Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Ik ben er zaterdag ook weer Vergeetachtige Beer,  leuk dat je komt, wordt uiteraard weer supergezellig, veel dames terug van weggeweest. Bijna iedereen is weer aanwezig. Voor mijn favoriete dame is het juist de laatste dag voor haar welverdiende vakantie en dat is haar zeer gegund. Tot zaterdag

vergeetachtige beer hat auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beer

Zaterdag 12 oktober ben ik weer aanwezig

Bachatero und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960

Geen Gloria in de maand  oktober, zij heeft een welverdiende vakantie, maar ik kom zaterdag toch naar 6S. Wie komt er nog meer?

Quote from WithHair1960 on October 3, 2024, 5:11 pm

Geen Gloria in de maand  oktober, zij heeft een welverdiende vakantie, maar ik kom zaterdag toch naar 6S. Wie komt er nog meer?

I´m on my way :- )

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Hallo Allemaal, zaterdag 12 oktober ga ik weer naar mijn favoriete club. Wie komt er nog meer?

Ik zal er mss ook zijn.

WithHair1960

Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op zaterdag de 19e. Wie komt er nog meer? Het zal gegarandeert weer supergezellig worden.

JonnyFontane hat auf diesen Beitrag reagiert.
JonnyFontane

Ik zal er donderdag de 24e zijn.

Quote from WithHair1960 on October 16, 2024, 5:36 pm

Hallo allemaal, het is pas woensdag, maar ik verheug me nu al op zaterdag de 19e. Wie komt er nog meer? Het zal gegarandeert weer supergezellig worden.

Ik ben ook weer eens aanwezig op zaterdag.....

WithHair1960

Ik was van plan om deze zaterdag naar Roermond te gaan. Uit nieuwsgierigheid. Maar nadat ik heb gelezen wat daar allemaal gebeurt, ga ik mijn GPS herprogrammeren naar Lemiers. En ik hoop daar mijn geluk te vinden, zoals bij elk van mijn talrijke bezoeken in de afgelopen zeven jaar.

Wandelaar5 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960