Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Quote from Tim on April 14, 2026, 6:31 am
Zaterdag weer eens aanwezig.
Ik ook, en op woensdag 😉In: Meeting Point
vor 5 Tagen
Quote from Meik46 on April 12, 2026, 5:15 pm
Danke. . Zum Einstieg und umschauen wird es passen. Un …In: Welke dames aanwezig
vor 6 Tagen
Quote from Meik46 on April 12, 2026, 2:31 pm
Dann werde ich morgen zum Einstieg einfach mal mein Gl …In: Welke dames aanwezig
vor 6 Tagen
vor 1 Woche
Super, Vergeetachtige Beer, laat me raden.... 😉 afgelopen dinsdag was ze er ook tot mijn verrassi …In: Meeting Point
vor 1 Woche
vor 2 Wochen
Hallo Meik, ich bin am dienstag der 7e dem gansen tag anwesend, frage an die reception, ich denke Ma …In: Erster Besuch im Sixsens
vor 2 Wochen
vor 2 Wochen
NeeIn: Politie inval
vor 2 Wochen
Ik heb gisteren met Corina gesproken, ze was een beetje aan het flirten met mij, maar toen ik zei da …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Wochen
Ik kwam van Aken, de club is gewoon open, ben nog even op de parkeerplaats geweest, nu weer alles no …In: Meeting Point
vor 2 Wochen
Beatrice is niet nieuw Dennis, ze is toch al enkele maanden in de club, welliswaar met tussenpozen, …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Wochen
Absoluut eens met Assman, Rebecca is een geweldige mooie intelligente lieve dame, altijd drie kusjes …In: Rebecca (Roe)
vor 4 Wochen
Die emoji zijn inderdaad een "dingetje" maar ik moest mijn eigen emotie' kunnen uitdr …In: Zondag 22 maart
vor 4 Wochen
Hallo allemaal, ja het klopt wat bovenstaande auteur 😉 schrijft. Het was een hele mooie dag, voor …In: Zondag 22 maart
vor 4 Wochen
vor 1 Monat
Quote from Wandelaar5 on March 19, 2026, 12:08 pm
Quote from WithHair1960 on March 19, 2026, 10 …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Hallo allemaal 🙂 Het is pas donderdag maar i.p.v zaterdag bezoek ik de club bij hoge uitzondering o …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Hallo iedereen, wanneer iemand voornemens is om zaterdag de 14e maart naar de club te komen even opl …In: Meeting Point
vor 1 Monat
Ik heb zaterdag de 7e nog met N&N later nog op de middag gesproken, en inderdaad gaan ze meestal …In: Welke dames aanwezig
vor 1 Monat
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 7e weer aanwezig, het beloofd een mooie dag te worden. Een van mi …In: Meeting Point
vor 1 Monat
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Quote from Wandelaar5 on February 23, 2026, 7:39 am
Ik had haar zaterdag op de lijst staan, maar he …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Quote from Bachatero on February 22, 2026, 8:00 pm
Onder meer aanwezig op zondag 22 februari 2026 : …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag weer aanwezig, net als vorige zaterdag overigens, nu zijn mijn beide …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Gloria woont nog niet in "warme oorden" dat is ze wel van plan en ze zal zeker dit jaar de …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Half maart zal Gloria weer aanwezig zijn, wanneer je meer wilt weten spreek me gerust aan. Ik ben bi …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Quote from Dario on February 3, 2026, 1:47 pm
@withhair1960 als ik zaterdag kom zal ik iets laten w …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Ik ben zaterdag ook weer aanwezig, al duurt het nog een paar weekjes voordat mijn favoriete dame wee …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Hallo BJ, Lucy heb ik toen ze op vakantie ging nog een goede vakantie toegewenst, volgens mij, met j …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
Quote from Richke on January 25, 2026, 12:51 pm
Sinds de zomer van 25 kom ik nu gemiddeld 1x per ma …In: Jacuzzi op kamer?
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, morgen de 24e ga ik weer naar de club, mijn favoriete dame is deze week niet aanwezi …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Quote from Opa Borrelwater on January 18, 2026, 3:16 am
Einde oefening "Gloria" dus. Maak …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Gloria is vanaf zaterdag weer vertrokken, zij komt begin februari weer voor enkele dagen terug. &quo …In: Welke dames aanwezig
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Zoals ik de 10e al schreef, ik ben woensdag weer in de club, mijn favoriete dame is ook aanwezig. …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Helaas moet ik mijn bezoek aan de club vandaag afzeggen, maar volgende week, woensdag en vrijdag (al …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Ik ben zaterdag ook weer aanwezig, hoogstwaarschijnlijk is mijn favoriete dame dan nog niet aanwezig …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Hallo allemaal: ik ben morgen de 1e keer 🙂 dit jaar aanwezig. Het sneeuwt wel en dat blijft het de …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Ook ik ben "act de presence" aanstaande zaterdag zoals ik in een ander topic al aangaf. Ve …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Gisteren, dinsdag de 23e waren er ca. 25 dames aanwezig. Het was niet zo druk qua heren en na het av …In: Live from Sixsens
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Quote from vergeetachtige beer on December 19, 2025, 4:56 am
Quote from iejtentiejn on December 1 …In: Meeting Point
vor 4 Monaten