Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Quote from oups on October 19, 2024, 5:02 am

Ik was van plan om deze zaterdag naar Roermond te gaan. Uit nieuwsgierigheid. Maar nadat ik heb gelezen wat daar allemaal gebeurt, ga ik mijn GPS herprogrammeren naar Lemiers. En ik hoop daar mijn geluk te vinden, zoals bij elk van mijn talrijke bezoeken in de afgelopen zeven jaar.

Was ook mijn bedoeling maar het gras zal niet groener zijn aan de overkant, die goeie tijd is voorbij.. :- )

Molaar, peterp095 und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Molaarpeterp095Wandelaar5

De goeie tijd is inderdaad voorbij.

Wandelaar5 und waves haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5waves

Komende donderdag weer eens een keer een kijkje nemen in de club! Nu al zin in! Gelukkig is het zo weer donderdag!

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

15 november weer naar SS.

WithHair1960

Ik ben dr 29 november

Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op as. Zaterdag de 26e. Ik hoop dat het net zo geweldig word als de laatste keer. Wie komt er nog meer?

Quote from bmmike on October 21, 2024, 10:07 am

Komende donderdag weer eens een keer een kijkje nemen in de club! Nu al zin in! Gelukkig is het zo weer donderdag!

Hallo Mike,

ik ben er morgen (donderdag) ook!
Zullen we aan de bar ervaringen en tips uitwisselen?
Je kunt me herkennen aan de witte badjas! 😉

Groet Wiseguy

Quote from WithHair1960 on October 23, 2024, 11:41 am

Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op as. Zaterdag de 26e. Ik hoop dat het net zo geweldig word als de laatste keer. Wie komt er nog meer?

Ik ben van plan om ook even langs te wippen komende zaterdag.

WithHair1960

Zaterdag 2 november eindelijk weer eens in de gelegenheid om een omeletje te komen eten tussen de middag

Ik ben ondertussen hier ook al weer 3 uurtjes. Een wellness rondje achter de rug, geluncht en nu in de tuin van het zonnetje aan het genieten. Nu al een prima dagje

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960