Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Politie inval

Ik las over de politie inval. Ben regelmatige bezoeker. Ben nu een beetje bang geworden. Is het nog wel allemaal veilig? Is de controle aangescherpt? Wie weet er iets meer over te vertellen?

Bang? Waarom? Omdat je verboden middelen meeneemt? Zo niet, dan hoef je niks te vrezen…

Wandelaar5, MemeMoo und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMookevinaloneWithHair1960Pavarotti1Richke
Quote from Lex on April 3, 2026, 11:28 am

Ik las over de politie inval. Ben regelmatige bezoeker. Ben nu een beetje bang geworden. Is het nog wel allemaal veilig? Is de controle aangescherpt? Wie weet er iets meer over te vertellen?

Een dergelijke controle is gemiddeld 1 keer per jaar in elke saunaclub. Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. Alleen pech als je er net bent tijdens zo’n controle. Die kans is het komende jaar weer heel klein.

Pavarotti1 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Pavarotti1

Er wordt door de politie geen foto van je gemaakt hoor en ook geen plaatsing in huis aan huis bladen. Buiten in de winkelstraat om je legitimatie vragen valt veel meer op.

Molaar und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5

Ik heb vóór de coronacrisis twee keer een controle meegemaakt in Sixsens.
Toen werden alleen het personeel en de vrouwen gecontroleerd. De politie had destijds geen interesse in de mannelijke gasten.
Het lijkt erop dat het geen routinecontrole was, aangezien ook de mannen werden gecontroleerd.
Destijds deden zelfs de zeer ijverige dames hun best om de controle snel achter de rug te hebben, omdat ze dan weer aan het werk mochten.

Wandelaar5 und AmourDeParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5AmourDeParis

Werden er honden ingezet? Indien niet, dan ging het met zekerheid niet specifiek om een drugscontrole.

Nee

Wandelaar5 und Herr Fick haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Herr Fick
Quote from Herr Fick on April 5, 2026, 8:55 am

Werden er honden ingezet?

Nee

Wandelaar5, Herr Fick und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Herr FickAssman