Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Sluiting vanaf 11 mei?

VorherigeSeite 8 von 8

goed nieuws met ze alle in yy  is ook geen succes er zijn immers niet zoveel sauna clubs van die klasse als sixsens en yy

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Geweldig nieuws. Afgelopen jaar een aantal malen geweest en een prachtige tijd gehad. De sluiting heeft natuurlijk een impact voor velen. Zal binnenkort weer een bezoekje plannen maar zal een paar weekjes wachten zodat de vaste gasten weer hun bezoekje kunnen brengen. FairPlay. Wil niemand in de weg lopen bij een succesvolle opening. Veel plezier en tot binnenkort.

Bachatero, Agronymus1 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1Wandelaar5doux oursWithHair1960ram in konijnenhokPurrfect
Quote from oups on May 21, 2026, 3:37 pm

https://www.heuvellandvandaag.nl/rechter-sluiting-sixsens-door-burgemeester-ongegrond-moet-weer-open

Zo zie je maar weer. Een verklaring van een eerlijke DVP zorgt mede ervoor dat SS weer open gaat. Misschien is ze zelf niet meer welkom. Dit zou dan ook moeten gelden voor de klant waarvoor ze dit gedaan heeft. Met de mooie dagen die aangebroken zijn kan er weer volop genoten worden van deze mooie club.

Molaar, Bachatero und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroWandelaar5ram in konijnenhokPurrfect
Quote from Richke on May 21, 2026, 4:29 pm

Geweldig nieuws. Afgelopen jaar een aantal malen geweest en een prachtige tijd gehad. De sluiting heeft natuurlijk een impact voor velen. Zal binnenkort weer een bezoekje plannen maar zal een paar weekjes wachten zodat de vaste gasten weer hun bezoekje kunnen brengen. FairPlay. Wil niemand in de weg lopen bij een succesvolle opening. Veel plezier en tot binnenkort.

Dat is erg sociaal gedacht maar mensen met goede intenties zijn altijd welkom. De meer zielen de meer vreugd.

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960AssmanRichkeram in konijnenhok

Goed nieuws!!! Yess

Bachatero, andy07 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachateroandy07Wandelaar5maximusdennisram in konijnenhok

Van harte proficiat! Gerechtigheid.

Wel jammer dat ik mijn mei-bezoekje met dank aan de burgemeester van Vaals heb moeten missen, maar in juni ben ik er  - wind en weder dienende - weer! Jammer maar ik weet het: voor de meiden en exploitanten is de onderbreking van de dienstverlening veel jammerder.

Voorwaarts weer en tot spoedig ziens!

Wandelaar5, WithHair1960 und ram in konijnenhok haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960ram in konijnenhok

Molaar, Flyerke und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeandy07Wandelaar5befkekevinaloneReizigerWithHair1960One DollarpowpowPurrfect

hello , morgen ben ik er!!!

hopelijk is Tanja er !!!!!!

VorherigeSeite 8 von 8