Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Ik ben er weer. Net zowel zalm als haring opgeschept. De line-up van gisteren ziet er veel belovend uit. Maar dat is niet zo relevant, want vorige week heb ik al een afspraak gemaakt met 2 “zusjes” voor een trio. Het is hun eerste keer samen in de kamer, dus een gezonde spanning bij alle 3. Wie het zijn? Kom maar kijken met wie ik om 18:00 naar de kamer ga  😀 .

Nancy en Natasha maakte net een “grand entree” in de bar met de lift! Die gaat maar 1 verdieping naar kamer 21 en er zijn nog 2 liften gepland.

Ik heb net even kennis gemaakt met Roemeense (ze zei Albanië, maar na controle van haar Albanees bleek ze een Roemeense te zijn) Mara die mij in ieder geval volledige Sixsens service beloofde. Ze is er pas 3 dagen. Klein, 24 jaar, zwart halflang haar. Omdat er al een Mara is in Sixsens moet ze hier de naam Dora gebruiken.

De eerste kamer afgesproken met Sissy en een andere dame besloot dat het een trio moest worden. Ik heb me nog heftig verzet, maar dat was kansloos. Was een super kamer!

Inmiddels wat sushi, een bami blok en een pilsje achter de kiezen  zodadelijk genieten in de wellness!

Er komen steeds mannen naar me toe wie die zusjes zijn, dus ik kan het maar beter zeggen: Stefanie en Vanessa. Geen echte zusjes, maar veel mannen verwarren hen. Ook bij nieuwe mensen bij de sleutelafgifte gaat het regelmatig mis. Ik kan dit trio zeker aanraden! We hadden veel lol en zeer goede sex. Reviews van beide dames heb ik al gemaakt. 1+1=3 in dit geval.

En hou de aankondigingen in de gaten, want er komt een leuke december actie aan!

Molaar, Bachatero und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkehotmister1985vergeetachtige beerdoux nôtresDrDre1978
Quote from Wandelaar5 on November 30, 2024, 10:39 am

Ik ben er weer. Net zowel zalm als haring opgeschept. De line-up van gisteren ziet er veel belovend uit. Maar dat is niet zo relevant, want vorige week heb ik al een afspraak gemaakt met 2 “zusjes” voor een trio. Het is hun eerste keer samen in de kamer, dus een gezonde spanning bij alle 3. Wie het zijn? Kom maar kijken met wie ik om 18:00 naar de kamer ga  ???? .

En hou de aankondigingen in de gaten, want er komt een leuke december actie aan!

Ik weet met wie…en daarvoor hoef ik niet naar Lemiers. Veel plezier en wellicht tot volgend weekend (of een andere keer natuurlijk).

Wandelaar5, doux nôtres und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtresWithHair1960

Heerlijke middag gehad met Nancy en Natascha; wat een toppers zijn het toch.  Eerst even gekletst en een paar onduidelijkheden uit de wereld geholpen ( andere dame probeert een breuk tussen ons drieën te creëren), helaas wij kennen ons te lang en zeggen ons altijd eerlijk en rechtuit als er iets niet klopt.

Maar de twee kamers met hun waren weer vanouds lekker, genieten en ook lachen en plezier hebben.

Heb nog de darkroom gezien…, en zelf even gebruikt met….

eten was lekker, en de club is weer heel goed bezig met veranderingen. ????

fijne feestdagen en tot volgend jaar.

Bachatero, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5doux nôtresWithHair1960DrDre1978

Net binnen gekomen. De veranda heeft een heerlijke temperatuur voor ijsberen! Alsof de hele nacht de deuren open hebben gestaan. Maar eens kijken wat de dag gaat brengen, welke dames uit mijn top 5 ik kan schaken en welke nieuwe dames ik kan ontdekken!

Inmiddels is het lekker warm op de veranda. Eerste kamer met de nieuwe Hongaarse Jessica achter de rug. Het was een leuk begin van de dag, zie haar recensie. Er was een Poolse blonde dame: Kasja/Katerina met bril. Ik had van een man al gehoord dat ze €80 vroeg en goede service had geboden. Bij mij vroeg ze €100 en zakte direct naar €70 toen ik nee zei. Ik heb het er toen maar bij gelaten.

Net kennis gemaakt met Bulgaarse Asra. Een wat forsere blonde Bulgaarse dame. Ook kwam er net een bloedmooie Belgische dame binnen. Veel tattoos, witte hoge laarzen, witte body, Botox lippen en een grote billen die ietsbteveel waren bijgevuld naar mijn mening. Half Arabisch maar geboren in België vertelde ze in sappig Vlaams. Ik schat haar midden 20. Vandaag begonnen want ze werd rondgeleid. Ze wil haar naam (nog) niet op het forum. Haar eerste vraag was of je sex mocht hebben in de Kino. Goede instelling dus. Ik had net afgesproken met Mimi en Carla, dus het kwam niet tot een verdere kennismaking, maar het eerste gesprek was wel gezellig. Later was ze de weg kwijt en heb ik haar nog geholpen om de sleutelbalie te vinden.

Mijn massagediensten werden ook gretig afgenomen: Christina, Melissa, Jasmin 2x en Kassi.

De laatste kamer was met Lulu en die was weer erg goed! Nu de bar in voor de disco!

Flyerke, hotmister1985 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerkehotmister1985vergeetachtige beerdoux nôtresDrDre1978

Er komen net 2 nieuwe zeer aantrekkelijke Roemeense dames binnen: Miriam (met bril, was hier 2 jaar geleden ook al) met een piercing in haar neus en zwart haar en Emma met lang blond krullend haar (bovenop donkerder) en groene ogen. Beide ca 1.70m slank B cup.

Bachatero, Flyerke und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkehotmister1985kevinaloneReizigerDrDre1978