Welke dames aanwezig
Zitat von maximusdennis am Februar 1, 2026, 1:42 a.m. UhrAaliyah?
niet hè…
Aaliyah?
niet hè…
Zitat von oups am Februar 1, 2026, 7:46 a.m. UhrQuote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Anna zal niet blijven heeft ze me gisteren gezegt. Geen enkele klant vrijdag en gisteren was ik haar enige klant. Naar mijn mening levert ze nochtans een goede GOSC prestatie voor de standard SS prijs.
Vandaag zal al haar laatste dag in de club zijn.
Quote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Anna zal niet blijven heeft ze me gisteren gezegt. Geen enkele klant vrijdag en gisteren was ik haar enige klant. Naar mijn mening levert ze nochtans een goede GOSC prestatie voor de standard SS prijs.
Zitat von ijsbeertjee am Februar 1, 2026, 9:49 a.m. UhrQuote from oups on February 1, 2026, 7:46 amQuote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Vandaag zal al haar laatste dag in de club zijn.Jammer, maar de concurrentie is op dit moment inderdaad moordend. Veel mooie dames met goede service. Laten we dit doortrekken naar de zomer!
Quote from oups on February 1, 2026, 7:46 amQuote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Jammer, maar de concurrentie is op dit moment inderdaad moordend. Veel mooie dames met goede service. Laten we dit doortrekken naar de zomer!
Zitat von maximusdennis am Februar 1, 2026, 10:45 a.m. UhrNochtans vind ik kwaliteit van alle 25× meisjes gewoon erg goed. Wèl jammer dat sommige Beren nu alléén van de Allerbeste Meisjes willen Genieten. Tot nu toe nog geen enkele Zeperd Zèta keer gehad. Nog helemaal geen gefrustreerde Beren in de Heren Lockers Room ontmoet. Qua pijpbeurt zc springen voor mij dan is 😉Sarah Cora Gamze Cristina Elena Deborah er boven uit. Heb óók heerlijk doggy mc enorm hard én zacht pijnlijk met Maria Cora Lilly Nathalia Alexandra genomen. Dus kom niets te kort. De kern van dit verhaal probeert de Dames óók tevredenheid satisfactie te geven waardoor ze nog geiler pijpen én vooral harder neuken. Vooral de afwisseling, dus iedere keer wéér een andere Challenge dus een ander Meisje vind ik gewoon héérlijk. Elke Vulva voelt toch anders aan, én elke Dame reageert wéér anders op stimulerende prikkels💦💦💦💦💦💦
Nochtans vind ik kwaliteit van alle 25× meisjes gewoon erg goed. Wèl jammer dat sommige Beren nu alléén van de Allerbeste Meisjes willen Genieten. Tot nu toe nog geen enkele Zeperd Zèta keer gehad. Nog helemaal geen gefrustreerde Beren in de Heren Lockers Room ontmoet. Qua pijpbeurt zc springen voor mij dan is 😉Sarah Cora Gamze Cristina Elena Deborah er boven uit. Heb óók heerlijk doggy mc enorm hard én zacht pijnlijk met Maria Cora Lilly Nathalia Alexandra genomen. Dus kom niets te kort. De kern van dit verhaal probeert de Dames óók tevredenheid satisfactie te geven waardoor ze nog geiler pijpen én vooral harder neuken. Vooral de afwisseling, dus iedere keer wéér een andere Challenge dus een ander Meisje vind ik gewoon héérlijk. Elke Vulva voelt toch anders aan, én elke Dame reageert wéér anders op stimulerende prikkels💦💦💦💦💦💦
Zitat von Wandelaar5 am Februar 1, 2026, 3:10 p.m. UhrGoed nieuws voor @bj : Bulgaarse Annita is terug! De club mooie dames is ook weer uitgebreid. Vandaag is Adina begonnen. Voorheen Mihaela in 5 puntjes, 7 puntjes in Dierdorf. Ook voor het eerst Alice uit Bulgarije gezien. Een wat vollere dame met bruin haar.
Ook is er een nieuwe dame van kleur komen solliciteren. Wat voller en een rasta kapsel. Lucy. Geen idee of ze binnen mag.
Goed nieuws voor @bj : Bulgaarse Annita is terug! De club mooie dames is ook weer uitgebreid. Vandaag is Adina begonnen. Voorheen Mihaela in 5 puntjes, 7 puntjes in Dierdorf. Ook voor het eerst Alice uit Bulgarije gezien. Een wat vollere dame met bruin haar.
Ook is er een nieuwe dame van kleur komen solliciteren. Wat voller en een rasta kapsel. Lucy. Geen idee of ze binnen mag.
Zitat von BJ am Februar 1, 2026, 4:55 p.m. UhrQuote from oups on February 1, 2026, 7:46 amQuote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Vandaag zal al haar laatste dag in de club zijn.Ben gisteren ook nog samen met Anna geweest! Ik sluit me helemaal aan bij @oups
Quote from oups on February 1, 2026, 7:46 amQuote from Bachatero on January 31, 2026, 9:50 amNieuwe dame : Anna : 1.60, zwarte haren, slank, nog geen vaste plaats
Ben gisteren ook nog samen met Anna geweest! Ik sluit me helemaal aan bij @oups
Zitat von BJ am Februar 1, 2026, 4:56 p.m. UhrQuote from Wandelaar5 on February 1, 2026, 3:10 pmGoed nieuws voor @bj : Bulgaarse Annita is terug!
🤗🤗🤗🤗
Spra-ke-loos...😁
🫶🫶🫶🫶
@Wandelaar5 Tnx voor t goede nieuws! Is ze er morgen ook?
Quote from Wandelaar5 on February 1, 2026, 3:10 pmGoed nieuws voor @bj : Bulgaarse Annita is terug!
🤗🤗🤗🤗
Spra-ke-loos...😁
🫶🫶🫶🫶
@Wandelaar5 Tnx voor t goede nieuws! Is ze er morgen ook?
Zitat von BJ am Februar 1, 2026, 5:23 p.m. UhrQuote from Wandelaar5 on February 1, 2026, 3:10 pmOok is er een nieuwe dame van kleur komen solliciteren. Wat voller en een rasta kapsel. Lucy. Geen idee of ze binnen mag.
Lucy (Ghana) was er gisteren ook al. Heeft nu blonde haren in de lange vlechtjes. Ze is niet nieuw trouwens, 2024 & 2025 ook al vaker aanwezig. Super service!
Quote from Wandelaar5 on February 1, 2026, 3:10 pmOok is er een nieuwe dame van kleur komen solliciteren. Wat voller en een rasta kapsel. Lucy. Geen idee of ze binnen mag.
Lucy (Ghana) was er gisteren ook al. Heeft nu blonde haren in de lange vlechtjes. Ze is niet nieuw trouwens, 2024 & 2025 ook al vaker aanwezig. Super service!
Zitat von WithHair1960 am Februar 1, 2026, 9:50 p.m. UhrHallo BJ, Lucy heb ik toen ze op vakantie ging nog een goede vakantie toegewenst, volgens mij, met jou en Kasha tijdens het kijken naar een F1 wedstrijd in de varanda. Ze waren ons nog aan het plagen door dat ze voor de tv gingen staan, maar volgens mij komt ze uit Nigeria en niet uit Ghana. Trouwens, heel jammer dat ik haar zaterdag gemist heb, een heel vrolijke en sympathieke dame. Ik hoop dat ze zaterdag de 7e dan ook weer aanwezig is.
Hallo BJ, Lucy heb ik toen ze op vakantie ging nog een goede vakantie toegewenst, volgens mij, met jou en Kasha tijdens het kijken naar een F1 wedstrijd in de varanda. Ze waren ons nog aan het plagen door dat ze voor de tv gingen staan, maar volgens mij komt ze uit Nigeria en niet uit Ghana. Trouwens, heel jammer dat ik haar zaterdag gemist heb, een heel vrolijke en sympathieke dame. Ik hoop dat ze zaterdag de 7e dan ook weer aanwezig is.
Zitat von Wandelaar5 am Februar 1, 2026, 10:03 p.m. UhrOnder meer aanwezig op zondag 1 februari 2026 : 52 + 4 anoniem + 1 onbekend= 57Roemeens: Adina (N), Aïsha, Alicia, Andra, Angela, Angelina, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Cora, Cristina, Daniella, Danucia, Erica, Gamze, Irina, Isabella, Julia, Juliana, Kassy, Keyla, Lorena, Lori, Lulu, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Monica, Nikki, Raïssa, Ruby, Samira, Sofia, Valentina
Bulgaars : Alexandra, Alice (N), Annita, Maria, Nancy, Sissy, Victoria,…
Overigen: Cleo (Gr), Ella (Sp/Ro), Leticia (Ho), Melis (D), Pascale (B), Sarah (Dom), Sonja (Nig)
Adina is een knappe Roemeense slanke dame die beter Duits dan Engels spreekt. Een tekst met kleine letters op haar bovenbeen.
Alice is een nieuwe Bulgaarse dame met een vrij donkere huid en ongeveer dezelfde bouw als Alexandra.En sorry @bj ik heb geen tijd meer gehad voor het forum en je vraag niet gezien. Ik heb niet aan Annita gevraagd wanneer ze werkt en of ze er morgen is.
Onder meer aanwezig op zondag 1 februari 2026 : 52 + 4 anoniem + 1 onbekend= 57
Roemeens: Adina (N), Aïsha, Alicia, Andra, Angela, Angelina, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Cora, Cristina, Daniella, Danucia, Erica, Gamze, Irina, Isabella, Julia, Juliana, Kassy, Keyla, Lorena, Lori, Lulu, Marie, Maya, Mickey, Mimi, Mira, Miriam, Monica, Nikki, Raïssa, Ruby, Samira, Sofia, Valentina
Bulgaars : Alexandra, Alice (N), Annita, Maria, Nancy, Sissy, Victoria,…
Overigen: Cleo (Gr), Ella (Sp/Ro), Leticia (Ho), Melis (D), Pascale (B), Sarah (Dom), Sonja (Nig)
Adina is een knappe Roemeense slanke dame die beter Duits dan Engels spreekt. Een tekst met kleine letters op haar bovenbeen.
Alice is een nieuwe Bulgaarse dame met een vrij donkere huid en ongeveer dezelfde bouw als Alexandra.
En sorry @bj ik heb geen tijd meer gehad voor het forum en je vraag niet gezien. Ik heb niet aan Annita gevraagd wanneer ze werkt en of ze er morgen is.