Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Quote from Wandelaar5 on February 23, 2026, 7:39 am
Ik had haar zaterdag op de lijst staan, maar he …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
Quote from Bachatero on February 22, 2026, 8:00 pm
Onder meer aanwezig op zondag 22 februari 2026 : …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag weer aanwezig, net als vorige zaterdag overigens, nu zijn mijn beide …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Gloria woont nog niet in "warme oorden" dat is ze wel van plan en ze zal zeker dit jaar de …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Half maart zal Gloria weer aanwezig zijn, wanneer je meer wilt weten spreek me gerust aan. Ik ben bi …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Quote from Dario on February 3, 2026, 1:47 pm
@withhair1960 als ik zaterdag kom zal ik iets laten w …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Ik ben zaterdag ook weer aanwezig, al duurt het nog een paar weekjes voordat mijn favoriete dame wee …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Hallo BJ, Lucy heb ik toen ze op vakantie ging nog een goede vakantie toegewenst, volgens mij, met j …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
Quote from Richke on January 25, 2026, 12:51 pm
Sinds de zomer van 25 kom ik nu gemiddeld 1x per ma …In: Jacuzzi op kamer?
vor 5 Monaten
Hallo allemaal, morgen de 24e ga ik weer naar de club, mijn favoriete dame is deze week niet aanwezi …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Quote from Opa Borrelwater on January 18, 2026, 3:16 am
Einde oefening "Gloria" dus. Maak …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Gloria is vanaf zaterdag weer vertrokken, zij komt begin februari weer voor enkele dagen terug. &quo …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Zoals ik de 10e al schreef, ik ben woensdag weer in de club, mijn favoriete dame is ook aanwezig. …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Helaas moet ik mijn bezoek aan de club vandaag afzeggen, maar volgende week, woensdag en vrijdag (al …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Ik ben zaterdag ook weer aanwezig, hoogstwaarschijnlijk is mijn favoriete dame dan nog niet aanwezig …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Hallo allemaal: ik ben morgen de 1e keer 🙂 dit jaar aanwezig. Het sneeuwt wel en dat blijft het de …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Ook ik ben "act de presence" aanstaande zaterdag zoals ik in een ander topic al aangaf. Ve …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Gisteren, dinsdag de 23e waren er ca. 25 dames aanwezig. Het was niet zo druk qua heren en na het av …In: Live from Sixsens
vor 6 Monaten
vor 6 Monaten
Quote from vergeetachtige beer on December 19, 2025, 4:56 am
Quote from iejtentiejn on December 1 …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
De gewone gangbare prijs, (€70 - €120 ik betaal altijd van te voren, krijg je (bijna) nooit "g …In: Isabella (Roemeense)
vor 6 Monaten
Isabella heeft zeker veel ervaring en dat straalt ze ook uit. Spreekt zeer goed Duits en Engels, een …In: Isabella (Roemeense)
vor 6 Monaten
Quote from iejtentiejn on December 17, 2025, 10:33 pm
Ik heb (voorlopig) zondag 21 en zaterdag 27 i …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Hallo allemaal, gisteren, dinsdag de 16e was weer geweldig. Veel dames aanwezig, maar.....vanaf zate …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Gloria is tijdens de feestdagen ook aanwezig, beginnend vanaf dinsdag de 16e 😉 😉In: Welke dames aanwezig
vor 6 Monaten
Hallo allemaal 🙂 ook zaterdag de 13e ben ik niet aanwezig, ik heb mijn "portie" 6S deze …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 7e eens NIET aanwezig 😥 😥 wegens een klein ongemak, maa …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag @Tropische_verrassing maak er morgen een mooie dag …In: Tropische_Verrassings Birthday
vor 7 Monaten
Mijn punten voor miss Sixsence gaan naar (en dat zal geen verrassing zijn) 😉 😉 😐 Gloria (Oek) …In: Miss Sixsens 2025
vor 7 Monaten
Gisteren, donderdag, waren er ca 70!!!! dames aanwezig, keuze genoeg lijkt mij. Wanneer je daar geen …In: Black friday
vor 7 Monaten
Hallo allemaal, morgen, ben ik NIET aanwezig ❓ ❓ ❓ zoals normaal op een woensdag maar deze …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
vor 7 Monaten
vor 7 Monaten
Hallo iedereen, ik ben morgen weer aanwezig, wie komt er nog meer? Wel even rekening houden met het …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Quote from Dario on November 13, 2025, 3:06 pm
@withhair1960 misschien kom ik zaterdag maar ik cont …In: Welke dames aanwezig
vor 7 Monaten
Hallo iedereen, morgen woensdag de 12e ben ik weer in de club, wie komt er nog meer???In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Quote from Dario on November 3, 2025, 3:41 pm
@withhair1960 bedankt. Ja ik had haar vrijdagavond a …In: Welke dames aanwezig
vor 7 Monaten
Hallo allemaal, gisteren, nu woensdag de club weer eens een bezoekje gebracht en het was weer geweld …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Quote from Dario on November 3, 2025, 11:16 am
Weet iemand of de poolse joanna ook op weekdagen o …In: Welke dames aanwezig
vor 8 Monaten
Hallo Johnny, morgen ben ik ook weer present, leuk om je weer te spreken, wie komt er nog meer? En W …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
Melissa (Bul) Natalie (Oek) Mercedes (Dui) Kasha (Pol) Ruby (Roe) Lia (Roe) zijn ook aanwezig vandaa …In: Welke dames aanwezig
vor 8 Monaten
FlyingDutchman. Ik ben morgen aanwezig zo om ca 10.30. Vraag aan de receptie naar de "Gloria ma …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
Ik ben ook weer aanwezig, gisteren, woensdag, was ook weer geweldig 😉 😉 Men heeft op de varanda e …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
vor 8 Monaten
Rebecca en Patricia hebben meestal een cyclus van 3 weken, dus hun kun je over 3 weken weer terug v …In: Welke dames aanwezig
vor 8 Monaten
vor 8 Monaten