Sluiting vanaf 11 mei?
Zitat von chopper am Mai 1, 2026, 8:45 p.m. UhrOeps.....dat was niet zo slim om dat, wat het ook precies was, in het gebouw aanwezig te hebben. Hopelijk was het in het perceel ernaast wat voorheen een ander adres was vermoed ik ..... ze zullen zelf ook wel weten dat dit misschien een mogelijkheid is om de sluiting van de club zelf te voorkomen maar alleen het adres ernaast te laten sluiten. Ik doe maar een poging ..... wil zelf graag op bezoek blijven komen en voor al de ondernemende cq zelfstandige dames en misschien ook personeel is het natuurlijk een ramp qua inkomen .... en dan voor de uitbaters zwaar klo×××××× net alles verbouwd en dat 6 maanden op zijn gat ..... sterkte allemaal 😢
Oeps.....dat was niet zo slim om dat, wat het ook precies was, in het gebouw aanwezig te hebben. Hopelijk was het in het perceel ernaast wat voorheen een ander adres was vermoed ik ..... ze zullen zelf ook wel weten dat dit misschien een mogelijkheid is om de sluiting van de club zelf te voorkomen maar alleen het adres ernaast te laten sluiten. Ik doe maar een poging ..... wil zelf graag op bezoek blijven komen en voor al de ondernemende cq zelfstandige dames en misschien ook personeel is het natuurlijk een ramp qua inkomen .... en dan voor de uitbaters zwaar klo×××××× net alles verbouwd en dat 6 maanden op zijn gat ..... sterkte allemaal 😢
Zitat von Assman am Mai 1, 2026, 10:22 p.m. UhrVoorlopig gaat alles gewoon door.
It Ain't Over 'Til It's Over.
Voorlopig gaat alles gewoon door.
It Ain't Over 'Til It's Over.
Zitat von Herr Fick am Mai 2, 2026, 6:10 a.m. UhrQuote from chopper on May 1, 2026, 8:45 pmOeps.....dat was niet zo slim om dat, wat het ook precies was, in het gebouw aanwezig te hebben....
Tja, wat doe je er aan als uitbater om te voorkomen dat klanten of meiden spul bij hebben? In elke horeca zaak waar jonge mannen komen die met enorm dure wagens rijden die ze -alleen al op grond van hun leeftijd- nooit van ze leven met legaal geld kunnen betalen, zijn wel verboden middelen te vinden. En als het dan om een zaak gaat waar mensen veel contant -zowel de klanten als de meiden- op zak hebben dan kan je daar als uitbater weinig tegen beginnen. Echt jammer.
Er waren blijkbaar ook verboden wapens aanwezig. Maar dat is relatief, want een koevoet kan ook als een verboden wapen beschouwd worden.
Quote from chopper on May 1, 2026, 8:45 pmOeps.....dat was niet zo slim om dat, wat het ook precies was, in het gebouw aanwezig te hebben....
Tja, wat doe je er aan als uitbater om te voorkomen dat klanten of meiden spul bij hebben? In elke horeca zaak waar jonge mannen komen die met enorm dure wagens rijden die ze -alleen al op grond van hun leeftijd- nooit van ze leven met legaal geld kunnen betalen, zijn wel verboden middelen te vinden. En als het dan om een zaak gaat waar mensen veel contant -zowel de klanten als de meiden- op zak hebben dan kan je daar als uitbater weinig tegen beginnen. Echt jammer.
Er waren blijkbaar ook verboden wapens aanwezig. Maar dat is relatief, want een koevoet kan ook als een verboden wapen beschouwd worden.
Zitat von Purrfect am Mai 2, 2026, 6:22 a.m. UhrQuote from Herr Fick on May 2, 2026, 6:10 amEr waren blijkbaar ook verboden wapens aanwezig. Maar dat is relatief, want een koevoet kan ook als een verboden wapen beschouwd worden.
Oder die Lanze von Wandelaar5... 😉
Of de lans van Wandelaar5... 😉
Quote from Herr Fick on May 2, 2026, 6:10 am
Oder die Lanze von Wandelaar5... 😉
Of de lans van Wandelaar5... 😉
Zitat von oups am Mai 2, 2026, 6:36 a.m. UhrQuote from Purrfect on May 2, 2026, 6:22 amQuote from Herr Fick on May 2, 2026, 6:10 amEr waren blijkbaar ook verboden wapens aanwezig. Maar dat is relatief, want een koevoet kan ook als een verboden wapen beschouwd worden.
Oder die Lanze von Wandelaar5...
Of de lans van Wandelaar5...
Maar die hebben ze niet gevonden hoop ik 😆
Quote from Purrfect on May 2, 2026, 6:22 amQuote from Herr Fick on May 2, 2026, 6:10 amEr waren blijkbaar ook verboden wapens aanwezig. Maar dat is relatief, want een koevoet kan ook als een verboden wapen beschouwd worden.
Oder die Lanze von Wandelaar5...
Of de lans van Wandelaar5...
Maar die hebben ze niet gevonden hoop ik 😆
Zitat von vse am Mai 2, 2026, 7:12 a.m. UhrOh, bedoelden ze dat met ploertendoder? (Sorry, w5...)
Oh, bedoelden ze dat met ploertendoder? (Sorry, w5...)
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 2, 2026, 7:25 a.m. UhrQuote from vse on May 2, 2026, 7:12 amOh, bedoelden ze dat met ploertendoder? (Sorry, w5...)
W5 is “as we speak” onderweg naar dit paradijs. Hopelijk kan hij wat informatie achterhalen en delen, al zal hij zich vooral focussen op de dames.
Quote from vse on May 2, 2026, 7:12 amOh, bedoelden ze dat met ploertendoder? (Sorry, w5...)
W5 is “as we speak” onderweg naar dit paradijs. Hopelijk kan hij wat informatie achterhalen en delen, al zal hij zich vooral focussen op de dames.
Zitat von Expat am Mai 2, 2026, 10:07 a.m. UhrWat valt er nog toe te voegen aan het bericht van Bachatero over een mogelijke sluiting?
Dinsdag beroep, tot die tijd wachten.
Over de ins and outs zijn officiële publicaties van gemeente en rechtbank waarschijnlijk de beste bron.
Wat valt er nog toe te voegen aan het bericht van Bachatero over een mogelijke sluiting?
Over de ins and outs zijn officiële publicaties van gemeente en rechtbank waarschijnlijk de beste bron.
Zitat von vergeetachtige beer am Mai 2, 2026, 2:01 p.m. UhrQuote from Expat on May 2, 2026, 10:07 amWat valt er nog toe te voegen aan het bericht van Bachatero over een mogelijke sluiting?
Je doelt op het bericht dat gepost is NA het mijne? Hoe kon ik weten wat Bachatero ging posten?
Quote from Expat on May 2, 2026, 10:07 amWat valt er nog toe te voegen aan het bericht van Bachatero over een mogelijke sluiting?
Je doelt op het bericht dat gepost is NA het mijne? Hoe kon ik weten wat Bachatero ging posten?
Zitat von mentholbear am Mai 2, 2026, 8:55 p.m. UhrQuote from Expat on May 2, 2026, 10:07 ambericht van Bachatero over een mogelijke sluiting
Ik hoop zo dat SS die gaat winnen. Ik kruis mijn vingers en wrijf nog maar eens over het konijnenpootje...
Quote from Expat on May 2, 2026, 10:07 ambericht van Bachatero over een mogelijke sluiting
Ik hoop zo dat SS die gaat winnen. Ik kruis mijn vingers en wrijf nog maar eens over het konijnenpootje...