Melis Türkisch from Germany
Zitat von Wandelaar5 am Dezember 27, 2023, 12:04 pm UhrVandaag mijn eerste kamer met Duitse Melis gemaakt. Ik kan de goede verhalen over haar service alleen maar bevestigen. Melis begon heerlijk rustig en we hebben een zeer goede tijd gehad! Herhalingsgevaar 100%.
Vandaag mijn eerste kamer met Duitse Melis gemaakt. Ik kan de goede verhalen over haar service alleen maar bevestigen. Melis begon heerlijk rustig en we hebben een zeer goede tijd gehad! Herhalingsgevaar 100%.
Zitat von elKURDO am Dezember 27, 2023, 2:00 pm UhrQuote from Wandelaar5 on December 27, 2023, 12:04 pmVandaag mijn eerste kamer met Duitse Melis gemaakt. Ik kan de goede verhalen over haar service alleen maar bevestigen. Melis begon heerlijk rustig en we hebben een zeer goede tijd gehad! Herhalingsgevaar 100%.
Weist du welche Tage sie aktuell arbeitet ?
Quote from Wandelaar5 on December 27, 2023, 12:04 pmVandaag mijn eerste kamer met Duitse Melis gemaakt. Ik kan de goede verhalen over haar service alleen maar bevestigen. Melis begon heerlijk rustig en we hebben een zeer goede tijd gehad! Herhalingsgevaar 100%.
Weist du welche Tage sie aktuell arbeitet ?
Zitat von Wandelaar5 am Januar 28, 2024, 2:52 pm UhrNog steeds woensdag, donderdag en zondag. Ze is vandaag voor het laatst en gaat ons een week of 4-5 verlaten. Je vraagt steeds naar haar @elkurdo dus ik zou zeggen kom begin maart eens 1 van die dagen. En kijk bij de hoge tafel links vooraan (gezien vanuit de kino) of je haar te pakken kunt krijgen ?. Mooie dame begin 30 met grote borsten en donker haar die perfect Duits spreekt.
Nog steeds woensdag, donderdag en zondag. Ze is vandaag voor het laatst en gaat ons een week of 4-5 verlaten. Je vraagt steeds naar haar @elkurdo dus ik zou zeggen kom begin maart eens 1 van die dagen. En kijk bij de hoge tafel links vooraan (gezien vanuit de kino) of je haar te pakken kunt krijgen ?. Mooie dame begin 30 met grote borsten en donker haar die perfect Duits spreekt.
Zitat von huhu123456 am Januar 28, 2024, 9:39 pm UhrI was in the room with her for an hour today. If she makes it, she'll still be there next Wednesday and Thursday and then she'll be back in 4-6 weeks. She told me!it was a great room
I was in the room with her for an hour today. If she makes it, she'll still be there next Wednesday and Thursday and then she'll be back in 4-6 weeks. She told me!it was a great room
Zitat von elKURDO am Januar 29, 2024, 12:22 am UhrDanke euch für die Info! Im Januar war ich schon 2 mal im Club, natürlich tolle Zimmer gehabt mit anderen Ladys vor Ort. Vielleicht gehe ich diese Woche auf ein Abstecher im Club vorbei.
Danke euch für die Info! Im Januar war ich schon 2 mal im Club, natürlich tolle Zimmer gehabt mit anderen Ladys vor Ort. Vielleicht gehe ich diese Woche auf ein Abstecher im Club vorbei.
Zitat von Voorzitter van de DKC am April 6, 2025, 11:06 am UhrLiggend in de kino, kwam de Duits/Turkse Melis bij mij liggen en zette haar verleidingspogingen in. Bekeek haar nog eens goed, ja, dit is een type waar ik wel even mee wil stoeien. Gekozen voor een kamer met raam, op een van de bovengelegen etage's. Na het ontdoen van de kledij kwam er een aantrekkelijk lichaam tevoorschijn. Haar lichaam is wel iets geholpen, met de opgevulde lippen, en borsten die een operatieve ingreep hebben gehad, volgens haar zeggen een borstverkleining. Begonnen met slow sex, om elkaar naar de top van geilheid te brengen. Net voor verstrijken van het uur werd er gescoord in de finale..
Herhalingsgevaar; ja
Financiële schade: 130 euro voor 60 minuten
Liggend in de kino, kwam de Duits/Turkse Melis bij mij liggen en zette haar verleidingspogingen in. Bekeek haar nog eens goed, ja, dit is een type waar ik wel even mee wil stoeien. Gekozen voor een kamer met raam, op een van de bovengelegen etage's. Na het ontdoen van de kledij kwam er een aantrekkelijk lichaam tevoorschijn. Haar lichaam is wel iets geholpen, met de opgevulde lippen, en borsten die een operatieve ingreep hebben gehad, volgens haar zeggen een borstverkleining. Begonnen met slow sex, om elkaar naar de top van geilheid te brengen. Net voor verstrijken van het uur werd er gescoord in de finale..
Herhalingsgevaar; ja
Financiële schade: 130 euro voor 60 minuten