Welke dames aanwezig
Zitat von WithHair1960 am April 12, 2026, 5:43 p.m. UhrQuote from Meik46 on April 12, 2026, 5:15 pmDanke.
. Zum Einstieg und umschauen wird es passen. Und im Saunabereich ein wenig entspannen wird auch klappen. Alles andere ergibt sich und Mittwoch bin ich auf jeden Fall auch da.
Mitwoch bin ich auch anwesend, so um 11.00, aber ich habe erst ein termien, frage an die reception nach dem Gloria-Man
Quote from Meik46 on April 12, 2026, 5:15 pmDanke.
. Zum Einstieg und umschauen wird es passen. Und im Saunabereich ein wenig entspannen wird auch klappen. Alles andere ergibt sich und Mittwoch bin ich auf jeden Fall auch da.
Mitwoch bin ich auch anwesend, so um 11.00, aber ich habe erst ein termien, frage an die reception nach dem Gloria-Man
Zitat von Herr Fick am April 15, 2026, 10:20 a.m. UhrQuote from Wandelaar5 on April 8, 2026, 11:05 am@herr-fick, je vond haar toch teveel aangekomen? ... Zonder tongzoenen zijn Bella en Tanja zeer slank...En Bulgaarse blonde Melis is inderdaad een topper...Veel plezier bij je rentree.
Ik wist niet dat tongzoenen slecht is voor het figuur van ZVL's, 😉
Ik heb mijn 'rentree' na vier maanden ondertussen in Hamminkln (voor het eerst trouwens) gemaakt, dus ik kan er weer voor een tijdje tegen.
6S is voor mij vooral interessant wegens de korte rijtijd en de goede wellness, zwembad en resto. ZVL's zijn er voor mij bonus en Melis is inderdaad een zekerheid qua service en toewijding ondanks enkele extra kilo's.
Bedankt voor de info alvast. Je kennis is waarlijk encyclopedisch. 🙂
Quote from Wandelaar5 on April 8, 2026, 11:05 am@herr-fick, je vond haar toch teveel aangekomen? ... Zonder tongzoenen zijn Bella en Tanja zeer slank...En Bulgaarse blonde Melis is inderdaad een topper...Veel plezier bij je rentree.
Ik wist niet dat tongzoenen slecht is voor het figuur van ZVL's, 😉
Ik heb mijn 'rentree' na vier maanden ondertussen in Hamminkln (voor het eerst trouwens) gemaakt, dus ik kan er weer voor een tijdje tegen.
6S is voor mij vooral interessant wegens de korte rijtijd en de goede wellness, zwembad en resto. ZVL's zijn er voor mij bonus en Melis is inderdaad een zekerheid qua service en toewijding ondanks enkele extra kilo's.
Bedankt voor de info alvast. Je kennis is waarlijk encyclopedisch. 🙂
Zitat von Assman am April 15, 2026, 10:27 a.m. UhrMelis BG is momenteel gewoon SLANK. Prachtige dame met goede service.
Misschien was ze vroeger nog slanker, en daarna volslank, maar nu is ze slank imho. 1,60m./ 54kg. ongeveer.
Melis BG is momenteel gewoon SLANK. Prachtige dame met goede service.
Misschien was ze vroeger nog slanker, en daarna volslank, maar nu is ze slank imho. 1,60m./ 54kg. ongeveer.
Zitat von Herr Fick am April 15, 2026, 3:05 p.m. UhrQuote from Assman on April 15, 2026, 10:27 amMelis BG is momenteel gewoon SLANK. Prachtige dame met goede service.
Je forumnaam verraadt natuurlijk wel een beetje waarom je een extra kilootje hier en daar niet erg vindt ... 😉
Quote from Assman on April 15, 2026, 10:27 amMelis BG is momenteel gewoon SLANK. Prachtige dame met goede service.
Je forumnaam verraadt natuurlijk wel een beetje waarom je een extra kilootje hier en daar niet erg vindt ... 😉
Zitat von Bachatero am April 18, 2026, 9:00 a.m. UhrOnder meer aanwezig op vrijdag 17 april 2026 : 65 + 1 anoniem + 0 onbekend= 66
Roemeens: Aïsha, Amira (N), Angelina, Azalea, Bella, Catharina (N), Celina (N), Chloe, Corina, Cristina, Daniella, Danucia, Dea, Elena, Elisa, Emma, Gamze, Georgiana, Graziella, Ina, Irina, Janina, Kanzu (N), Kassi, Kayra, Keyla, Lara, Lorena, Lori, Lulu, Mickey, Monica, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja…
Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Graziella, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Victoria,…
Overigen: Cleo (Gr), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kasja (Po), Lana (Let), Martha (Po), Mirabelle (Ho), Rosa (Gr/Ro, N), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…
Zelf gekamerd met Mirabelle & Tecla, Dea, Angelina
Recente terugkomers : Angelina, Danucia, Dea, Emma, Martha, Melis, Nancy, Natasha, Simona,…
Nieuwe dames :
Amira : 1.70-1.75, 25-30j, zwarte lange haren, slank, mooi, vriendin van Emma, aan de bar
Catharina : 1.60-1.65, 25-30j, blonde lange haren, normaal gebouwd, links vooraan
Celina : 1.55- 1.60, 20-25 j, zwarte lange haren, normaal gebouwd, links achteraan
Kanzu : 1.55-1.60, 25-30j, blonde halflange haren, normaal gebouwd, slank, rechts achteraan
Rosa : 1.65-1.70, 30-35j, roodbruine haren, slank, nog geen vaste plaatsNvdr. Simona : mooi, zeer slank, vriendin van Anita, terug na 1 jaar
Emma : terug na 4 weken, lange zwarte haren, zeer mooi, 25-30j, aan de barClick
Onder meer aanwezig op vrijdag 17 april 2026 : 65 + 1 anoniem + 0 onbekend= 66
Roemeens: Aïsha, Amira (N), Angelina, Azalea, Bella, Catharina (N), Celina (N), Chloe, Corina, Cristina, Daniella, Danucia, Dea, Elena, Elisa, Emma, Gamze, Georgiana, Graziella, Ina, Irina, Janina, Kanzu (N), Kassi, Kayra, Keyla, Lara, Lorena, Lori, Lulu, Mickey, Monica, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Tanja…
Bulgaars : Alexandra, Anita, Domenica, Graziella, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Victoria,…
Overigen: Cleo (Gr), Ella (Sp/Ro), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kasja (Po), Lana (Let), Martha (Po), Mirabelle (Ho), Rosa (Gr/Ro, N), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tecla (Ho),…
Zelf gekamerd met Mirabelle & Tecla, Dea, Angelina
Recente terugkomers : Angelina, Danucia, Dea, Emma, Martha, Melis, Nancy, Natasha, Simona,…
Nieuwe dames :
Amira : 1.70-1.75, 25-30j, zwarte lange haren, slank, mooi, vriendin van Emma, aan de bar
Catharina : 1.60-1.65, 25-30j, blonde lange haren, normaal gebouwd, links vooraan
Celina : 1.55- 1.60, 20-25 j, zwarte lange haren, normaal gebouwd, links achteraan
Kanzu : 1.55-1.60, 25-30j, blonde halflange haren, normaal gebouwd, slank, rechts achteraan
Rosa : 1.65-1.70, 30-35j, roodbruine haren, slank, nog geen vaste plaats
Nvdr. Simona : mooi, zeer slank, vriendin van Anita, terug na 1 jaar
Emma : terug na 4 weken, lange zwarte haren, zeer mooi, 25-30j, aan de bar
Zitat von vergeetachtige beer am April 18, 2026, 9:14 a.m. UhrWederom een mooie line up met een aantal nieuwe dames. Ik ben benieuwd wie er blijven plakken en niet na 1 week weer afzwaaien.
Wederom een mooie line up met een aantal nieuwe dames. Ik ben benieuwd wie er blijven plakken en niet na 1 week weer afzwaaien.
Zitat von Reiziger am April 18, 2026, 12:18 p.m. UhrInderdaad weer een mooi lijstje. Vraagje, is Kanzu normaal gebouwd en/of slank?
Inderdaad weer een mooi lijstje. Vraagje, is Kanzu normaal gebouwd en/of slank?
Zitat von Brabo am April 18, 2026, 12:48 p.m. UhrGing ik een van de dagen weer een bezoekje brengen aan dit paradijs, nu zie ik dat Marie niet meer in de aanwezigheidslijst staat!
Is zij er nu wel weer en was ze er enkel vrijdag niet of is ze voor langere tijd afwezig?
Ging ik een van de dagen weer een bezoekje brengen aan dit paradijs, nu zie ik dat Marie niet meer in de aanwezigheidslijst staat!
Is zij er nu wel weer en was ze er enkel vrijdag niet of is ze voor langere tijd afwezig?
Zitat von vergeetachtige beer am April 18, 2026, 1:51 p.m. UhrQuote from Brabo on April 18, 2026, 12:48 pmGing ik een van de dagen weer een bezoekje brengen aan dit paradijs, nu zie ik dat Marie niet meer in de aanwezigheidslijst staat!
Weekje geleden was Marie nog wel aanwezig.
Quote from Brabo on April 18, 2026, 12:48 pmGing ik een van de dagen weer een bezoekje brengen aan dit paradijs, nu zie ik dat Marie niet meer in de aanwezigheidslijst staat!
Weekje geleden was Marie nog wel aanwezig.
Zitat von Bachatero am April 18, 2026, 2:44 p.m. Uhr@Reiziger : Kanzu is normaal gebouwd. Ze bevond zich gisteren in het gezelschap van Elena & Co. Een medebeer meende dat ze er enkele jaren geleden al eens kort geweest is als vriendin van Jessie. Ik heb haar in elk geval niet herkend en heb ze dus maar als „nieuw“ beschouwd….
@Reiziger : Kanzu is normaal gebouwd. Ze bevond zich gisteren in het gezelschap van Elena & Co. Een medebeer meende dat ze er enkele jaren geleden al eens kort geweest is als vriendin van Jessie. Ik heb haar in elk geval niet herkend en heb ze dus maar als „nieuw“ beschouwd….