Nieuwe prijsverhoging dames
Zitat von Klaas am März 30, 2025, 7:52 pm UhrQuote from Agronymus1 on March 30, 2025, 5:47 pmWaarom is namen noemen flauw?
Omdat het snitchen is. Heb je een meningsverschil, los het dan zelf op met de persoon in kwestie.
Quote from Agronymus1 on March 30, 2025, 5:47 pmWaarom is namen noemen flauw?
Omdat het snitchen is. Heb je een meningsverschil, los het dan zelf op met de persoon in kwestie.
Zitat von ijsbeertjee am März 30, 2025, 9:08 pm UhrDit is een forum en het functioneert alleen als er reviews met goede inhoud (lees: service en voor welke prijs) gedeeld word. Verschillende lijsten worden hier gedeeld. En geloof me de dames onderling vertellen elkaar wie wel of niet goed betaald. Wij doen hetzelfde maar dan met service en prijs. Niet zo lang geleden hadden we nog een leuke lijst met dames die zonder extra te betalen deden aan PZC en TZ. En als het voorkomt delen we gewoon de namen van dames die meer rekenen voor hun normale service. Wellicht een goed idee voor een nieuwe lijst. Vind je ook niet?
Dit is een forum en het functioneert alleen als er reviews met goede inhoud (lees: service en voor welke prijs) gedeeld word. Verschillende lijsten worden hier gedeeld. En geloof me de dames onderling vertellen elkaar wie wel of niet goed betaald. Wij doen hetzelfde maar dan met service en prijs. Niet zo lang geleden hadden we nog een leuke lijst met dames die zonder extra te betalen deden aan PZC en TZ. En als het voorkomt delen we gewoon de namen van dames die meer rekenen voor hun normale service. Wellicht een goed idee voor een nieuwe lijst. Vind je ook niet?
Zitat von vse am März 31, 2025, 5:54 am UhrBeste Klaas (et al.),
Wat is flauw?
Als je verbannen bent uit het huis en niet probeert met het management te praten, maar elke drie dagen een nieuw account aanmaakt om te trollen...
Beste Klaas (et al.),
Wat is flauw?
Als je verbannen bent uit het huis en niet probeert met het management te praten, maar elke drie dagen een nieuw account aanmaakt om te trollen...
Zitat von BrianBoitano am März 31, 2025, 9:06 pm UhrIk heb 2x gekamerd bij het laatste bezoek a €130 het uur incl PZC. Koste wel wat tijd en wat gezeur aanhoren dat er te weinig gekamerd werd volgens een aantal dames. Maar als de dag bijna om is en er nog nul verdiensten zijn komt er wel eens wat beweging in de prijslijst.
Ik heb 2x gekamerd bij het laatste bezoek a €130 het uur incl PZC. Koste wel wat tijd en wat gezeur aanhoren dat er te weinig gekamerd werd volgens een aantal dames. Maar als de dag bijna om is en er nog nul verdiensten zijn komt er wel eens wat beweging in de prijslijst.
Zitat von mentholbear am März 31, 2025, 10:59 pm UhrVerwarrend. De ene heeft het over 120p60 en de ander over 130p60. Ik realiseer me dat de dames zelfstandigen zijn, maar welk bedrag is meer gangbaar bij de dames?
Verwarrend. De ene heeft het over 120p60 en de ander over 130p60. Ik realiseer me dat de dames zelfstandigen zijn, maar welk bedrag is meer gangbaar bij de dames?
Zitat von ijsbeerss am April 1, 2025, 2:24 pm Uhr
- Quote from mentholbear on March 31, 2025, 10:59 pm
Verwarrend. De ene heeft het over 120p60 en de ander over 130p60. Ik realiseer me dat de dames zelfstandigen zijn, maar welk bedrag is meer gangbaar bij de dames?
Voor een uur is 110 of 120 gangbaar. En 50e voor elk vervolg halfuur na een uur. Weinig vragen er 130. En die dat toch proberen, krijgen meestal weinig werk.
Dat is niet in steen gebeiteld, maar het overgrote deel van de dames houdt zich daaraan.
Sommigen vragen meer. Sommigen ook minder, 60/110 komt nog regelmatig voor (wel steeds minder helaas). Ook 80 voor een half uur komt voor helaas. Ligt ook aan de kamerduur, en wel/geen regelmatige bezoeker of vaste klant. Maar bij meer dan 70/120 sla ik zelf af.
Ook vragen dames bij de ene klant soms meer dan bij de andere klant.
- Quote from mentholbear on March 31, 2025, 10:59 pm
Voor een uur is 110 of 120 gangbaar. En 50e voor elk vervolg halfuur na een uur. Weinig vragen er 130. En die dat toch proberen, krijgen meestal weinig werk.
Dat is niet in steen gebeiteld, maar het overgrote deel van de dames houdt zich daaraan.
Sommigen vragen meer. Sommigen ook minder, 60/110 komt nog regelmatig voor (wel steeds minder helaas). Ook 80 voor een half uur komt voor helaas. Ligt ook aan de kamerduur, en wel/geen regelmatige bezoeker of vaste klant. Maar bij meer dan 70/120 sla ik zelf af.
Ook vragen dames bij de ene klant soms meer dan bij de andere klant.