Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

VorherigeSeite 124 von 124

Jaaaaa, het is weer zover. Ik kan het weekend ruiken. Zaterdag ben ik er weer, en met mij vele bekenden. Gaat een leuke dag worden….

WithHair1960, Pavarotti1 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Pavarotti1Assmaniejtentiejn

Morgen zaterdag 04/07/2026 zijn wij ook weer van de partij in het paradijs.

Tot dan 🙂

Pavarotti en friends.

maximusdennis, vergeetachtige beer und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisvergeetachtige beerWithHair1960Assman

Yess Probeer al om 10H Aanwezig te xijn voor 16× Uren Non-Stop Spetterende Wellness Sex oa in the Kino, Zwembad én Darkroom VIP Room "Eins" Van 6. Wellucht nog een Triootje met twee van mijn Favo Dames. Tot dan.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Sex in het zwembad ? Mag dat ?

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
Quote from Opa Borrelwater on July 3, 2026, 1:11 pm

Sex in het zwembad ? Mag dat ?

Lijkt me niet dat anderen tussen jouw sperma willen zwemmen. En dat kun je zelf ook wel bedenken. Hetzelfde geldt voor de jacuzzi’s.

Sex naast het zwembad mag wel en dat heb ik ook wel eens zien gebeuren.

maximusdennis und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssman

Heb toch wel elders meegemaakt, dat Mijn Turkse Kompanen, de Tsoj Tsaj, weliswaar Onderwater flink aanduwden, in the Mussies van de Dames. Niet dat de Ladies terug duwden, integendeel, deze Dames vonden het wel héérlijk om te mogen ontvangen. Echter de Eigentümer was hier niet van gediend en heeft het direct verboden. Of er sperma is geproduceerd in the Mussies van deze Dames. Géén enkel idee. Zo nauw in ieder geval niet gekeken. Maar in ieder geval moge duudelijk zijn, is dus ten strengste verboden. Maar goed dat wisten alle Bezoekers van de 6 al lang. Beetje domme vraag dus. Wellicht volgende keer eerst de Huisregels bestuderen, voorzover vermeld. Over de kwaliteit van water in zwembadje doe ik géén uitspraken😉🤧.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Was ook zo maar een vraag, is mij nog niet gebeurd. In de jacuzzi daarentegen. 😎

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
VorherigeSeite 124 von 124