Nieuwe prijsverhoging dames
Zitat von Flyerke am Januar 24, 2025, 8:53 pm UhrQuote from Perso on January 24, 2025, 12:31 pm@vergeetachtige beer Ik zie hier maar één iemand speculeren en dat ben jij. ???? Misschien zint de boodschap je niet, dat is dan weer iets anders... Jij hebt het nog zeer recent over een "standaard" tarief en over 60p30 en 110p60. Ik meld dat het nu 30p70 en 60p130 is geworden volgens 2 onafhankelijke bronnen. Dat is een boodschap, geen mening.
Ik speculeer dat gij uit een of ander zothuis ontsnapt zijt,
maar ik zeg het nog eens er is nog altijd plaats op de paardemolen
in de efteling slechts 70 euro voor een ritje!!
Quote from Perso on January 24, 2025, 12:31 pm@vergeetachtige beer Ik zie hier maar één iemand speculeren en dat ben jij. ???? Misschien zint de boodschap je niet, dat is dan weer iets anders... Jij hebt het nog zeer recent over een "standaard" tarief en over 60p30 en 110p60. Ik meld dat het nu 30p70 en 60p130 is geworden volgens 2 onafhankelijke bronnen. Dat is een boodschap, geen mening.
Ik speculeer dat gij uit een of ander zothuis ontsnapt zijt,
maar ik zeg het nog eens er is nog altijd plaats op de paardemolen
in de efteling slechts 70 euro voor een ritje!!
Zitat von Perso am Januar 26, 2025, 2:36 pm Uhr@vergeetachtige beer Ik verkondig niets uit 2 ervaringen of duimpjes. Zelfs frequente bezoekers bevestigen het waaronder 1 van jouw duimpjes die schromelijk zijn mond houdt hier over dit onderwerp.
@flyerke Jij hebt wat te lang doorgedraaid op die paardenmolen zo te zien 🙂
PS: ik kon niet sneller reageren omdat ik in de club was ipv op fora 😉
@vergeetachtige beer Ik verkondig niets uit 2 ervaringen of duimpjes. Zelfs frequente bezoekers bevestigen het waaronder 1 van jouw duimpjes die schromelijk zijn mond houdt hier over dit onderwerp.
@flyerke Jij hebt wat te lang doorgedraaid op die paardenmolen zo te zien 🙂
PS: ik kon niet sneller reageren omdat ik in de club was ipv op fora 😉
Zitat von vergeetachtige beer am Januar 27, 2025, 6:53 am UhrQuote from Perso on January 26, 2025, 2:36 pm@vergeetachtige beer Ik verkondig niets uit 2 ervaringen of duimpjes. Zelfs frequente bezoekers bevestigen het waaronder 1 van jouw duimpjes die schromelijk zijn mond houdt hier over dit onderwerp.
@flyerke Jij hebt wat te lang doorgedraaid op die paardenmolen zo te zien ????
PS: ik kon niet sneller reageren omdat ik in de club was ipv op fora ????
Een discussie met jou is 1 ding maar als je vervolgens ook jij jezelf gaat tegenspreken, dan is OF je korte termijn geheugen niet wat het hoort te zijn OF je hebt een gevalletje schizofrenie onder de gelederen.
Ik meld dat het nu 30p70 en 60p130 is geworden volgens 2 onafhankelijke bronnen.
Dat anderen zich stilhouden heeft niets met het onderwerp te maken, ze hebben zich namelijk al duidelijk uitgelaten over dit onderwerp. Ze houden zich stil omdat ze het getroll van jou een beetje zat zijn. Het enige wat jij doet is mekkeren over de prijzen en dat doe je op basis van een handjevol recensies. Je bezoekt deze club niet maar toch blijf je er energie in steken. Je maakt keer op keer een nieuw account aan en valt telkens door de mand want het is overduidelijk dat je 1 en dezelfde persoon bent.
Geen idee in welke club je was, in ieder geval niet in Sixsens, dus verdoe je tijd elders en verziek niet keer op keer de sfeer.
Quote from Perso on January 26, 2025, 2:36 pm@vergeetachtige beer Ik verkondig niets uit 2 ervaringen of duimpjes. Zelfs frequente bezoekers bevestigen het waaronder 1 van jouw duimpjes die schromelijk zijn mond houdt hier over dit onderwerp.
@flyerke Jij hebt wat te lang doorgedraaid op die paardenmolen zo te zien ????
PS: ik kon niet sneller reageren omdat ik in de club was ipv op fora ????
Een discussie met jou is 1 ding maar als je vervolgens ook jij jezelf gaat tegenspreken, dan is OF je korte termijn geheugen niet wat het hoort te zijn OF je hebt een gevalletje schizofrenie onder de gelederen.
Ik meld dat het nu 30p70 en 60p130 is geworden volgens 2 onafhankelijke bronnen.
Dat anderen zich stilhouden heeft niets met het onderwerp te maken, ze hebben zich namelijk al duidelijk uitgelaten over dit onderwerp. Ze houden zich stil omdat ze het getroll van jou een beetje zat zijn. Het enige wat jij doet is mekkeren over de prijzen en dat doe je op basis van een handjevol recensies. Je bezoekt deze club niet maar toch blijf je er energie in steken. Je maakt keer op keer een nieuw account aan en valt telkens door de mand want het is overduidelijk dat je 1 en dezelfde persoon bent.
Geen idee in welke club je was, in ieder geval niet in Sixsens, dus verdoe je tijd elders en verziek niet keer op keer de sfeer.
Zitat von WithHair1960 am Januar 27, 2025, 10:10 am UhrIs maar een remedie, niet meer op reageren, geen letter. Zullen we dat afspreken met elkaar? Welke naam hij ook aan neemt NEGEREN
Is maar een remedie, niet meer op reageren, geen letter. Zullen we dat afspreken met elkaar? Welke naam hij ook aan neemt NEGEREN
Zitat von Flyerke am Januar 27, 2025, 11:09 am UhrOndertussen gebant thanks SS, nu afwachten ......
Ondertussen gebant thanks SS, nu afwachten ......
Zitat von mentholbear am Februar 24, 2025, 5:10 pm UhrMerk dat dames 70p30 vragen, maar dat sommigen nog wel voor 60 mee willen gaan.
Die verhogingen stimuleren niet bepaald om extra kamers te maken...
Althans, deze Dagobear maakt nog wel z'n kamertje, maar trekt niet zo snel een joker kaart voor nog een beurt.
Merk dat dames 70p30 vragen, maar dat sommigen nog wel voor 60 mee willen gaan.
Die verhogingen stimuleren niet bepaald om extra kamers te maken...
Althans, deze Dagobear maakt nog wel z'n kamertje, maar trekt niet zo snel een joker kaart voor nog een beurt.
Zitat von ijsbeertjee am Februar 25, 2025, 11:35 am UhrAfgelopen vrijdag weer langs geweest. Ik ga meestal om de 2 weken. Veel nieuwe dames en ja hoor kreeg bij veel te horen dat 70 de nieuwe standaard prijs is . Een paar nieuwe dames aangesproken. Annabel zag er goed uit maar rekende ook 80 per half uur en met pzc en zoenen 20€ extra. Daarna een ella aangesproken en ja min 80 euro. 1 dame Andra hoorde een gesprek tussen mij en een andere dame en moest even komen zeggen dat het inderdaad 80 is nu en dat ik voor 60 Cheap service op een andere plek moet gaan zoeken. Terwijl ik met deze Andra toen ze net hier begon te werken nog 60 kamerde. Wel een slechte omdat haar tongzoenen geen tong bevat. Helaas zonder kamergang vertrokken. Ik hoop dat iemand ingrijpt en anders word het volgende bezoek pas over een paar maanden. Er zijn immers alternatieven wat wel jammer is want de club ziet er weer heel goed uit met de nieuwe liften en renovaties
Afgelopen vrijdag weer langs geweest. Ik ga meestal om de 2 weken. Veel nieuwe dames en ja hoor kreeg bij veel te horen dat 70 de nieuwe standaard prijs is . Een paar nieuwe dames aangesproken. Annabel zag er goed uit maar rekende ook 80 per half uur en met pzc en zoenen 20€ extra. Daarna een ella aangesproken en ja min 80 euro. 1 dame Andra hoorde een gesprek tussen mij en een andere dame en moest even komen zeggen dat het inderdaad 80 is nu en dat ik voor 60 Cheap service op een andere plek moet gaan zoeken. Terwijl ik met deze Andra toen ze net hier begon te werken nog 60 kamerde. Wel een slechte omdat haar tongzoenen geen tong bevat. Helaas zonder kamergang vertrokken. Ik hoop dat iemand ingrijpt en anders word het volgende bezoek pas over een paar maanden. Er zijn immers alternatieven wat wel jammer is want de club ziet er weer heel goed uit met de nieuwe liften en renovaties
Zitat von ijsbeerss am Februar 25, 2025, 11:54 am UhrInderdaad hele kwalijke ontwikkeling.
Het gaat te hard zo. Ruim 3 jaar geleden was het nog 50 / 100. De verhoging naar 60 / 110 was nog te behappen.
Maar na 3 jaar al van 50 naar 70 (40% hoger) en van 100 naar 130 (30% hoger) is wat teveel van het goede. Ik ga dat in elk geval niet accepteren.
Ik houd 110 per uur aan. Een verhoging binnen nu en 2 jaar naar 120 zou ik accepteren, maar daar moet het daar wel bij blijven, en de komende pakweg 5 jaar zo blijven zonder weer een nieuwe verhoging. Anders gaat het te hard.
Werkende mannen krijgen er gemiddeld jaarlijks niet meer dan 2% bij. Moet daar wel beetje mee in line blijven.
Inderdaad hele kwalijke ontwikkeling.
Het gaat te hard zo. Ruim 3 jaar geleden was het nog 50 / 100. De verhoging naar 60 / 110 was nog te behappen.
Maar na 3 jaar al van 50 naar 70 (40% hoger) en van 100 naar 130 (30% hoger) is wat teveel van het goede. Ik ga dat in elk geval niet accepteren.
Ik houd 110 per uur aan. Een verhoging binnen nu en 2 jaar naar 120 zou ik accepteren, maar daar moet het daar wel bij blijven, en de komende pakweg 5 jaar zo blijven zonder weer een nieuwe verhoging. Anders gaat het te hard.
Werkende mannen krijgen er gemiddeld jaarlijks niet meer dan 2% bij. Moet daar wel beetje mee in line blijven.
Zitat von vergeetachtige beer am Februar 25, 2025, 12:26 pm UhrJe kunt zelf de keuze maken om NIET te kameren met een dame die 80p30 vraagt, ikzelf heb die prijs nog niet te horen gekregen en het moet wel eerm VERDOMD mooie vrouw zijn met dito service wil ik dat er voor betalen. Meerprijs voor extra service moet je nooit intrappen, het voldoet 9 van de 10 keer niet aan je verwachting of aam het niveau van de dames waarbij het bij de prijs inbegrepen zit.
Mocht je een leuke klik hebben met een dame die 70p30 vraagt, dan zou je zelf kunnen opperen dat ze mag kiezen 70p30 of 110p60, zou zomaar kunnen dat ze dan toch voor 110p60 kiest.
Je kunt zelf de keuze maken om NIET te kameren met een dame die 80p30 vraagt, ikzelf heb die prijs nog niet te horen gekregen en het moet wel eerm VERDOMD mooie vrouw zijn met dito service wil ik dat er voor betalen. Meerprijs voor extra service moet je nooit intrappen, het voldoet 9 van de 10 keer niet aan je verwachting of aam het niveau van de dames waarbij het bij de prijs inbegrepen zit.
Mocht je een leuke klik hebben met een dame die 70p30 vraagt, dan zou je zelf kunnen opperen dat ze mag kiezen 70p30 of 110p60, zou zomaar kunnen dat ze dan toch voor 110p60 kiest.
Zitat von mentholbear am Februar 25, 2025, 12:52 pm UhrQuote from vergeetachtige beer on February 25, 2025, 12:26 pmMocht je een leuke klik hebben met een dame die 70p30 vraagt, dan zou je zelf kunnen opperen dat ze mag kiezen 70p30 of 110p60, zou zomaar kunnen dat ze dan toch voor 110p60 kiest.
Ik betwijfel of het iemand lukt om van 130 naar 110 te krijgen.
Quote from vergeetachtige beer on February 25, 2025, 12:26 pmMocht je een leuke klik hebben met een dame die 70p30 vraagt, dan zou je zelf kunnen opperen dat ze mag kiezen 70p30 of 110p60, zou zomaar kunnen dat ze dan toch voor 110p60 kiest.
Ik betwijfel of het iemand lukt om van 130 naar 110 te krijgen.