Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesMona
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Mona

Quote from hotmister1985 on September 27, 2023, 5:35 pm

Een pruik lijkt me sterk, dat zou me zeker zijn opgevallen. Verder had ze een heel wit gebit, gelnagels, navelpiercing en droeg een rood lingeriesetje. Misschien heeft iemand anders haar vandaag ook gezien en kan  voor opheldering zorgen.

Dit is Mona zonder twijfel. Ze zit ook vaak aan die tafel en Carmina is een vriendin.

Agronymus1, Wandelaar5 und hotmister1985 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5hotmister1985

Dan is het me toch gelukt om haar te treffen :), was er al een tijdje naar op zoek door de vele goede verhalen. Een juweeltje is het wel ja, echt een classy dame. Lijkt me inderdaad dat de service beter wordt bij herhaling.

Agronymus1, Wandelaar5 und Liefhebber haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Wandelaar5Liefhebber

Heren!

Respecteer de privacy van de dames…..!!!

Geen gedetailleerde beschrijvingen van de tattoo’s.

Agronymus1 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1
Quote from hotmister1985 on September 27, 2023, 5:56 pm

Dan is het me toch gelukt om haar te treffen :), was er al een tijdje naar op zoek door de vele goede verhalen. Een juweeltje is het wel ja, echt een classy dame. Lijkt me inderdaad dat de service beter wordt bij herhaling.

Ze is inderdaad heel classy of stijlvol en elegant. Mona heeft smaak en is heel empathisch

Agronymus1 und ijsbeer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1ijsbeer

Wie kan mij bevestiging dat Mona nog werkzaam is bij SS? Ik wil nl. de draad met haar weer oppakken na een aantal maanden van radio stilte…

Agronymus1 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1

Ze is er op dit moment niet. Maar wat ik begrijp is ze wel van plan terug te komen over enkele weken.

Bachatero, Agronymus1 und Will haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1Will

@wandelaar5 Is ze inmiddels weer gezien?

.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

De vraag had ik aan wandelaar5 gesteld dus @leon neem mij niet kwalijk. Daarnaast is de lijst van afgelopen vrijdag en kan er in de tussenliggende dagen van alles gebeurd zijn toch?

Agronymus1 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1

.

Wandelaar5 und sul1957 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5sul1957