Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

VorherigeSeite 120 von 120

ik ga morgen 6/5 nog een kijkje nemen in de hoop dat er goed nieuws komt. En om nog enkele herinneringen mee te nemen indien het niet zo is.

zijn de dames nog in full force aanwezig of zijn er al uitwijkelingen?

Ik ben er morgen ook

desco hat auf diesen Beitrag reagiert.
desco
Quote from desco on May 5, 2026, 10:49 am

ik ga morgen 6/5 nog een kijkje nemen in de hoop dat er goed nieuws komt. En om nog enkele herinneringen mee te nemen indien het niet zo is.

zijn de dames nog in full force aanwezig of zijn er al uitwijkelingen?

Afgelopen weekeinde waren de dames er in full force. En maar goed ook als ik hoor hoeveel ze verdiend hebben.

desco, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
descomaximusdennisWithHair1960Purrfect

Goedemorgen,

zaterdag nog eens naar de club; ik was er verleden zondag nog. Mooi dagje met twee sessies.

Mijn doel was om met de kleine Tanja nog eens te rollebollen, op 17 april was het de vorige keer met haar. Ik heb met haar al verschillende keren gekamerd, ze was altijd een beetje timide. Maar de sessie op 17 april was zeeeer goed; heel actief , kusjes geven, andere standjes voorstellen en doen. WOW wat was ik blij! Haar Engels is ook al verbeterd. Ik hoop dat ze er zaterdag is!

Verleden zondag dan:

eerst een sessie in de dark room met Anita (Bul); ook een dametje dat me regelmatig verwend. Altijd goed!

Dan een eerste maal met Emma (Rom), superslank en bijgewerkte borsten. Heel actief, pijpt lekker. Ze geeft geen tongzoenen en dat zegt ze ook op voorhand. Is voor mij geen probleem.

Happy Days.

Wandelaar5, mynasch und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5mynaschmaximusdennisWithHair1960AssmanPurrfect

Morgen aanwezig in deze mooie club, het schijnt dat morgen het zonnetje gaat schijnen.

WithHair1960, Pavarotti1 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Pavarotti1Assmaniejtentiejn
VorherigeSeite 120 von 120