Six sens info voor de verkiezingen
Zitat von romantische kereltje am November 30, 2025, 7:53 p.m. UhrWat zijn voorlopig de prijzen .1 bos bloemen en 3 parfums
Wat zijn voorlopig de prijzen .1 bos bloemen en 3 parfums
Zitat von romantische kereltje am November 30, 2025, 7:55 p.m. UhrHier wordt ook meegedeeld 1 januari wat de prijzen zinnen. hoeveel personen prijzen pakken.ik was eerst van plan nog chocolade te kopen maar als die personen er dan ni zijn zou dat zonde zijn .
Hier wordt ook meegedeeld 1 januari wat de prijzen zinnen. hoeveel personen prijzen pakken.ik was eerst van plan nog chocolade te kopen maar als die personen er dan ni zijn zou dat zonde zijn .
Zitat von Assman am November 30, 2025, 9:09 p.m. UhrVan chocolade worden de buikskes iets groter, is misschien ni zo’n goe idee… 😉
Van chocolade worden de buikskes iets groter, is misschien ni zo’n goe idee… 😉
Zitat von vergeetachtige beer am Dezember 1, 2025, 6:47 a.m. UhrQuote from Assman on November 30, 2025, 9:18 pmhttps://sixsens.eu/forum-2/topic/miss-sixsens-2025/
Dit topic is prima voor dit soort besprekingen, het topic waar jij naar linkt is puur voor de stemmen.
Quote from Assman on November 30, 2025, 9:18 pm
Dit topic is prima voor dit soort besprekingen, het topic waar jij naar linkt is puur voor de stemmen.
Zitat von romantische kereltje am Dezember 3, 2025, 8:41 p.m. UhrNiemand dat wil sponseren ? Ik kom nog 50 euro te kort voor de top 10 iets te geven.anders wordt het de top 3 of 5
Niemand dat wil sponseren ? Ik kom nog 50 euro te kort voor de top 10 iets te geven.anders wordt het de top 3 of 5
Zitat von Assman am Dezember 3, 2025, 9:27 p.m. UhrQuote from romantisch kereltje on December 3, 2025, 8:41 pmNiemand dat wil sponseren ? Ik kom nog 50 euro te kort voor de top 10 iets te geven.anders wordt het de top 3 of 5
Nou, vooruit, dan sponsor ik 50€ om de top 10 te kunnen eren.
Waarschijnlijk zijn dat toch wel allemaal (goede) bekenden voor mij… 😀Wie wil er nog meer een bijdrage leveren? 🙂
Quote from romantisch kereltje on December 3, 2025, 8:41 pmNiemand dat wil sponseren ? Ik kom nog 50 euro te kort voor de top 10 iets te geven.anders wordt het de top 3 of 5
Nou, vooruit, dan sponsor ik 50€ om de top 10 te kunnen eren.
Waarschijnlijk zijn dat toch wel allemaal (goede) bekenden voor mij… 😀
Wie wil er nog meer een bijdrage leveren? 🙂
Zitat von romantische kereltje am Dezember 4, 2025, 4:53 a.m. UhrOkee breng dat de 14 december mee.ik ga proberen alles zelf af te geven voor 27 december aan Corina dan kan vergeetbare Beat zijn ding doen de 3 of de 10 de ik kan er dan waarschijnlijk niet bij zijn .pas vrij de 17 de
Okee breng dat de 14 december mee.ik ga proberen alles zelf af te geven voor 27 december aan Corina dan kan vergeetbare Beat zijn ding doen de 3 of de 10 de ik kan er dan waarschijnlijk niet bij zijn .pas vrij de 17 de
Zitat von romantische kereltje am Dezember 4, 2025, 4:55 a.m. UhrAls er nu nog sponseren worden de kado van de 1 of 2 of 3 duurder nu is het ongeveer kado van 20 euro tot 7 euro
Als er nu nog sponseren worden de kado van de 1 of 2 of 3 duurder nu is het ongeveer kado van 20 euro tot 7 euro