Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zondag 22 maart

Het was gisteren een prachtige dag. Ik heb dan ook heerlijk in het zonnetje gelegen en ook 's middags in de buiten jacuzzi van de zon genoten. Ik heb gekamerd met Mimi, Aylin en Raisa. Die heb ik allemaal al eerder beschreven en ze waren ook alle 3 weer erg goed. Verder was er niet veel bijzonders te vermelden. Het was vrijdag en zaterdag druk geweest, zondag was een vrij normale dag. En door het mooie weer hing er een erg relaxte sfeer. Dankzij de nieuwe kamers waren er geen wachttijden. En waar het normaal gesproken op zondagavond vrij rustig wordt vanaf een uur of 8 's avonds, kwamen er gisteravond nog aardig wat nieuwe mannen binnen.

maximusdennis, kevinalone und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdenniskevinalonevergeetachtige beerWithHair1960Assman

Hallo allemaal, ja het klopt wat bovenstaande auteur  😉  schrijft. Het was een hele mooie dag, voor mij zelfs een fantastiche dag, eindelijk na precies 2 maanden en 6 dagen ❗  ❗  ❗ is mijn favoriet weer aanwezig ( in  tegenstelling wat sommige beren eerder schreven 😉  😉  😉 ) Geheel toevallig  😮  😮  😮  troffen wij elkaar samen aan de receptie. Omkleden, beide aan de "werkkleding" en samen ontbijten en samen dineren. Ja ja, wat daar tussen gebeurde is voor jullie een vraag en voor mij een weet  😉  😉  😉 Zoals ik al eerder schreef het was een hele mooie dag, voor een zondag, waren er toch nog veel bekende heren JP, W5, een Belgische gast waar ik de naam bijna niet van kan uitspreken, 😉  kortom heel gezellig, al moet ik zeggen dat de meeste mannen mij bijna niet hebben gezien, ik heb zelfs de bamiblokken GEMIST. 😥 Nadat ik afscheid had genomen van ........ Om ca 20.30 zeer gelukkig en voldaan voor een ritje van 15 minuutjes naar huis gereden. En nu maar wachten dat het snel woensdag word, want dan hoop ik weer aanwezig te zijn in deze geweldige club 😉  😉

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5maximusdennisAssmaniejtentiejn

Die Belgische gast kun je “hete teen” noemen. Dat maakt het wat makkelijker voor jou. Of in jouw dialect: “heisse Zehe”. 😀

En ik was natuurlijk te laat voor de bami blokken, maar er lagen er nog 3 in de warmhoudbak. Toen vroeg ik me al af hoe dat mogelijk was, maar nu weet ik de verklaring.

En probeer dat emoji virus, dat van Maximale Dennis is overgeslagen op jou, de baas te worden! Beterschap gewenst.

Tropische_verrassing, MemeMoo und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingMemeMooWithHair1960bmmikeAssmaniejtentiejn

Die emoji zijn inderdaad een "dingetje" maar ik moest mijn eigen emotie' kunnen uitdrukken en die waren op deze dag met schrijven niet uit te drukken 😉

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5maximusdennisiejtentiejn

Vind de berichten #3 en #4 ook bijzonder leuk dus duimpje tweemaal omhoog👍👍.

Alleen wil principieel niet in het rijtje met mememoo en tropische verrassing komen te staan. Vandaar deze oplossing.

Maar mijn grote vriend @withhair1960 wat heb jij nu in hemelsnaam nu de hele dag met Gloria uitgespookt op die Kamer.

Nu weten we nog steeds helemaal niets over Gloria. Destijds was je zo lovend over Gloria in de Heeren Locker Room tegenover. Weken zit ik al te smachten naar de info hoe moet ik Gloria beminnen, indien ik Gloria als zakelijke partner meeneem, voor mijn wereldreis.

Afijn, ik hou het er maar op, dat je deze info bilateraal met mij mondeling wil delen tezijnterijd, tenminste als jij Gloria wil delen met mij.

Reageer maar niet op dit bericht want mememoo en tropische verrassing zitten al weer klaar met de Rode Viltstift. Gaarne in contract beide Heeren uitsluiten voor Gloria. Withhair1960 jij kent ze beiden vast wel.😉😃😃😁😁😆😆

iejtentiejn hat auf diesen Beitrag reagiert.
iejtentiejn

Als je meer wilt weten over Gloria en haar diensten, dan kun je dat lezen in haar topic: https://sixsens.eu/forum-2/topic/gloria/

maximusdennis, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisWithHair1960Assmaniejtentiejn
Quote from maximusdennis on March 23, 2026, 8:21 pm

Vind de berichten #3 en #4 ook bijzonder leuk dus duimpje tweemaal omhoog👍👍.

Alleen wil principieel niet in het rijtje met mememoo en tropische verrassing komen te staan. Vandaar deze oplossing.

Maar mijn grote vriend @withhair1960 wat heb jij nu in hemelsnaam nu de hele dag met Gloria uitgespookt op die Kamer.

Nu weten we nog steeds helemaal niets over Gloria. Destijds was je zo lovend over Gloria in de Heeren Locker Room tegenover. Weken zit ik al te smachten naar de info hoe moet ik Gloria beminnen, indien ik Gloria als zakelijke partner meeneem, voor mijn wereldreis.

Afijn, ik hou het er maar op, dat je deze info bilateraal met mij mondeling wil delen tezijnterijd, tenminste als jij Gloria wil delen met mij.

Reageer maar niet op dit bericht want mememoo en tropische verrassing zitten al weer klaar met de Rode Viltstift. Gaarne in contract beide Heeren uitsluiten voor Gloria. Withhair1960 jij kent ze beiden vast wel.😉😃😃😁😁😆😆

GFE

maximusdennis und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisWithHair1960

Een bijzondere stoorzender voor hem dan slechts met 1× Dame GFE. Zelf ervaar ik GFE met de volgende Dames:

• ELENA
  • Lilly
  • Cora
  • Gamze
  • Cristina

Misschien ben ik dan iets handiger in dit spel en weet de knopjes beter te bedienen😉

Misschien ook enkele andere GFE Dames te kort gedaan, die ik niet meer kan onthouden😉😉

Dan in elk geval tot vr 27MRT26 bij Saunaclub Sixsens. Krijg er rossen meer vrinden bij 👊👊✅️️✅🤭

iejtentiejn hat auf diesen Beitrag reagiert.
iejtentiejn
Citaat van Wandelaar5 op 23 maart 2026, 12:45 uur

Die Belgische gast kun je “hete tiener” noemen. Dat maakt het wat gemakkelijker voor jou. Of in jouw dialect: “heisse Zehe”.😀

En ik was natuurlijk te laat voor de bamiblokken, maar er lagen er nog 3 in de warmhoudbak. Toen ik me vroeg al af hoe dat mogelijk was, maar nu weet ik de verklaring.

En probeer dat emoji virus, dat van Maximale Dennis is overgeslagen op jou, de baas te worden! Beterschap gewenst.

Ik weet dat het forum hier soms woorden anders weergeeft, daar kan de auteur weinig aan doen.

Toch even rechtzetten dat ik verre van "tiener" ben, maar wel "heten teen" 🙂  in mijn lokaal dialect

Wandelaar5, maximusdennis und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960

Even kader schetsen, verder niets persoonlijks, definitie vorming, ter lering én vermaak.

De uitdrukking “lange tenen hebben” betekent dat iemand snel beledigd of gekwetst is.

Als iemand “lange tenen” heeft, reageert hij of zij vaak gevoelig op opmerkingen, zelfs als die niet zo bedoeld zijn.

Voorbeeld:

“Pas op wat je zegt, hij heeft lange tenen.”

→ Hij vat dingen snel persoonlijk op.

Het is dus een informele manier om te zeggen dat iemand lichtgeraakt is.

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🐉🐉🐉🐉🐉🐉🤣🤣🤣🤣🤣