AI is just searching and repeating. Wouldn't hurt if such a statement was easy to find.

Wandelaar5 und Pourfendeur haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Pourfendeur

Heel erg sneu voor de clubeigenaren in eerste instantie, het personeel, de dames en als laatste alle ijsberen  😥

Wandelaar5 und Pourfendeur haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Pourfendeur
Quote from Jeanke on May 11, 2026, 10:34 am

Sterkte voor iedereen die getroffen is door deze disproportionele sluiting 🙏

18/5 zal uitmaken of het disproportioneel wordt!

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Beste bezoekers,

We mogen niet open blijven tot de zitting van 18 mei.Na die datum informeren we verder.

Bedankt voor uw begrip.

 

Saunaclub Sixsens

Bachatero, Flyerke und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkejay167maximusdennisbefkeoupssul1957doux oursWithHair1960AssmanRichkePourfendeur

Dus ze zijn gesloten nu?? Onduidelijk voor mij, graag reaktie!

Quote from rino123 on May 13, 2026, 3:32 pm

Dus ze zijn gesloten nu?? Onduidelijk voor mij, graag reaktie!

Ja gesloten!

 

Wandelaar5 und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Pavarotti1

Hello,

ik was er nog verleden zondag en heb me prima vermaakt.

Deze maand plande ik om elke week te komen, maar het zal even wachten zijn.

Op de eerste pagina staat echter geen informatie over de (tijdelijke) sluiting. Voor de heren die niet op het forum kijken is het dus niet duidelijk!

Hopelijk na 18 Mei terug open.

ik heb juist toch eens getelefoneerd, volgens het antwoordapparaat zijn ze open.

Kan de club wat duidelijkheid verschaffen?

VorherigeSeite 5 von 8Nächste