Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Quote from vse on June 27, 2024, 4:42 pm

@wandelaar5
Bedankt, maar Jens heeft het me al verteld toen ik wegging  ????  En ik denk ook dat ik nu weet wat er gebeurd is - maar dat hoort hier niet thuis...

Zo is dat, “what happens on the toilet, stays in toilet “ zeggen ze toch altijd?!

Niet meer live, dus hoort dit verder ook niet hier thuis, maar het was weer een heerlijke dag tussen de Limburgse heuvels. Verdere details binnenkort in Algemeen.

Flyerke und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5

Iedereen die nu met de dames Nederland-Roemenië zit te kijken: veel plezier!

WithHair1960, FunkyFritz und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960FunkyFritzDrDre1978
Quote from Wandelaar5 on July 2, 2024, 3:58 pm

Iedereen die nu met de dames Nederland-Roemenië zit te kijken: veel plezier!

Dat wordt geen neuken meer vandaag, of toch goedmaak sex?

Wandelaar5 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5DrDre1978

De onverwachte bezoeken zijn de leukste toch? Zo doende om 18u aangekomen op een overvolle parking,meteen werd ik overwelmd door de geur van de bbq..niet meer aan gedacht dat dit wel zou kunnen dus dit heeft meer dan gesmaakt! Dank aan de crew! Omwille van de vele voetballiefhebbers was er meer dan keuze genoeg..zo vond ik ergens het geschikte moment om voor de dame te gaan deze ik al 2weken op het oog had.ikzelf had een perfecte kamer met Cleo,jammer dat ik ze niet  eerder ´ontdenkt ´heb want het was voor beide top, helaas zal ze na donderdag niet meer aanwezig zijn..

Bedankt en tot.. :- )

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParisdoux nôtresWithHair1960DrDre1978

Niet meer live, maar ik wou toch nog een verslag schrijven van vrijdag 05 juli 🙂 Omdat ik zaterdag niet aanwezig kon zijn heb ik 6S vrijdag's bezocht en zoals altijd heb ik weer een geweldige dag gehad, s'morgens ontbijten  met Gloria, geweldig,  dat had ik 4 weken gemist. Daarna naar de bar waar ik met Liefhebber en Bachatero de "stand van zaken" heb doorgenomen, is altijd gezellig  ik had hem al een tijdje niet gezien, daar hij meestal op vrijdag's naar 6S gaat. Waves kwam ook nog opdagen, ik had hem niet meer verwacht, daar hij op vakantie zou gaan, altijd gezellig. Later in de veranda  Pascal, verrassend omdat zij meestal alleen op doordeweekse dagen aanwezig is. Later voegde Johanna zich nog bij ons, met haar had ik nog nooit gesproken. Leuk gesprek met een interessante dame. De dag afgesloten, weer met Gloria, nu met het avondeten. Zo tegen 19.30 zeer voldaan huiswaarts gegaan. Zoals altijd wil ik weer de staf en hun medewerkers hartelijk bedanken voor deze mooie dag.

Bachatero, Flyerke und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5Liefhebberdoux nôtresReizigerwavesDrDre1978

#withhair1960

Knap dat je mij op 5 juli hebt gesproken want ik ken je niet en ik was er ook niet  🙄

Foutje dan van mij,dan heb ik iemand verwisseld. Excuseer mij

Liefhebber hat auf diesen Beitrag reagiert.
Liefhebber
Quote from WithHair1960 on July 7, 2024, 7:22 pm

Foutje dan van mij,dan heb ik iemand verwisseld. Excuseer mij

Apart  😮 Was misschien flyerke die heeft meen ik dezelfde voornaam als ik …

Sorry Liefhebber dat ik jou heb genoemd, maar ik denk dat ik Reiziger (weet ik ook niet helemaal zeker) bedoelde  want hij komt meestal ook op vrijdag. Nogmaals excuseer mij

Liefhebber hat auf diesen Beitrag reagiert.
Liefhebber

Het is ok, ik wilde niet dat onbedoeld een verkeerde indruk werd gewekt

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960