Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Nieuwe prijsverhoging dames

Gewoon niet toegeven aan vrouwen die aankomen met nieuwe prijzen, de standaardprijs van 60/110 is perfect inflatie conform. Het duurt nog zeker 10 jaar voordat daar iets bij mag komen. Door een hoop (negatieve) slapjanussen onder de ijsberen wordt er bijna om gevraagd om de prijzen kunstmatig op te voeren. We moeten wat meer (collectief) onze poot stijf houden (ik bedoel dan dus niet middenbeentje) als we onze hobby nog een beetje betaalbaar willen houden.

hotmister1985, Tjeppah und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
hotmister1985TjeppahLoveFromParisDario

Nou was ik er gisteren ook (zaterdag 11 januari), met 3 verschillende dames de kamer op geweest.

Wat het meest opviel was dat er 3 keer een ander uur tarief werd gevraagd (minimaal 110 maximaal 130).

Noem me iemand: zonder ruggengraat, zacht ei, of iemand die de markt verziekt, zolang het bij deze verhoging blijft, en het standaard 6S pakket wordt aangeboden, doet het mij (nog) geen pijn.

Dames die extreem up-sell gedrag vertonen laat ik aan mij voorbij gaan

Wandelaar5, kevinalone und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5kevinaloneWithHair1960

Nu doet het misschien nog geen pijn, maar dat zal niet blijven. Een prijs van 60/110 euro is t.o.v. 20 jaar inflatie een correcte prijs. Laten we niet vergeten dat de gemiddelde ijsbeer een hele dag moet werken voor 1 uurtje op de kamer (zelfs nog exclusief entree en reiskosten). Ik heb nauwelijks wat bijgekregen als zzp-er, nog geen euro per jaar en het openbaar vervoer dat ik nodig heb om in de club te geraken wordt elk jaar duurder. Maar daarnaast blijft het een principe-kwestie. Teveel ijsberen die zeggen 'maar ze was zo mooi' en 'de service was echt goed'. Etc. Etc. Maar ik betaal altijd 60/110 euro en dat zijn ook mooie meiden met een goede service.

Tropische_verrassing hat auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassing

Ringo/Pula/Lex/Maximaal strikes again. Heeft hij eerder Eddy_V na gedaan, nu doet hij PietPotent44 na. Weet dat dit niet de PietPotent is van IJBF, net zoals hij ook niet de echte Eddy_V was. Over een tijdje zal hij wel weer een ban krijgen, maar tot die tijd gaat deze kleuter weer zijn best doen de sfeer hier zoveel mogelijk te verpesten. Dus het beste is om niet op hem te reageren.

MemeMoo, vergeetachtige beer und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
MemeMoovergeetachtige beerWithHair1960

Man, man,…

Dat iemand die een ban gekregen heeft om in deze mooie club te komen (door zijn eigen wangedrag) zich zo verlaagt en denkt dat het een goed idee van hem is om aliassen van anderen te ‘kapen’.

Daar maak je jezelf echt populair mee. Wat een sneu figuur.

Molaar, Tropische_verrassing und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarTropische_verrassingWandelaar5vergeetachtige beerWithHair1960ijsbeerss

Dat een andere club in de buurt de prijs naar 70p30 heeft getild lijkt me ook niet bepaald bevorderlijk voor de prijzen elders.

Maar hoe hoger de prijs, hoe minder vaak ik een joker kaart trek om een extra kamer te maken.