Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Six sens info voor de verkiezingen

VorherigeSeite 4 von 5Nächste

4

Raffaello Geschenkdoos en Sarah Jessica Parker parfum en sieraden

3.2.1 allemaal hetzelfde krijgen

Crémant du Bourgogne AOC brut champagne. en raeffela geschenkdoos+ plaats1 Hugo Boss levend parfum plaats 2 escada parfum .plaats 3 Sabrina timmerman  cherry

Dinsdag komt de Kerstman aan alle aanwezige dames een cadeautje brengen, dus niet alleen aan de top 10.

Tropische_verrassing, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingmaximusdenniskevinaloneAssman

Welke dinsdag

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis

Ik wil ook iets van de kerstman

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
Quote from romantisch kereltje on December 11, 2025, 9:54 pm

Ik wil ook iets van de kerstman

Dinsdag 16 december 2025. En ik denk niet dat er een cadeautje in zit voor jou, maar je kunt natuurlijk dinsdag altijd komen kijken en het lief vragen.

Tropische_verrassing, MemeMoo und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingMemeMoomaximusdennisWithHair1960josken3Assman

Wellicht een tropische verrassing voor hem, dat moet toch wèl lukken.

Voor "Vergeetachtig Bier" heb ik helaas óók nog een trieste mededeling. Na afgelopen zaterdag ga ik mijn puntenverdeling voor Miss SixSens 2025 herzien in die zin Lilly krijgt minder punten én andere Ladies méér punten waaronder Erica. Ben erg benieuwd wat het reglement hier over zegt. Niet dat hij zich vergist én de hele puntentelling volkomen onzin is. Mogelijk enkele berichten verwijderen én opnieuw stemmem. Afijn B. ik lees het zinvol.

Quote from maximusdennis on December 14, 2025, 2:00 pm

Voor "Vergeetachtig Bier" heb ik helaas óók nog een trieste mededeling. Na afgelopen zaterdag ga ik mijn puntenverdeling voor Miss SixSens 2025 herzien in die zin Lilly krijgt minder punten én andere Ladies méér punten waaronder Erica. Ben erg benieuwd wat het reglement hier over zegt. Niet dat hij daardoor is veroorzaakt én de hele punten volkomen onzin zijn. Mogelijk enkele berichten verwijderen én opnieuw stemmem. Afijn B. ik lees het zinvol.

De naam is vergeetachtige beer, als je met het uitdelen van je nieuwe punten net zo slordig bent, zie ik het somber in (grapje natuurlijk).

Natuurlijk kan en mag je je punten nog wijzigen. Zal ik je gegeven punten schrappen uit mijn lijstje, zodat je een nieuwe post plaatst met daarin de dames en punten, is dat een goed idee?

maximusdennis, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennisAssmaniejtentiejn

Nee laat maar gewoon staan ​​​​(was óók als grapje bedoeld) want na komend weekend gaat het waarschijnlijk wéér veranderen in die zin dat zowel Erica als Lilly dan wellicht ieder 5× punten scoren bij mij. Dan zal een TRIO met Lilly én Erica moeten uitwijzen wie dan het beste is, maar voor het jaareinde is dat helaas niet meer mogelijk omdat beide dames dan met vakantie zijn. Zou zo maar kunnen dat Raïssa tussen de Kerstballen én Nieuwjaar in 1× keer 10 punten scoort (wederom grapje).😂😂🤣🤣🤣😅😅😁😁

VorherigeSeite 4 von 5Nächste