Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 98 von 98
Quote from pat on August 15, 2026, 11:09 am

Weet er iemand wanneer Tanja terug is; ben al een tijdje aan het hopen.

Zelf zegt Tanja dat ze er volgende week weer is. We gaan het meemaken… 😂.

Wandelaar5, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960pat

Zaterdag terugkomer: Silvia,  zeer slank ca 1m85 super vriendelijk en super mooi (voor mij althans) ik dacht uit Roemenie. Zij was hier enkele maanden geleden ook al, en zei tegen mij dat ze zeker enkele maanden zou blijven. HOERA

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5maximusdennisvergeetachtige beerAssman
Quote from WithHair1960 on August 16, 2026, 6:08 am

Zaterdag terugkomer: Silvia,  zeer slank ca 1m85 super vriendelijk en super mooi (voor mij althans) ik dacht uit Roemenie. Zij was hier enkele maanden geleden ook al, en zei tegen mij dat ze zeker enkele maanden zou blijven. HOERA

Goed nieuws, ik had zeer goede verhalen gehoord over deze dame en daardoor staat ze ook op mijn lijstje.

Wandelaar5, maximusdennis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdenniskevinaloneWithHair1960Assman
Onder meer aanwezig op zondag 16 augustus 2026 : 43 + 1 anoniem + 0 onbekend = 44

Roemeens: Alicia, Amy, Angelina, Annabel, Ariana, Azalea, Bella, Daniela, Danusia, Daria, Denisa, Elvive (N), Emma, Erica, Evelyn, Gamze, Georgiana, Ina, Kassi, Leyla, Lulu, Marie, Mickey, Monica, Nikki, Raïssa, Ramona, Roxy, Sylvia (N).

Bulgaars : Alexandra, Dana, Melanie, Nancy, Natasha, Pia, Tamara.

Overigen: Carmen (Por), Cleo (Gr), Jessica (Nig), Megan (Ho), Mercedes (D), Pascale (Bel), Tamara (D)

Jessica kan ook Claire geweest zijn. Ik heb haar 2 keer kort van achteren gezien.

Elvive is een wat oudere (35+) dame met een zeer gebruinde huid en zwart haar. Ze liep topless rond met een siliconen Cup D. 1 van haar borsten heeft een tatoeage.

Sylvia is een 1.85m lange zeer slanke dame met een A-cup.

MemeMoo, maximusdennis und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MemeMoomaximusdennisWiseguykevinaloneHenri58Assman
VorherigeSeite 98 von 98