Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesJennifer (Roe)
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Jennifer (Roe)

Jennifer is een 24 jarige, knappe, zeer slanke dame van bijna 1.7m met lang zwart haar. Ze is volledig naturel, geen tattoos, geen kamelenlippen en geen siliconen. Dat Bachatero nog niet met haar naar de kamer is geweest verbaast me, want ze is helemaal zijn type. Ze is gezellig met de gasten in haar mix Duits/Engelse taaltje. Gisteren ben ik met haar de kamer op geweest en die was zeer goed.
De eerste aangename verrassing was toen haar lingerie uitging. Wat een prachtige borstjes (kleine B-cup) kwamen tevoorschijn! Daarna beginnen we te tongzoenen, terwijl ik haar borsten masseerde. Al snel kreeg ik wat olie op mijn vingers en het was wel duidelijk waar die vinger heen moest. Zo gingen we over op vingeren en na een tijdje kreeg ik de instructie om wat meer op haar clit te concentreren en kwam ze klaar. Echt of niet, het was leuk. Daarna was het haar beurt en begon ze goed te pijpen. Na weer een ronde tongzoenen en een ronde pijpen hebben we het condoom gemonteerd en in 2 posities geneukt tot ik het condoom vulde. Het uur was omgevlogen. Een absolute aanrader. Ook anderen die gisteren met haar naar de kamer gingen waren erg enthousiast. Sixsens heeft er weer een jonge topper bij!
En met wat meer ervaring kan ze in de erotische top league komen met dames als Melis, Mimi, Monica, Lilly en Lulu.
Ze was gisteren veel bezet en er kwamen unaniem positieve reacties.

Bachatero, Ju52 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroJu52PatjaxmaximusdenniskevinaloneWithHair1960Pavarotti1Assmaniejtentiejn

Is dit dezelfde Jennifer (met de hele lange haren) die sinds 2023 / 2024 niet meer in ss is geweest ? Of een andere ?

Quote from ijsbeerss on July 19, 2026, 12:49 pm

Is dit dezelfde Jennifer (met de hele lange haren) die sinds 2023 / 2024 niet meer in ss is geweest ? Of een andere ?

Een nieuwe Jennifer.

ijsbeerss hat auf diesen Beitrag reagiert.
ijsbeerss

Ook niet de Jennifer die in februari dit jaar aanwezig was? Haar beschrijving (lang, slank, Duits/Engels sprekend) doen vermoeden van wel.

Ook niet de Jennifer die in februari dit jaar aanwezig was? Haar beschrijving (lang, slank, Duits/Engels sprekend) doen vermoeden van wel.

Ook niet. Een hele nieuwe Jennifer. Bachatero heeft haar op zondag 12 juli voor het eerst gespot.

Bachatero, maximusdennis und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Bachateromaximusdennisvergeetachtige beerWithHair1960Assman

Jennifer word een sensatie, gegarandeert

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5