Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: hotmister1985
Dan is het me toch gelukt om haar te treffen :), was er al een tijdje naar op zoek door de vele goed …In: Mona
vor 3 Jahren
Een pruik lijkt me sterk, dat zou me zeker zijn opgevallen. Verder had ze een heel wit gebit, gelnag …In: Mona
vor 3 Jahren
Oké apart, gemillimeterd haar had ze zeker niet, maar heel lang zwart steil haar en ook volle billen …In: Mona
vor 3 Jahren
Heb vanmiddag gekamerd met een dame die zich Mona-Lisa noemde. Is dit dezelfde als de Mona uit deze …In: Mona
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
De eerste dame zal Gloria niet zijn, want ze had zeker geen a cup, eerder volle b. Alicia ken ik en …In: Naam dame
vor 3 Jahren
Ik zag afgelopen donderdag een wat oudere brunette met b-cup, lang golvend haar enze droeg een wit s …In: Naam dame
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Ik heb haar donderdag ook gezien, ze heet Lilana. Ze probeerde me een aantal keer naar de kamer te k …In: Lilliana, Roemenie
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Ik schrijf me in.
In: MEI
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
Is Mona de nieuwe naam van Flori? Ze komen overeen qua beschrijving en heb Flori al langer niet meer …In: Live from Sixsens
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 3 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
Is ze onlangs nog gespot? Ik ga komende week weer eens naar Sixsens, is alweer een half jaar geleden …In: Nella (Roemeense)
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
Denk die blondine met D-cup silliconen Cateleya is. Schijnt ook een topper te zijn en daardoor ook v …In: Vrijdag 26 november 2021
vor 4 Jahren
Dan heb je inderdaad geluk gehad. Zag haar een paar keer heel kort in de bar op de bank onder de tv, …In: Cateleya
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
Quote from jules1 on October 29, 2021, 9:17 pm
Ja goede service
heb haar vandaag voor het eerst
…In: Cateleya
vor 4 Jahren
vor 4 Jahren
Welke dames hebben dat beslist? De dames werken zelfstandig, Sixsens heeft geen invloed op de prijze …In: Nieuwe prijzen
vor 4 Jahren
Quote from vse on October 15, 2021, 3:15 pm
Ja, er is natuurlijk een eenvoudige reden waarom er op …In: Gentlemen’s Forum
vor 5 Jahren
Volgens mij was haar naam in Golden Time ook Nella. Lea uit GT had geen krullen en leek niet op Katj …In: Nella (Roemeense)
vor 5 Jahren
vor 5 Jahren
vor 5 Jahren
vor 5 Jahren