Live from Sixsens
Zitat von vergeetachtige beer am April 12, 2025, 9:33 am UhrZojuist gearriveerd, p1 en p2 al zo goed als vol (11:00 uur), het gaat een drukke dag worden. Heerlijk in het zonnetje, tis nu al 20 graden. 2 Dames al gespot die in aanmerking komen voor een kamergang, Lulu en Melanie (Lit).
Zojuist gearriveerd, p1 en p2 al zo goed als vol (11:00 uur), het gaat een drukke dag worden. Heerlijk in het zonnetje, tis nu al 20 graden. 2 Dames al gespot die in aanmerking komen voor een kamergang, Lulu en Melanie (Lit).
Zitat von Voorzitter van de DKC am April 12, 2025, 10:53 am UhrEven live vanaf de ligweide.
Na korte extra toeristische route, bij knooppunt Kerensheide kan je niet vanaf de A2 naar de A76 naar Heerlen. Net voor de klok van 12 binnen, omkleden, mede veelplegers gedag zeggen, en een ligbedje scoren.
Zo meteen maar even de watertemperatuur checken.
Nog even wat,: neem je een strandbal mee, en dan ligt die binnen 2 minuten over de heg, zo jammer......
Even live vanaf de ligweide.
Na korte extra toeristische route, bij knooppunt Kerensheide kan je niet vanaf de A2 naar de A76 naar Heerlen. Net voor de klok van 12 binnen, omkleden, mede veelplegers gedag zeggen, en een ligbedje scoren.
Zo meteen maar even de watertemperatuur checken.
Nog even wat,: neem je een strandbal mee, en dan ligt die binnen 2 minuten over de heg, zo jammer......
Zitat von dievanhiernaast am April 12, 2025, 12:22 pm UhrQuote from Voorzitter van de DKC on April 12, 2025, 10:53 amNog even wat,: neem een strandbal mee, en dan ligt die binnen 2 minuten over de heg, zo jammer......
Ik hoor het al, het wordt tijd dat ik mij weer eens aan de poort meld met een paar strandballen! Dank voor de waarschuwing
De Blokker bestaat niet meer dus nu moet ik ze ergens gaan inkopen en als ze zo snel wegwaaien dan mag dat natuurlijk niet teveel kosten
en de voorzitter van de DKC kon soms toch al zo agressief tegen die ballen slaan, dus ook nog een paar reserveballen extra aanschaffen. Misschien 2e Paasdag en anders wordt het eind mei na m’n Thailand tripje om te checken of er weer waterratjes in Lemiers te vinden zijn. Waterratjes zoals Bella en Gina.. those were the days..
Quote from Voorzitter van de DKC on April 12, 2025, 10:53 amNog even wat,: neem een strandbal mee, en dan ligt die binnen 2 minuten over de heg, zo jammer......
Ik hoor het al, het wordt tijd dat ik mij weer eens aan de poort meld met een paar strandballen! Dank voor de waarschuwing
De Blokker bestaat niet meer dus nu moet ik ze ergens gaan inkopen en als ze zo snel wegwaaien dan mag dat natuurlijk niet teveel kosten en de voorzitter van de DKC kon soms toch al zo agressief tegen die ballen slaan, dus ook nog een paar reserveballen extra aanschaffen. Misschien 2e Paasdag en anders wordt het eind mei na m’n Thailand tripje om te checken of er weer waterratjes in Lemiers te vinden zijn. Waterratjes zoals Bella en Gina.. those were the days..
Zitat von Voorzitter van de DKC am April 12, 2025, 4:30 pm UhrEven over die strandbal, die heeft het water geen eens gehaald. Een dame pakte de bal en ging een poging doen om te gaan volleyballen, volgen hun zeggen, door de wind, verdween de bal over de heg, zelf zou ik zeggen dat het gebrek aan vaardigheden was, maar ja, wie ben ik.
Na 2 uurtjes in de zon, met tussendoor even het zwembad in, toch maar een koeler plekje opgezocht. Zou wat zijn, 1 dag mooi weer, er meteen uitzien als een oranje noordzeekrab.
Sara was de gelukkige, die mij het meest kon bekoren om samen voor tijdje de kamer op te gaan.
Straks op tijd weg, morgenochtend mag er gewerkt worden.
PS
Tip: voor de opblaasbare strandballen, probeer het kruidvat of een vergelijkbare drogisterij keten.
Even over die strandbal, die heeft het water geen eens gehaald. Een dame pakte de bal en ging een poging doen om te gaan volleyballen, volgen hun zeggen, door de wind, verdween de bal over de heg, zelf zou ik zeggen dat het gebrek aan vaardigheden was, maar ja, wie ben ik.
Na 2 uurtjes in de zon, met tussendoor even het zwembad in, toch maar een koeler plekje opgezocht. Zou wat zijn, 1 dag mooi weer, er meteen uitzien als een oranje noordzeekrab.
Sara was de gelukkige, die mij het meest kon bekoren om samen voor tijdje de kamer op te gaan.
Straks op tijd weg, morgenochtend mag er gewerkt worden.
PS
Tip: voor de opblaasbare strandballen, probeer het kruidvat of een vergelijkbare drogisterij keten.
Zitat von younghorn96 am April 12, 2025, 9:16 pm UhrNog nuttig als eerste keer bezoeker te komen?
Nog nuttig als eerste keer bezoeker te komen?
Zitat von Wandelaar5 am April 13, 2025, 9:04 am UhrQuote from younghorn96 on April 12, 2025, 9:16 pmNog nuttig als eerste keer bezoeker te komen?
Jazeker. Alleen dit antwoord komt waarschijnlijk te laat. Lees mijn verslag maar. Toen ik om 23 uur naar huis ging, kwamen er nog steeds bezoekers binnen. Op vrijdag- en zaterdagavond gaat het feest altijd lang door. Op andere dagen loopt de club langzaam leeg vanaf 20-21 uur.
Quote from younghorn96 on April 12, 2025, 9:16 pmNog nuttig als eerste keer bezoeker te komen?
Jazeker. Alleen dit antwoord komt waarschijnlijk te laat. Lees mijn verslag maar. Toen ik om 23 uur naar huis ging, kwamen er nog steeds bezoekers binnen. Op vrijdag- en zaterdagavond gaat het feest altijd lang door. Op andere dagen loopt de club langzaam leeg vanaf 20-21 uur.
Zitat von Wandelaar5 am April 18, 2025, 11:42 am UhrVanmorgen was ik iets voor 11 uur in Sixsens. Het is nog vrij rustig. In het trappenhuis en in de gang op +1 en +2 ligt een erg mooi nieuw dik rood tapijt. Bachatero schijnt er ook te zijn, maar ik ben hem nog niet tegengekomen. Ik heb in kamer 3 een uur liggen stoeien met Dana en Sissy en zal zo eens naar hem op zoek gaan. Er zijn al wel aardig wat dames. Bulgaars o.a. Sissy, Dana, Alexandra, Victoria, Jasmina, Melissa, Dani en de nieuwe jonge Simona al gezien. Roemeens o.a. Aisha, Ruby, Eva, Mary, Lori, Annabel, Kayla, Lulu, Mickey, Inna, Aisha, Lydia en dan Tsjechische Jessica, Kasja (Pol), Mercedes en Gloria (Oekr), Lucy (Nig) en Deborah.
En een primeur: Nieuwe Duits Turkse dame Yildez. Half lang bruin haar en een spleetje tussen haar voortanden. Knap gezicht, volslank lichaam met een natuurlijke C/D cup. En ze geeft volledige Sixsens service en tegen meerprijs mag je haar ook van achteren nemen.
Vanmorgen was ik iets voor 11 uur in Sixsens. Het is nog vrij rustig. In het trappenhuis en in de gang op +1 en +2 ligt een erg mooi nieuw dik rood tapijt. Bachatero schijnt er ook te zijn, maar ik ben hem nog niet tegengekomen. Ik heb in kamer 3 een uur liggen stoeien met Dana en Sissy en zal zo eens naar hem op zoek gaan. Er zijn al wel aardig wat dames. Bulgaars o.a. Sissy, Dana, Alexandra, Victoria, Jasmina, Melissa, Dani en de nieuwe jonge Simona al gezien. Roemeens o.a. Aisha, Ruby, Eva, Mary, Lori, Annabel, Kayla, Lulu, Mickey, Inna, Aisha, Lydia en dan Tsjechische Jessica, Kasja (Pol), Mercedes en Gloria (Oekr), Lucy (Nig) en Deborah.
En een primeur: Nieuwe Duits Turkse dame Yildez. Half lang bruin haar en een spleetje tussen haar voortanden. Knap gezicht, volslank lichaam met een natuurlijke C/D cup. En ze geeft volledige Sixsens service en tegen meerprijs mag je haar ook van achteren nemen.
Zitat von Philippe2 am April 18, 2025, 12:48 pm UhrQuote from Wandelaar5 on April 18, 2025, 11:42 amIn het trappenhuis en in de gang op +1 en +2 ligt een erg mooi nieuw dik rood tapijt. Bachatero schijt er ook te zijn
Ik mag hopen voor dat nieuwe mooie rode tapijt van niet 😀
Quote from Wandelaar5 on April 18, 2025, 11:42 amIn het trappenhuis en in de gang op +1 en +2 ligt een erg mooi nieuw dik rood tapijt. Bachatero schijt er ook te zijn
Ik mag hopen voor dat nieuwe mooie rode tapijt van niet 😀
Zitat von Wandelaar5 am April 18, 2025, 2:01 pm UhrNog een nieuwtje: Aliyah is er voor het eerst sinds lange tijd. Dus haar fans kunnen de auto starten.
Steeds meer dames komen binnen: de nieuwe knappe zusjes Sofia en Carina, Diana, Martha, Marissa, Kassi, Domenica, Anita, een dame die anoniem wil blijven, Alina, Bulgaarse Melanie etc.
Nog een nieuwtje: Aliyah is er voor het eerst sinds lange tijd. Dus haar fans kunnen de auto starten.
Steeds meer dames komen binnen: de nieuwe knappe zusjes Sofia en Carina, Diana, Martha, Marissa, Kassi, Domenica, Anita, een dame die anoniem wil blijven, Alina, Bulgaarse Melanie etc.
Zitat von ijsbeerss am April 18, 2025, 3:45 pm UhrQuote from Wandelaar5 on April 18, 2025, 2:01 pmNog een nieuwtje: Aliyah is er voor het eerst sinds lange tijd. Dus haar fans kunnen de auto starten.
Steeds meer dames komen binnen: de nieuwe knappe zusjes Sofia en Carina, Diana, Martha, Marissa, Kassi, Marissa…Twee Marissas ?
Quote from Wandelaar5 on April 18, 2025, 2:01 pmNog een nieuwtje: Aliyah is er voor het eerst sinds lange tijd. Dus haar fans kunnen de auto starten.
Steeds meer dames komen binnen: de nieuwe knappe zusjes Sofia en Carina, Diana, Martha, Marissa, Kassi, Marissa…
Twee Marissas ?