Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: luke0272
kort verslagje van vandaag, doe dit eigenlijk bijna iedere week, maar schrijf hier meestal geen vers …In: Algemene verslagen
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
halve dag verlof, dus besloten voor een paar uurtjes naar sixsens te gaan.
Rond 14 parkeerplaats …In: Woensdag 21 september
vor 2 Jahren
Ik kom nu toch al vrij lang naar sixsens ca 3 keer per maand, wat ik persoonlijk meemaak is dat het …In: prijs en service afspraken
vor 2 Jahren
Als ik met de meid nog nooit op de kamer was, vraag ik altijd naar de prijzen. wil ze extra voor pzc …In: up sellen
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
@vergeetachtige-beer de dame wil niet genoemd worden, dat wil ik gewoon respecteren ken haar ondertu …In: Warme donderdag 25 augustus
vor 2 Jahren
Ondanks het warme weer toch besloten naar sixsens te rijden, afspraakje gemaakt voor 11 uur.
kort …In: Warme donderdag 25 augustus
vor 2 Jahren
Rond half 11 aangekomen, nog rustig een auto of 4 op de parkeerplaats.
naar binnen omkleden en do …In: Vrijdag 19 augustus
vor 2 Jahren
tijdje geleden dat ik nog een berichtje gemaakt heb, nadat mijn vaste dame eindelijk terug is van va …In: Algemene verslagen
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Eerst nog getwijfeld of ik op koningsdag naar sixsens zou gaan ivm feestdag en de te verwachte drukt …In: Koningsdag woensdag 27 april
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
kort verslag van vandaag.
vorige week wegens omstandigheden toch niet kunnen gaan, dan maar vanda …In: donderdag 31 maart
vor 3 Jahren
Quote from patrick1 on March 28, 2022, 8:37 am
Corina
bedoel je deze met bril op
Ja …In: Meeting Point
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Op je verjaardag is de entree 40 euro. Wel je legitimatie meebrengen.In: gratis entree op verjaardag
vor 3 Jahren
Ben er al vaker op maandag geweest, en mijn ervaring is dat er altijd ruim voldoende dames aanwezig …In: Dinsdag 22 februari
vor 3 Jahren
Na een moeilijke week toch nog besloten een kort verslag van vorige week dinsdag te schrijven.
Ko …In: Dinsdag 22 februari
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
dankzij superbowl, vandaag een dagje verlof.
Wat kun je dan het beste doen na 3 uurtjes slaap, na …In: Maandag 14 februari
vor 3 Jahren
Kan iemand mijn bericht naar de juiste plaats verschuiven, zie net dat ik het bij live verslagen gep …In: Dinsdag 1 februari
vor 3 Jahren
Vandaag na bijna 2 maanden eindelijk nog eens een hele dag naar sixsens geweest.
Door het vroege …In: Dinsdag 1 februari
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Met stip op 1: Natalia (Ukraine)
Degenen die haar kennen weten waarom.
2: Nikki (roemenie)
…In: Miss Sixsens 2021
vor 3 Jahren
Vrijdag was het ook nog tot 20 uur geopend.
Mij zou het ook interesseren of nu nog maar maximaal 1 …In: Zondag 28 november - 1e dag tot 17 uur
vor 3 Jahren
weer een kort verslagje,
vandaag na het werk maar eens gaan kijken hoe de sfeer in sixs …In: Algemene verslagen
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Misschien is het handig als sixsens zelf hier op het forum een mededeling over maakt. Om alle onduid …In: THE LAST NEWS
vor 3 Jahren
Vandaag eindelijk weer is een hele dag sixsens.
rond 11 uur parkeerplaats opgereden, was natuurli …In: Vrijdag 12 November
vor 3 Jahren
Afspraakje staat voor vrijdag, vrijdag 12 november nog eens lekker een hele dag sixsens.
Hopelijk …In: Meeting Point
vor 3 Jahren
kort verslag van vandaag
vandaag toch nog wat tijd gevonden om na het werk een paar uurtje naar s …In: Algemene verslagen
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Vandaag mijn tweede bezoek deze week.
Rond 15 uur parkeerplaats opgereden en ik vond he …In: Algemene verslagen
vor 3 Jahren
Was vandaag maar een paar uurtjes aanwezig dus zet ik het verslag maar hier neer.
Vandaag wat vro …In: Algemene verslagen
vor 3 Jahren
Mein vaste Dame heeft mij daar gisteren niets van gezegd, zoiets zou zij mij direct vertellen.In: Nieuwe prijzen
vor 3 Jahren
Na 2 weekjes pause vandaag nog maar eens na het werk naar sixsens getrokken.
rond 15 uu …In: Woensdag 20 oktober
vor 3 Jahren
Quote from mentholbear on October 8, 2021, 1:30 pm
Quote from luke0272 on October 6, 2021, 7:28 …In: JENNY
vor 3 Jahren
Ken de dame al vele jaren, zij heeft niet graag dat over haar geschreven wordt, dat wil ik respecter …In: Woensdag 6 oktober 2021
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Na mijn zoveelste bezoek aan sixsens word het langzaam eens tijd om een kort verslag te schrijven.
…In: Woensdag 6 oktober 2021
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Vandaag een Kamergang gedaan met Jenny, verrassend goed, volgens haar is ze pas begonnen en is dit h …In: JENNY
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren