Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

VorherigeSeite 128 von 129Nächste

#1269 mijn eerste afspraak staat ook al gepland voor 13H. Via Snapchat Telegram gecommuniceerd geboekt gereserveerd.

Deze media zijn wat "vluchtiger" verdampen wat sneller. Mede ook gegeven het feit dat wet-regelgeving tav Whatsapp #mz #mèta is wordt aangepast in the States. Insiders weten precies waar ik op doel. Geldt wellicht niet voor onderlinge communicatie voor WhatsApp groepen tussen de Heeren. Hangt mede ook af van de content. Uuteraard blijft anonimiteit gewaarborgd. Prima Tip Advies.

Quote from maximusdennis on July 23, 2026, 11:59 pm

#1269 mijn eerste afspraak staat ook al gepland voor 13H. Via Snapchat Telegram gecommuniceerd geboekt gereserveerd.

Deze media zijn wat "vluchtiger" verdampen wat sneller. Mede ook gegeven het feit dat wet-regelgeving tav Whatsapp #mz #mèta is wordt aangepast in the States. Insiders weten precies waar ik op doel. Geldt wellicht niet voor onderlinge communicatie voor WhatsApp groepen tussen de Heeren. Hangt mede ook af van de content. Uuteraard blijft anonimiteit gewaarborgd. Prima Tip Advies.

We will smoke them out .......

😆

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis

Woensdag 29 juli ben ik weer van de partij… daarna duurt het weer even aangezien mijn favorietjes op vakantie zijn!

maximusdennis und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisWithHair1960

Ik ben er ook 😉  😉  😉

maximusdennis und bmmike haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisbmmike

Gisteren zo 26JUL26 John F. uut AMS nog even, net op de valreep, gesproken over Ariane. Bijzonder mooie Meid met hele mooie special Looks. Johnny ams was razend enthousiast over de skills van Ariane. John was helemaal verliefd tot over zijn oren op Ariane. Daar kan ik mij iets bij voorstellen. Zelf Ariane nog nooit gesproken. Laat staan met Ariane nog nooit naar de Room geweest. Alléén enkele keren gespot in de Bar. Het antwoord van Johnnny Fon op de vraag of "Ariane op de Kamer net goed is, als ze eruit ziet" luidde éénsluidend: JA." Johnny heel veel plezier samen met Ariane. Geweldig mooie keuze. Geniet ervan. Carpe Diem. Is toch twee uren rijden vanuit Amsterdam naar de Gemeente Vaals.

MemeMoo, bmmike und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MemeMoobmmikeExpatAssman

Er is een kans dat ik 7 augustus al naar de club ga ipv de 14e

Bachatero, MemeMoo und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroMemeMoomaximusdennisWithHair1960Assman
Quote from Tropische_verrassing on July 28, 2026, 7:36 pm

Er is een kans dat ik 7 augustus al naar de club ga ipv de 14e

De 7e ben ik er ook, de 14e zeker niet.

Bachatero, Tropische_verrassing und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroTropische_verrassingmaximusdennisWithHair1960

Bender morgen.

maximusdennis

Stoffel rijdt mee.

maximusdennis

Ook Dikke Leo nu, maar die komt meer voor de bamiblokken.

maximusdennis
VorherigeSeite 128 von 129Nächste