Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Eddy_V teruggekeerd na een ban… ongelofelijk. Ongelofelijk dat de Moderator hier iemand die zich uitgeeft voor iemand anders bant en dan even later de ban weer opheft.  Zodat diegene weer rustig verder kan gaan met het verpesten van de sfeer hier. En net doen alsof hij Eddy_V is.

Quote from Weggepest on September 17, 2024, 11:08 am

En dan de uitvinder van het utopische volledige Sixsens service Wandelaar5. Zoek en je zult berichten vinden waarin hij aangeeft tot 66,6% meer te betalen dan de door zijn sekondanten fel verdedigde €60 per half uur. Kwestie van tijd dat zijn favorieten hierover gaan morren.

Jij moet meer water drinken. Dan heb je het te druk met pissen om je druk te maken over anderen…

Blijkbaar is de stress van de vrouwen nu ook al op de mannen overgeslagen.

Heb het zelf ook al enkele keren persoonlijk ondervonden op dit forum.

Quote from Weggepest on September 17, 2024, 11:08 am
Quote from MemeMoo on September 15, 2024, 7:54 pm
Quote from Weggepest on September 14, 2024, 5:53 am

Waarom denken jullie dat het in vergelijking met 2 jaar geleden zo leeg is in de club? Dat hele clubje tegen de achterwand in de bar, Louisa, Maya, Inez, Angelina, Denisa, Irina, Cataleya, Arya, Saïra en nog wat namen die ik niet ken maken er een bende van. Op voorhand voor alles extra vragen en ook nog eens €70 of 80 voor het halve uur. Het is een grote kliek die op meerdere manieren aan elkaar gerelateerd is. Meerdere van die meiden zijn familie van elkaar, getrouwd met broers of neven van andere meiden uit die groep en grotendeels uit dezelfde regio.

Toch bijzonder dan dat ik het met zeker 5 van de genoemde dames prima kan vinden. Zonder al die poespas van extra’s.

Misschien ook eens naar jezelf kijken?

Of jij verder dan je neus lang is. Maar laten we het algemeen houden.

——

Algemeen houden?

Jij noemt een rijtje dames op, waarvan ik aangeef zelf geen problemen mee te ondervinden met extra’s.

Dat haalt jouw algemene stelling al geheel onderuit. En vervolgens kom je weer met nog meer anecdotes om je eigen ‘gelijk’ te bewijzen.

Je komt met de bekende en vermoeiende herhaling van eerdere zetten. Vandaar mijn advies om naar jezelf te kijken hierin. Want dat lijkt toch een belangrijke factor te spelen richting de dames.

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5vergeetachtige beerWithHair1960Ajax

Een enquête kan hier soelaas brengen, wie heeft er dezelfde ervaringen wat extra’s aangaat met de door Weggepest aangehaalde dames? Ik kan bevestigen dat Weggepest het bij het rechte eind heeft. Laat van jullie horen!

Quote from WAM on September 18, 2024, 11:18 am

Een enquête kan hier soelaas brengen, wie heeft er dezelfde ervaringen wat extra’s aangaat met de door Weggepest aangehaalde dames? Ik kan bevestigen dat Weggepest het bij het rechte eind heeft. Laat van jullie horen!

Weggepest en jijzelf hebben het ongetwijfeld bij het rechte eind.

Maar het punt is: ik ook.

Het enige verschil dat ik kan constateren is dat de dames verschillende levels van service hanteren bij verschillende klanten. En daarin ook variëren in gevraagde vergoedingen. Dat is altijd zo geweest en ook niet uniek voor deze club.

Een enquete laat dus alleen maar zien tot welke klantgroep je jezelf mag rekenen, bij een specifieke dame.

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5vergeetachtige beerWithHair1960

Best komisch om te zien dat er hier trollers zijn die met verschillende nicknames inloggen en dan hun eigen berichten gaan bevestigen  :mrgreen:

 

vse, Flyerke und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vseFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5MemeMoovergeetachtige beerWithHair1960

Er zijn meer verschillen te constateren, oa mythes die in stand worden gehouden over volledige Sixsens service en dergelijke...

Quote from WAM on September 18, 2024, 4:44 pm

Er zijn meer verschillen te constateren, oa mythes die in stand worden gehouden over volledige Sixsens service en dergelijke...

Dan heb je mijn post hierboven niet begrepen: dames passen hun service-niveau aan hun klanten aan.

Waar de ene een ‘volledige’ service krijgt, is dat bij de ander niet het geval. En andersom.

En de ene laten ze meer betalen voor vergelijkbare service, dan de ander.

Maar dat is dus echt niet uniek voor SS.

Quote from MemeMoo on September 18, 2024, 4:53 pm

Dan heb je mijn post hierboven niet begrepen: dames passen hun service-niveau aan hun klanten aan.

Waar de ene een ‘volledige’ service krijgt, is dat bij de ander niet het geval. En andersom.

Jij snapt het niet zo te zien. Volledige Sixsens service is een mythe die oa door Wandelaar5 wordt volgehouden. Ze bestaat niet. Hetzelfde geldt voor een vast prijsbeleid dat hij ook steeds volhield en afwijkingen daarvan afdeed als passanten die het probeerden maar meteen weer onsuccesvol verdwenen. De werkelijkheid achterhaald steeds de mythe.