AUGUSTUS

Zitat von Agronymus1 am August 24, 2022, 6:48 a.m. UhrIk doe graag weer mee. Eerste bijdrage is al geleverd.
Ik doe graag weer mee. Eerste bijdrage is al geleverd.
Zitat von eric vb am August 24, 2022, 7:46 p.m. UhrSchrijf me ook graag in . Laatste keer hals overkop moeten vertrekken door stormschade . Dus kan de korting wel gebruiken 😉
Schrijf me ook graag in . Laatste keer hals overkop moeten vertrekken door stormschade . Dus kan de korting wel gebruiken 😉
Zitat von vergeetachtige beer am August 24, 2022, 8:06 p.m. UhrIk schrijf me ook in, en natuurlijk zal ik er weer een uitgebreid verslag van maken (als dat wenselijk is).
Ben wel razend benieuwd naar wat die speciale verloting is, ik laat me graag verrassen in ieder geval.
Ik schrijf me ook in, en natuurlijk zal ik er weer een uitgebreid verslag van maken (als dat wenselijk is).
Ben wel razend benieuwd naar wat die speciale verloting is, ik laat me graag verrassen in ieder geval.
Zitat von Eddy am August 25, 2022, 8:37 p.m. UhrDoe ook graag een keer mee,sinds 6 weken Sixsense ontdekt en iedere week wel even geweest. 😛
Doe ook graag een keer mee,sinds 6 weken Sixsense ontdekt en iedere week wel even geweest. 😛

Zitat von Pindabeer am August 28, 2022, 8:45 p.m. UhrJaaa ik ben zo benieuwd naar de speciale verloting! Ik kan wel een leuk prijsje binnen de club bedenken 😛
Jaaa ik ben zo benieuwd naar de speciale verloting! Ik kan wel een leuk prijsje binnen de club bedenken 😛