Welke dames aanwezig
Zitat von Bachatero am Juni 13, 2026, 8:55 a.m. UhrOnder meer aanwezig op vrijdag 12 juni 2026 : 69 + 1 anoniem + 0 onbekend = 70
Roemeens: Aïsha, Amalia zw, Andrea, Angelina, Annabel, Barbie, Corina, Cristina, Danucia, Dea, Denisa, Elisa, Emma, Erica, Gamze, Georgiana, Ina, Izra (N), Janina, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Lulu, Marie, Maya, Monica, Nikki, Raïssa, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Selena*, Vanessa, Tanja,…
Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Aïda (Ho/Ro), Amira (Serv), Cataleya (Ho), Celina (D/Mar), Cleo (Gr), Gloria (Oekr), Henriëtta (Ho), Jessica (Afr), Johanna (Po), Karla (Bel/Afr), Kayra (Serv), Lara blond (Ho/D), Megan (Ho), Melanie (Lith), Mirabelle (Ho), Natalia, (Oekr), Pascale (Bel), Tamara (D), Tecla (Ho),…
Zelf gekamerd met Annabel, Erica, Monica
Recente terugkomers : Andrea, Annabel, Dea, Patricia, Melanie Lith, Kasja, Selena, Sissy,…
* Andrea : terug na 2 jaar, zeer slank, voorheen onder tv-scherm en met grote hangende borsten, nu op de hoge stoel rechts vooraan en met mooie borsten, prachtig lichaam
* Annabel : terug na 3 maanden, blijft tot en met 27 juni, dan 6 weken vakantie
* Dea : korte terugkeer tot en met morgen zondag 14 juni
* Selena : terug na 4 jaar, 30-35 j , gipsy uiterlijkNieuwe dame :
Izra : 1.65 - 1.70, bril, 25 - 30 j, zwarte lange haren, slank, tattoos, achteraan rechts in de bar
Onder meer aanwezig op vrijdag 12 juni 2026 : 69 + 1 anoniem + 0 onbekend = 70
Roemeens: Aïsha, Amalia zw, Andrea, Angelina, Annabel, Barbie, Corina, Cristina, Danucia, Dea, Denisa, Elisa, Emma, Erica, Gamze, Georgiana, Ina, Izra (N), Janina, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Lulu, Marie, Maya, Monica, Nikki, Raïssa, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Selena*, Vanessa, Tanja,…
Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Veronica, Victoria,…
Overigen: Aïda (Ho/Ro), Amira (Serv), Cataleya (Ho), Celina (D/Mar), Cleo (Gr), Gloria (Oekr), Henriëtta (Ho), Jessica (Afr), Johanna (Po), Karla (Bel/Afr), Kayra (Serv), Lara blond (Ho/D), Megan (Ho), Melanie (Lith), Mirabelle (Ho), Natalia, (Oekr), Pascale (Bel), Tamara (D), Tecla (Ho),…
Zelf gekamerd met Annabel, Erica, Monica
Recente terugkomers : Andrea, Annabel, Dea, Patricia, Melanie Lith, Kasja, Selena, Sissy,…
* Andrea : terug na 2 jaar, zeer slank, voorheen onder tv-scherm en met grote hangende borsten, nu op de hoge stoel rechts vooraan en met mooie borsten, prachtig lichaam
* Annabel : terug na 3 maanden, blijft tot en met 27 juni, dan 6 weken vakantie
* Dea : korte terugkeer tot en met morgen zondag 14 juni
* Selena : terug na 4 jaar, 30-35 j , gipsy uiterlijk
Nieuwe dame :
Izra : 1.65 - 1.70, bril, 25 - 30 j, zwarte lange haren, slank, tattoos, achteraan rechts in de bar
Zitat von Nachtbraker am Juni 13, 2026, 9:14 a.m. UhrWeet je waarom Dea er maar tot en met morgen is en wnneer ze denkt weer te komen?
Weet je waarom Dea er maar tot en met morgen is en wnneer ze denkt weer te komen?
Zitat von Bachatero am Juni 13, 2026, 10:40 a.m. UhrDea is niet meer van plan om nog eens terug te komen, maar de dames durven nog al eens van gedacht veranderen…
Tegen mij zei ze gisteren “ it’s now or never” 😀
Dea is niet meer van plan om nog eens terug te komen, maar de dames durven nog al eens van gedacht veranderen…
Tegen mij zei ze gisteren “ it’s now or never” 😀
Zitat von vergeetachtige beer am Juni 13, 2026, 11:26 a.m. UhrQuote from Bachatero on June 13, 2026, 10:40 amDea is niet meer van plan om nog eens terug te komen, maar de dames durven nog al eens van gedacht veranderen…
Tegen mij zei ze gisteren “ it’s now or never”Volgens mij zei ze een week of 2-3 geleden exact hetzelfde… Dat ze voorgoed vertrok, (veel) dames zijn nog wisselvalliger dan het weer.
Quote from Bachatero on June 13, 2026, 10:40 amDea is niet meer van plan om nog eens terug te komen, maar de dames durven nog al eens van gedacht veranderen…
Tegen mij zei ze gisteren “ it’s now or never”
Volgens mij zei ze een week of 2-3 geleden exact hetzelfde… Dat ze voorgoed vertrok, (veel) dames zijn nog wisselvalliger dan het weer.
Zitat von Smilingzen am Juni 13, 2026, 1:52 p.m. UhrHeeft iemand nog iets gehoord van Antonia?
Heeft iemand nog iets gehoord van Antonia?
Zitat von IndoBear am Juni 13, 2026, 4:31 p.m. UhrQuote from vergeetachtige beer on June 7, 2026, 9:36 amMargareta (Bul) ontbrak nog op het lijstje.
Maria (Bul) was volgens mij ook aanwezig.Ondertussen:
Tamara (Dui) ook weer terug.
Victoria (Bul) ook terug.
Zojuist met een gekleurde dame gesproken met een behoorlijke derriere en een bril, naar eigen zeggen vlak voor de sluit 2 dagen gewerkt hier, en nu ook weer terug. Jessica heet ze, dus dan zouden er dus 2 Jessica’s zijn?
Quote from vergeetachtige beer on June 7, 2026, 9:36 amMargareta (Bul) ontbrak nog op het lijstje.
Maria (Bul) was volgens mij ook aanwezig.Ondertussen:
Tamara (Dui) ook weer terug.
Victoria (Bul) ook terug.
Zojuist met een gekleurde dame gesproken met een behoorlijke derriere en een bril, naar eigen zeggen vlak voor de sluit 2 dagen gewerkt hier, en nu ook weer terug. Jessica heet ze, dus dan zouden er dus 2 Jessica’s zijn?
Zitat von IndoBear am Juni 13, 2026, 4:36 p.m. UhrZou iemand kunnen bevestigen dat Tamara (dui) echt terug is? BVD
Zou iemand kunnen bevestigen dat Tamara (dui) echt terug is? BVD
Zitat von Wandelaar5 am Juni 13, 2026, 5:35 p.m. UhrQuote from IndoBear on June 13, 2026, 4:31 pmZojuist met een gekleurde dame gesproken met een behoorlijke derriere en een bril, naar eigen zeggen vlak voor de sluit 2 dagen gewerkt hier, en nu ook weer terug. Jessica heet ze, dus dan zouden er dus 2 Jessica’s zijn?Nee er is nu maar 1 Jessica. Die Nigeriaanse die jij gesproken hebt met een forse spleet tussen haar voortanden.
En Vergeetachtige Beer weet echt wel wie Tamara is.
Quote from IndoBear on June 13, 2026, 4:31 pmZojuist met een gekleurde dame gesproken met een behoorlijke derriere en een bril, naar eigen zeggen vlak voor de sluit 2 dagen gewerkt hier, en nu ook weer terug. Jessica heet ze, dus dan zouden er dus 2 Jessica’s zijn?
Nee er is nu maar 1 Jessica. Die Nigeriaanse die jij gesproken hebt met een forse spleet tussen haar voortanden.
En Vergeetachtige Beer weet echt wel wie Tamara is.
Zitat von vse am Juni 13, 2026, 5:40 p.m. Uhr@6relax (IndoBear)
Nou, ik heb net een paar minuten geleden met de enige echte Tamara gesproken. En toevallig ben ik nu in Sixsens...
@6relax (IndoBear)
Nou, ik heb net een paar minuten geleden met de enige echte Tamara gesproken. En toevallig ben ik nu in Sixsens...
Zitat von vergeetachtige beer am Juni 13, 2026, 6:30 p.m. UhrQuote from IndoBear on June 13, 2026, 4:36 pmZou iemand kunnen bevestigen dat Tamara (dui) echt terug is? BVD
Ze is ECHT terug, ik herken haar echt wel en tevens ook in het lijstje van Bachatero te vinden. Maar ik heb haar niet gesproken en weet niet hoe lang ze blijft en op welke dagen ze aanwezig is.
Quote from IndoBear on June 13, 2026, 4:36 pmZou iemand kunnen bevestigen dat Tamara (dui) echt terug is? BVD
Ze is ECHT terug, ik herken haar echt wel en tevens ook in het lijstje van Bachatero te vinden. Maar ik heb haar niet gesproken en weet niet hoe lang ze blijft en op welke dagen ze aanwezig is.