Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Sluiting vanaf 11 mei?

VorherigeSeite 2 von 4Nächste

Kann man eine Zehnerkarte für den 1. bis 10. Mai erwerben? Dann würde ich die Besuche der nächsten Monate einfach vorziehen... 🙂

Is het mogelijk om een tienrittenkaart te kopen voor de periode van 1 tot en met 10 mei? Dan zou ik mijn bezoeken voor de komende maanden gewoon kunnen vervroegen... 🙂

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Yep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.

Wandelaar5 und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Purrfect
Quote from Patjax on April 30, 2026, 7:21 pm

Yep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.

Wie hieß das früher: Hoch die internationale Solidarität! 🙂

Hoe luidde dat oude gezegde ook alweer: Leve de internationale solidariteit! 🙂

Wandelaar5 und Patjax haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Patjax
Quote from Seneca on April 30, 2026, 7:16 pm

Hoop dat een verstandige rechter inziet dat de gevolgen op korte termijn ook bij een latere  niet instandhouding van het besluit deels  onomkeerbaar zijn, en dat in ieder geval er meer tijd nodig is om tot een goede afweging te komen.

Eigentlich sollte man annehmen, daß die Kommunen ihre Lektion gelernt haben nachdem Roermond einen hohen Schadensersatz für die Clubschließung dort leisten musste...  🙄

Je zou denken dat de lokale autoriteiten hun lesje wel geleerd zouden hebben nadat Roermond een flinke schadevergoeding moest betalen voor de sluiting van de club... 🙄

Wandelaar5, mentholbear und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5mentholbearAssman

Maar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?

Het lijkt er op dat de gemeente een stok zoekt. De politie vond het maar een kleine hoeveelheid. Maar de gemeente doet moeilijk.

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/3154843/saunaclub-sixsens-moet-deuren-zes-maanden-sluiten-na-vondst-harddrugs

Purrfect hat auf diesen Beitrag reagiert.
Purrfect
Quote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 am

Aanstaande maandag zijn ze sowieso nog open.

mentholbear und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
mentholbearPurrfect
Quote from Wandelaar5 on May 1, 2026, 4:10 am
Quote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 am

Aanstaande maandag zijn ze sowieso nog open.

Ich bin mir auch sicher, daß da geöffnet sein wird. Allerdings gibt es montags im Vergleich zu freitags kein Sushi. Das sollte für Dich aber kein Problem sein - falls ich mich recht erinnere stehen Fisch & Reis ohnehin ganz weit hinten auf Deiner Speisekarte... 😉

Ik weet zeker dat het open zal zijn. In tegenstelling tot vrijdag serveren ze op maandag echter geen sushi. Dat zal voor jou geen probleem zijn – als ik het me goed herinner, staan vis en rijst sowieso niet erg hoog op je lijstje met favorieten... 😉

Wandelaar5 und mentholbear haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5mentholbear

Laat sushi en sashimi nou 1 vd weinige varianten van vis zijn die ik wel lust.
Maar ik zit al aan de kroketten en frikandellen in Roermond...
Ga maandag wel in de Harington vissen 😉

Wandelaar5 und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Purrfect

Ik ben er zondag.

Ik heb gepland om de maand Mei elke vrijdag nog te komen; hopelijk is er een oplossing!

Wandelaar5, mentholbear und Purrfect haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5mentholbearPurrfect
VorherigeSeite 2 von 4Nächste