Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Sorry Liefhebber dat ik jou heb genoemd, maar ik denk dat ik Reiziger (weet ik ook niet helemaal zek …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
Niet meer live, maar ik wou toch nog een verslag schrijven van vrijdag 05 juli 🙂 Omdat ik zaterdag …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
De hoogblonde zeer slanke dame is inderdaad Manuela uit Litouwen, ik heb haar dat gevraagd, ze was p …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 5 Monaten
Ik hoop dat het zaterdag word W5, want zoals ik al eerder deze week schreef ben ik zaterdag ook weer …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Een klein foutje van mijn kant. De dames Nancy en Natasha vertrekken pas volgende week naar Bulgarij …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
Ja W5, daarom schreef ik enkele dagen geleden, dat de zondag deze keer mij veel beter zou uitkomen a …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
Dan gaan we elkaar weer mislopen W5, jammer, al zou zondag mij wel veel beter uitkomen 😉 😉 gel …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Pascal is meestal alleen aanwezig van maandag tm vrijdag, maar 2 weken geleden was ze ook op zaterda …In: Pascale
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Zaterdag de 8e was weer een geweldige dag, daarom heb ik "besloten" zaterdag de 15e weer a …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Ik ben morgen zaterdag de 8e ook weer aanwezig, wie komt er nog meer? Er is goed weer voorspeld, moc …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Hallo W5, ze heeft geen tattoos of piercings, tussen 1.70m 1.75m donkerblond sluik haar tot op de sc …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 6 Monaten
Pascal is een Belgische heel vriendelijke mooie dame die, zoals W5, het vaker omschrijft, al enkele …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 6 Monaten
Zou het Roberta kunnen zijn? In plaats van Martha, zwart haar, Moldavia, heel veel Tatoo's en o …In: ALEF (Mol)
vor 6 Monaten
Ik kan zaterdag 1 juni wegens "verplichtingen elders" niet aanwezig zijn, echter volgende …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Nancy en Natasha zijn terug van een welverdiende vakantie, .......voor de "fans" 😉 😉 ; …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 6 Monaten
Ik ga zaterdag weer naar 6S, ik hoop echter snel W5 en Vergeetachtige Beer weer te ontmoeten, is alt …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Sinds 3 weken en alleen maandag tot en met vrijdag een nieuwe dame met de naam Pascal, een zeer …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 6 Monaten
vor 6 Monaten
Nou de cocktails smaken goed, Waves en W5 geloof mij 😉 😉 Ook ik ben zaterdag de 18e weer aanwez …In: Meeting Point
vor 6 Monaten
Ook nog een verslag van mij van zaterdag 11 Mei, wat laat, maar ook ik wou niet achterblijven. H …In: Zaterdag 11 mei
vor 6 Monaten
Melisse moet volgens mij Melissa zijn denk ik, en inderdaad zij is een heel lieve dame met een heel …In: Donderdag 9 mei
vor 7 Monaten
Ik ben er ook Wandelaar5, en als het zaterdag weer zo geweldig word als vandaag 😉 😉 😉 uitle …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Ik ben zaterdag ook weer aanwezig, diverse dames zijn naar huis i.v.m. feestdagen in hun thuisland, …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Jammer Jonny, dat is geen goed bericht, toch hoop ik you in de toekomst weer te verwelkomen hie …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Natasha zei zaterdag nog tegen mij, zondag vertrekken wij en in het weekeinde van 7 juni verwachten …In: Welke dames aanwezig deze week?
vor 7 Monaten
Ik denk dat ze vakantie heeft i.v.m de feestdagen, heel veel inwoners van Litouwen vieren Ort. Pasen …In: Melanie Litouwen
vor 7 Monaten
Zoals belooft mijn verslag van zaterdag de 27e, ik kwam net voor openingstijd aan op de parkeerplaat …In: Live from Sixsens
vor 7 Monaten
Hallo allemaal, het is pas donderdag, en ik verheug me nu al op zaterdag. Wie komt er nog meer? Het …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
Brianna is inderdaad een mooie verschijning, ik zelf ben niet met haar op kamer gegaan, zelfs niet a …In: Brianna
vor 7 Monaten
Ik ben er morgen ook weer, helaas word het nat en koud maar binnen zal het er wel warm aan toe gaan …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
vor 7 Monaten
Zaterdag de 13e ben ik er ook weer vanaf 10.00 uur, eerst ontbijten met .....? Wie komt er nog meer? …In: Meeting Point
vor 7 Monaten
vor 8 Monaten
Gisteren Zaterdag na een paar weekjes absentie weer bij SS aangeland, ik was wat later en de parkeer …In: Live from Sixsens
vor 8 Monaten
Gloria is ook weer aanwezig, vanavond teruggekomen, zet haar ook op de lijstIn: Welke dames aanwezig deze week?
vor 8 Monaten
Ik ben er zaterdag ook weer en inderdaad met de voorspelde temperatuur en veel zon kan het een gewel …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
Hallo Wandelaar5, ook ik ben blij weer van je te horen. Amuseer je en ook uiteraard vergeetachtige b …In: Live from Sixsens
vor 8 Monaten
Ik ben dit weekeinde helaas niet in staat een bezoek te brengen aan mijn favoriete club 😥 …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
Gisteren weer een geweldige dag gehad in SS, ik was wat later dan gewoonlijk en de parkeerplaats was …In: Live from Sixsens
vor 8 Monaten
Mijn ervaring Dario, is dat vrijdag wat relaxed is dan zaterdag, een meer prettige sfeer, maar …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
Morgen, vrijdag de 22e breng ik weer een bezoek aan mijn favoriete club, echter een ontbijt met mijn …In: Meeting Point
vor 8 Monaten
vor 8 Monaten