Six sens info voor de verkiezingen
Zitat von romantische kereltje am Dezember 5, 2025, 9:26 p.m. UhrJa dat kan zeg dan wel dat het voor miss sixsens is . .Assmann dan moet ge dat wel morgen zeggen .ik ga pas volgend week zaterdag
Ja dat kan zeg dan wel dat het voor miss sixsens is . .Assmann dan moet ge dat wel morgen zeggen .ik ga pas volgend week zaterdag
Zitat von romantische kereltje am Dezember 5, 2025, 9:28 p.m. UhrIedereen kan tot 16 december nog geven en daarna ga ik de kado kopen .
Iedereen kan tot 16 december nog geven en daarna ga ik de kado kopen .
Zitat von josken3 am Dezember 6, 2025, 12:46 a.m. UhrIk ga aan mijn 5 favoriete dames mooie swarowski oorbellen uitdelen, dit voor kerst en nieuwjaar, heeft uiteraard niks met je verkiezing te maken, maar ze apprecieren het wel, de andere dames krijgen handtassen en of chocola, mvg
Ik ga aan mijn 5 favoriete dames mooie swarowski oorbellen uitdelen, dit voor kerst en nieuwjaar, heeft uiteraard niks met je verkiezing te maken, maar ze apprecieren het wel, de andere dames krijgen handtassen en of chocola, mvg
Zitat von romantische kereltje am Dezember 6, 2025, 5:47 p.m. UhrWaar koop ge handtassen
Waar koop ge handtassen
Zitat von romantische kereltje am Dezember 7, 2025, 7:29 p.m. UhrLuke regel het dan bij Assmann .ik kom nu altijd zaterdag dit jaar nog
Luke regel het dan bij Assmann .ik kom nu altijd zaterdag dit jaar nog
Zitat von romantische kereltje am Dezember 11, 2025, 11:15 a.m. UhrDe prijzenpot is gereed.jekan nog tot nu zaterdag een gift je geven .denk wel dat ik genoeg gekocht heb😁
De prijzenpot is gereed.jekan nog tot nu zaterdag een gift je geven .denk wel dat ik genoeg gekocht heb😁
Zitat von romantische kereltje am Dezember 11, 2025, 11:18 a.m. Uhr8 parfum 47 lovely 7Love & Casualbox by Sentio 6 s Olivier giftset 5 Tom tailor parfum
8 parfum 47 lovely 7Love & Casualbox by Sentio 6 s Olivier giftset 5 Tom tailor parfum
Zitat von romantische kereltje am Dezember 11, 2025, 11:20 a.m. Uhr11 .10.9
Sense Of Spa Rose & Honey en andere varianten Geschenkset
11 .10.9