Melis Türkisch from Germany
Zitat von huhu123456 am September 18, 2025, 10:47 a.m. UhrIt's best to take her number for contact. At the moment she is here for a while on Thursdays, Fridays and Sundays. Sometimes she comes at other times too.
It's best to take her number for contact. At the moment she is here for a while on Thursdays, Fridays and Sundays. Sometimes she comes at other times too.
Zitat von Wandelaar5 am März 20, 2026, 6:33 a.m. UhrQuote from elKURDO on March 19, 2026, 11:00 pmFrage an die Herren ist Sie noch anwesend hin und wieder im Club
Ja meestal op woensdag, donderdag en zondag, maar soms wisselt ze van dagen.
Quote from elKURDO on March 19, 2026, 11:00 pmFrage an die Herren ist Sie noch anwesend hin und wieder im Club
Ja meestal op woensdag, donderdag en zondag, maar soms wisselt ze van dagen.
Zitat von maximusdennis am März 24, 2026, 9:11 p.m. UhrDus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
Dus hou mij ten zeerste aanbevolen, om de eerst komende gelegenheid bij Saunaclub Sixsens Melis te ontmoeten.
Dus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
Dus hou mij ten zeerste aanbevolen, om de eerst komende gelegenheid bij Saunaclub Sixsens Melis te ontmoeten.
Zitat von Wandelaar5 am März 24, 2026, 10:35 p.m. UhrQuote from maximusdennis on March 24, 2026, 9:11 pmDus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
Nee, Duitse Melis heeft geen sleeve. Je kunt haar vinden bij de hoge tafel links vooraan in de bar. Waar Mara bijvoorbeeld ook zit.
Quote from maximusdennis on March 24, 2026, 9:11 pmDus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
Nee, Duitse Melis heeft geen sleeve. Je kunt haar vinden bij de hoge tafel links vooraan in de bar. Waar Mara bijvoorbeeld ook zit.
Zitat von Assman am März 24, 2026, 11:31 p.m. UhrQuote from Wandelaar5 on March 24, 2026, 10:35 pmQuote from maximusdennis on March 24, 2026, 9:11 pmDus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
@maximusdennis en Rebecca zit daar ook… 🙂.
Verder nog onder andere Lorena en Mira daar.
Quote from Wandelaar5 on March 24, 2026, 10:35 pmQuote from maximusdennis on March 24, 2026, 9:11 pmDus nogmaals, in aansluiting op #6 @wandelaar5 ,de Duits-Turkse Melis heeft tattoo sleeve over haar gehele arm. Prachtige zwart-grijze shadow tattoo, zoals tattoos behoren te zijn, bij dergelijke werkelijk, zéér mooie prachtige vrouwen, die je normaal gesproken zelden zult ontmoeten.
@maximusdennis en Rebecca zit daar ook… 🙂.
Verder nog onder andere Lorena en Mira daar.