Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Kort geding

VorherigeSeite 3 von 3

Tja .... er wordt veel gespeculeerd, die zitting zal toch in maastricht zijn bij de afd. Bestuursrecht? Openbaar, dus wie heeft de 18e tijd en zin om ons noodlot te aanschouwen.

Hoe het ook uitpakt het heeft nu al zijn effect, iedereen heeft het erover, personeel is al aangeslagen over wat hun boven het hoofd hangt en de sympatieke kroonprins zal ook wel slecht slapen, allemaal heel begrijpelijk.

De tijden veranderen helaas, M. Borsato aan de schandpaal, heel dat Epstein gedoe waar zelfs S. Hawkins verdacht werd die totaal verlamd was, Ali B veroordeeld wegens steunbewijs wat uit dezelfde bron als de beschuldiging, en zelf heb ik ook wel eens avances gekregen waar duidelijk een ander motief was dan mijn 'onweerstaandbare sexuele aantrekkingskracht' 😉. Dus nu is het onze beurt als, verontschuldig mij aub, hoerenlopers om tegenwind te krijgen. Jammer dat dit zogenaamde oudste beroep ter wereld teloor gaat.

Dus laten we duimen/bidden/hopen dat ze in Maastricht vinden dat het aanbieden van een sexdienst een te beschermen grondrecht is wat de openbare veiligheid in Vaals juist beschermd tegen horden onbevredigde hoerenlopers die in het drielandenpunt dames gaan lastigvallen en dus prevaleerd boven het aantreffen van drugs in zeer kleine hoeveelheden of defensieve wapens voor hoofdzakelijk zelfverdediging welke zowat iedere burger ook ooit wel eens in zijn bezit heeft gehad, en daarmee gemeengoed is wat de samenleving niet zal ontwrichten.

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis

Ik zie dat hier enkele berichten verwijderd werden.

Maakt de speculatie alleen maar groter. Er gaan allerhande verhalen de ronde.

Misschien goed om een aflevering te maken voor Flikken Maastricht.  😀

maximusdennis und chopper haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennischopper
Zitat von Albano vom 10. Mai 2026, 8:25 Uhr

Ik zie dat hier enkele berichten verwijderd werden.

Maakt de speculatie alleen maar groter. Er gaan allerhande verhalen de ronde.

Die Beiträge wurden gelöscht gerade weil es wilde Spekulationen waren. Wenn es neue Entwicklungen gibt, werden wir das schon erfahren... 😎

De berichten zijn verwijderd, juist omdat het wilde speculaties waren. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan komen we daar vanzelf wel achter... 😎

Bachatero, Wandelaar5 und kevinalone haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5kevinalone

bergijp van een van de dames dat op 11 mei Sixsens niet om 10:00 open ging.

Voorlopig dicht?.... kaarsje branden voor het kort geding!

Info van @sixsens

“Beste bezoekers,

We mogen niet open blijven tot de zitting van 18 mei.Na die datum informeren we verder.

Bedankt voor uw begrip.

Saunaclub Sixsens”

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis

Geachte zaakvoerders, medewerkers en zelfstandige dienstverleners, zeer spijtig dit bericht maar dank u voor de duidelijkheid. Ik weet zeker dat ik namens velen bezoekers u allen sterkte en optimisme toe wens. Hopelijk tot gauw.

Bachatero, Tropische_verrassing und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5maximusdennisbefkekevinaloneReizigerWithHair1960iejtentiejnPurrfect
VorherigeSeite 3 von 3