Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

VorherigeSeite 88 von 88

Nieuwe dame, vandaag begonnen de Roemeense Silvia,  ik hoop dat ik het goed schrijf, zeer slank, ca 1.73 cm en volgen sommige gasten een jongere versie van Gloria, dus......

Wandelaar5, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisAssmaniejtentiejn

Omdat Bachatero en Wandelaar5 niet aanwezig waren, bij deze mijn poging tot een lijstje.

Onder meer gezien zaterdag 23 mei 2026

Roemeens: Aïsha, Amalia bl, Alicia, Ariana, Bella, Corina, Danucia, Dea, Emma, Erica, Gamze, Julia, Kassi, Kida, Kira, Lili, Lulu, Mickey, Mimi, Monica, Nikki, Raïssa, Ruby, Sylvia (N), Vanessa,…

Bulgaars : Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Graziella, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Veronica,

Overigen: Aaliyah (D/Mar), Amira (Serv), Cleo (Gr), Karla (Bel/Afr), Deborah (Port), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Pol), Kayra (Serv), Martha (Pol), Pascale (Bel),…

Terugkomers:
Melis (Bul), Kida (Roe), Amalia bl (Roe), Johanna (Pol), Bella (Roe)

Nieuw:

Sylvia, Roemeens, 30 jaar, lang, slank half lang bruin haar, spreekt goed Engels en heb positieve verhalen over haar gehoord.

XXXXX , Bulgaarse. Een dertiger met lange blonde haren waar mogelijk een slag inzit. 

Lijstje is niet 100% compleet en kloppende, dus voel je vrij om aan te vullen/corrigeren.

Wandelaar5, Patjax und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5PatjaxmaximusdenniskevinaloneWithHair1960iejtentiejnPurrfect
Quote from waves on May 23, 2026, 7:52 pm

Heel mooi ja, als ze een bericht krijgen waarin vermeld wordt dat ze als ze nu niet terugkeerde niet/nooit meer welkom zouden zijn.. nuja uiteindelijk beslissen ze zelf maar dat is dan tenkoste van een ´safe spot.´  Verder ben ik ook fan en blij dat ss terug open is hoor!

Die Frauen würden nicht zurückkehren, wenn sie dort keine guten Arbeitsbedingungen vorfinden würden. Insofern verstehe ich Deine Anspielungen nicht... 🙄

De vrouwen zouden niet terugkeren als ze daar geen goede arbeidsomstandigheden zouden aantreffen. Wat dat betreft begrijp ik je toespelingen niet... 🙄

kevinalone hat auf diesen Beitrag reagiert.
kevinalone
Quote from vergeetachtige beer on May 24, 2026, 7:02 am

Omdat Bachatero en Wandelaar5 niet aanwezig waren, bij deze mijn poging tot een lijstje.

Onder meer gezien zaterdag 23 mei 2026

Roemeens: Aïsha, Amalia bl, Alicia, Ariana, Bella, Corina, Danucia, Dea, Emma, Erica, Gamze, Julia, Kassi, Kida, Kira, Lili, Lulu, Mickey, Mimi, Monica, Nikki, Raïssa, Ruby, Sylvia (N), Vanessa,…

Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Graziella, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Veronica,

Overigen: Aaliyah (D/Mar), Amira (Serv), Cleo (Gr), Karla (Bel/Afr), Deborah (Port), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Pol), Kayra (Serv), Martha (Pol), Pascale (Bel),…

Terugkomers:
Melis (Bul), Kida (Roe), Amalia bl (Roe), Johanna (Pol), Bella (Roe)

Nieuw:

Sylvia, Roemeens, 30 jaar, lang, slank half lang bruin haar, spreekt goed Engels en heb positieve verhalen over haar gehoord.

Collinda vertelde me dat er 2 nieuwe dames waren deze dag, maar de naam van de andere dame is me ontschoten en heb haar niet weten te spotten.

Lijstje is niet 100% compleet en kloppende, dus voel je vrij om aan te vullen/corrigeren.

Dani (Bulgaarse) was er ook. Toch niet zo makkelijk te overzien. 😉

De andere nieuwe dame is volgens mij een Bulgaarse. Een dertiger met lange blonde haren waar gisteren een slag inzat.

Wandelaar5, vergeetachtige beer und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5vergeetachtige beerPurrfect
VorherigeSeite 88 von 88