Sluiting vanaf 11 mei?
Zitat von Purrfect am April 30, 2026, 7:17 p.m. UhrKann man eine Zehnerkarte für den 1. bis 10. Mai erwerben? Dann würde ich die Besuche der nächsten Monate einfach vorziehen... 🙂
Is het mogelijk om een tienrittenkaart te kopen voor de periode van 1 tot en met 10 mei? Dan zou ik mijn bezoeken voor de komende maanden gewoon kunnen vervroegen... 🙂
Kann man eine Zehnerkarte für den 1. bis 10. Mai erwerben? Dann würde ich die Besuche der nächsten Monate einfach vorziehen... 🙂
Is het mogelijk om een tienrittenkaart te kopen voor de periode van 1 tot en met 10 mei? Dan zou ik mijn bezoeken voor de komende maanden gewoon kunnen vervroegen... 🙂
Zitat von Patjax am April 30, 2026, 7:21 p.m. UhrYep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.
Yep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.
Zitat von Purrfect am April 30, 2026, 7:26 p.m. UhrQuote from Patjax on April 30, 2026, 7:21 pmYep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.
Wie hieß das früher: Hoch die internationale Solidarität! 🙂
Hoe luidde dat oude gezegde ook alweer: Leve de internationale solidariteit! 🙂
Quote from Patjax on April 30, 2026, 7:21 pmYep, de €600 variant is voor binnenkomst tot 13.00u en de €700 variant is te gebruiken vanaf 13.00u.
Wie hieß das früher: Hoch die internationale Solidarität! 🙂
Hoe luidde dat oude gezegde ook alweer: Leve de internationale solidariteit! 🙂
Zitat von Purrfect am April 30, 2026, 7:53 p.m. UhrQuote from Seneca on April 30, 2026, 7:16 pmHoop dat een verstandige rechter inziet dat de gevolgen op korte termijn ook bij een latere niet instandhouding van het besluit deels onomkeerbaar zijn, en dat in ieder geval er meer tijd nodig is om tot een goede afweging te komen.
Eigentlich sollte man annehmen, daß die Kommunen ihre Lektion gelernt haben nachdem Roermond einen hohen Schadensersatz für die Clubschließung dort leisten musste... 🙄
Je zou denken dat de lokale autoriteiten hun lesje wel geleerd zouden hebben nadat Roermond een flinke schadevergoeding moest betalen voor de sluiting van de club... 🙄
Quote from Seneca on April 30, 2026, 7:16 pmHoop dat een verstandige rechter inziet dat de gevolgen op korte termijn ook bij een latere niet instandhouding van het besluit deels onomkeerbaar zijn, en dat in ieder geval er meer tijd nodig is om tot een goede afweging te komen.
Eigentlich sollte man annehmen, daß die Kommunen ihre Lektion gelernt haben nachdem Roermond einen hohen Schadensersatz für die Clubschließung dort leisten musste... 🙄
Je zou denken dat de lokale autoriteiten hun lesje wel geleerd zouden hebben nadat Roermond een flinke schadevergoeding moest betalen voor de sluiting van de club... 🙄
Zitat von mentholbear am Mai 1, 2026, 12:51 a.m. UhrMaar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Maar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Zitat von mentholbear am Mai 1, 2026, 1:54 a.m. UhrHet lijkt er op dat de gemeente een stok zoekt. De politie vond het maar een kleine hoeveelheid. Maar de gemeente doet moeilijk.
https://www.l1nieuws.nl/nieuws/3154843/saunaclub-sixsens-moet-deuren-zes-maanden-sluiten-na-vondst-harddrugs
Het lijkt er op dat de gemeente een stok zoekt. De politie vond het maar een kleine hoeveelheid. Maar de gemeente doet moeilijk.
Zitat von Wandelaar5 am Mai 1, 2026, 4:10 a.m. UhrQuote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 amMaar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Aanstaande maandag zijn ze sowieso nog open.
Quote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 amMaar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Zitat von Purrfect am Mai 1, 2026, 6:30 a.m. UhrQuote from Wandelaar5 on May 1, 2026, 4:10 amQuote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 amMaar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Ich bin mir auch sicher, daß da geöffnet sein wird. Allerdings gibt es montags im Vergleich zu freitags kein Sushi. Das sollte für Dich aber kein Problem sein - falls ich mich recht erinnere stehen Fisch & Reis ohnehin ganz weit hinten auf Deiner Speisekarte... 😉
Ik weet zeker dat het open zal zijn. In tegenstelling tot vrijdag serveren ze op maandag echter geen sushi. Dat zal voor jou geen probleem zijn – als ik het me goed herinner, staan vis en rijst sowieso niet erg hoog op je lijstje met favorieten... 😉
Quote from Wandelaar5 on May 1, 2026, 4:10 amQuote from mentholbear on May 1, 2026, 12:51 amMaar niemand die weet of ze aanstaande maandag nog open zijn?
Ich bin mir auch sicher, daß da geöffnet sein wird. Allerdings gibt es montags im Vergleich zu freitags kein Sushi. Das sollte für Dich aber kein Problem sein - falls ich mich recht erinnere stehen Fisch & Reis ohnehin ganz weit hinten auf Deiner Speisekarte... 😉
Ik weet zeker dat het open zal zijn. In tegenstelling tot vrijdag serveren ze op maandag echter geen sushi. Dat zal voor jou geen probleem zijn – als ik het me goed herinner, staan vis en rijst sowieso niet erg hoog op je lijstje met favorieten... 😉
Zitat von mentholbear am Mai 1, 2026, 9:48 a.m. UhrLaat sushi en sashimi nou 1 vd weinige varianten van vis zijn die ik wel lust.
Maar ik zit al aan de kroketten en frikandellen in Roermond...
Ga maandag wel in de Harington vissen 😉
Laat sushi en sashimi nou 1 vd weinige varianten van vis zijn die ik wel lust.
Maar ik zit al aan de kroketten en frikandellen in Roermond...
Ga maandag wel in de Harington vissen 😉
Zitat von pat am Mai 1, 2026, 10:14 a.m. UhrIk ben er zondag.
Ik heb gepland om de maand Mei elke vrijdag nog te komen; hopelijk is er een oplossing!
Ik ben er zondag.
Ik heb gepland om de maand Mei elke vrijdag nog te komen; hopelijk is er een oplossing!