Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Quote from WAM on September 18, 2024, 5:49 pm
Quote from MemeMoo on September 18, 2024, 4:53 pm

Dan heb je mijn post hierboven niet begrepen: dames passen hun service-niveau aan hun klanten aan.

Waar de ene een ‘volledige’ service krijgt, is dat bij de ander niet het geval. En andersom.

Jij snapt het niet zo te zien. Volledige Sixsens service is een mythe die oa door Wandelaar5 wordt volgehouden. Ze bestaat niet. Hetzelfde geldt voor een vast prijsbeleid dat hij ook steeds volhield en afwijkingen daarvan afdeed als passanten die het probeerden maar meteen weer onsuccesvol verdwenen. De werkelijkheid achterhaald steeds de mythe.

Stop met trollen en ga je ergens anders mee bezig houden. Zielig figuur.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Er lopen wel meer zielige figuren rond in SS, een reden om minder te gaan en miss zelfs niet meer.

Quote from WAM on September 18, 2024, 5:49 pm
Quote from MemeMoo on September 18, 2024, 4:53 pm

Dan heb je mijn post hierboven niet begrepen: dames passen hun service-niveau aan hun klanten aan.

Waar de ene een ‘volledige’ service krijgt, is dat bij de ander niet het geval. En andersom.

Jij snapt het niet zo te zien. Volledige Sixsens service is een mythe die oa door Wandelaar5 wordt volgehouden. Ze bestaat niet. Hetzelfde geldt voor een vast prijsbeleid dat hij ook steeds volhield en afwijkingen daarvan afdeed als passanten die het probeerden maar meteen weer onsuccesvol verdwenen. De werkelijkheid achterhaald steeds de mythe.

Allee menneke, ik denk dat als iemand het niet wil begrijpen, dan da gij da bent. Ge maakt verschillende profielen aan en valt elke keer in de herhaling. Ge blijft hangen precies unne langspeelplaat. Schizofrenie, witte gij wa da is jonguh? Speciale prijzen hanteren de dames voor de speciale gevallen. Ge mag er fier op zijn da gij 1 van die speciale gevallen bent. Gij moet da koesteren en blijf dan ook gewoon 50 Euro tip betalen, dan blijf ik 60 betalen vur 30 minuutjes.

 

Flyerke, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5MemeMoovergeetachtige beerdievanhiernaast
Quote from peterp095 on September 18, 2024, 6:00 pm

Er lopen wel meer zielige figuren rond in SS, een reden om minder te gaan en miss zelfs niet meer.

Dan moette gij  daar ter plekke een melding over maken als er "een figuur" oe het leven zuur maakt. Beter richte gij oe op de dames, of zijn die dames zielige figuren?