Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Live from Sixsens

Omdat het mijn laatse weekend is voor een dikke maand waarin ik de mogelijkheid heb om te komen,toch maar afgezakt naar hier..met een kop koffie klaar voor wat komen mag!

doux nôtres, WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
doux nôtresWithHair1960DrDre1978

Tis hier goed toeven, kamertje gedaan, bbq is de boel aan het voorbakken. F1 op het scherm, genieters in het zwembad. Lekker weer, iedereen goed gemutst, je kan het slechter treffen…

owja, flink wat vrouwelijk schoon te bewonderen.

Wandelaar5, doux nôtres und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5doux nôtresWithHair1960DrDre1978

Zo’n beetje iedereen op een paar leuke dames na, heeft de club inmiddels verlaten.
We schrijven nu 23:25 uur en genieten een laatste flesje Desperados op het terras.
Partycrasher is zojuist aan het dansen geslagen op de manele muziek van Gabriela. Hoe later de avond, hoe schoner het volk  😀

Het is een prachtige dag geweest met bekenden en nieuwe ijsbeer vrienden. Op het eind van de avond toch nog een uurtje lol gemaakt met Holly zoals ze hier geloof ik heet, onze kleine box-kampioen.
We plonsen nu nog eenmaal in het heerlijk verwarmde zwembad en gaan ons dan langzaam voorbereiden op de terugreis.
Zal het weer 9 maanden duren voordat ik terug kom…?

 

Flyerke, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5doux nôtresWithHair1960DrDre1978blueberry

En ook niet onbelangrijk: Gloria is vandaag weer begonnen na circa 4 weken vakantie.

doux nôtres, WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
doux nôtresWithHair1960DrDre1978

Ja W5, daarom schreef ik enkele dagen geleden, dat de zondag deze keer mij veel beter zou uitkomen als de zaterdag  😉  😉  😉 . Echter de zaterdag was ook een zeer geslaagde dag. In de morgen zag het er niet naar uit dat we veel van het buitenterras konden genieten, maar het weer  klaarde zoveel op dat we toch noch later op de dag een BBQ hebben gehad, genieten dus. Vele dames en een leuke sfeer tussen de Roemeense dames en Belgische gasten betreffende de voetbalwedstijd tussen de beide landen. Overigens de Bulgaarse Dames Melissa, Natasha en Nancy bewandelen de omgekeerde richting, zij gaan voor een vakantie enkele weken terug naar hun thuisland. Niets is zeker in het leven  😉  😉  😉  maar zaterdag ben ik weer aanwezig

Flyerke, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5doux nôtresDrDre1978

Een klein foutje van mijn kant. De dames Nancy en Natasha vertrekken pas volgende week naar Bulgarije  😮  😮  😮 Iets van taalbarrière  Bulgaars - Duits  Duits Limburgs ????  😎  😎 ,mijn excuses Dames en heren

Vandaag wordt er geen geld verdiend voor de dames. Veel te mooi weer. Dus ik ben in Sixsens. Er werd al gevraagd of het zaterdag of zondag was.

Er is een groot parasol doek gespannen boven het terras en de buitenbar. Erg mooi en heerlijk met dit weer!

Wel leuk zo’n door de weekse dag. Nu zie ik bijvoorbeeld de Belgische Pascale voor het eerst. De eerste kamer was met Gloria, dus een uitstekend begin van de dag! Ook al meerdere bekenden getroffen. Moeten die mannen niet werken? Nou ja, dat zullen ze van mij ook denken.

Ik heb kennis gemaakt met 2 nieuwe Roemeense dames uit een andere club: Kayla en Gina. Ze waren gisteren begonnen. Kayla (1.70m ruime C cup, kleine tattoo op de rechterhand) had een mooie grote bloem op haar heup. Ze heeft een normaal postuur met brede schouders en heupen, donkerblond haar strak naar achteren in een staart. Gina is blond, slank en wat kleiner, A cup, kleine tattoo op haar ruggenwervel, met gevulde lippen. Gezien hun service beschrijving blijft het bij een kennismaking mijnerzijds.

Melis kwam met een ondeugende vraag naar me toe. Ze keek heel onschuldig en het had ook met Laura te maken. Afijn het liep dus uit op een spetterend trio met deze 2 toppers. Na de jacuzzi en het zwembad, nu lekker een Bitburger en bamiblok op het terras!
Er zijn waterpistolen in omloop. Volgende keer maar een super soaker meenemen.

Bachatero, Flyerke und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeVoorzitter van de DKChotmister1985LoveFromParismynaschdievanhiernaastdoux nôtresWithHair1960DrDre1978

Bovenstaand bericht is een paar keer geüpdate tijdens de dag. Maar ik moet er nog een speciaal codebericht voor Eupen aan toevoegen: de sleutel van kamer 4 is gevonden in het toilet bij het restaurant!

Wat een heerlijke dag was het.

vse hat auf diesen Beitrag reagiert.
vse

Een spontaan bezoekje omdat ik toch in de buurt was…

goed druk en lekkere zomerse sfeer

zou het lukken om de dag vandaag anoniem door te brengen in de club !  Nog geen bekenden gezien, behalve de dames die er ook al bekend zijn met ieder hoekje en gaatje.

Nu eerst eens een flesje Desperado’s en een duik in het heerlijke zwembad om af te koelen.
Werd net aangesproken door Lorena, een erg mooie GMC dame… wie weet wat de dag nog gaat brengen als de kleine box-kampioen zich vandaag niet laat zien !

Bachatero, Flyerke und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeWandelaar5

@wandelaar5
Bedankt, maar Jens heeft het me al verteld toen ik wegging  🙂  En ik denk ook dat ik nu weet wat er gebeurd is - maar dat hoort hier niet thuis...

Voor de rest een echt leuke laatste vakantiedag voor mij. En het nieuwe tentdak is weer een pluspuntje voor mijn favoriete club.

 

Tot gauw, Sixsens!

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5