Please or Register to create posts and topics.

TIP: Lara & Aïda (trio)

Hedenavond ben ik op vriendelijk doch dringend advies van Lara & Aïda op de kamer beland met… Lara & Aïda… 😀

Dit was eigenlijk niet mijn bedoeling, want de “pijp” was al leeg, en de centjes waren al op (eigenlijk).
Maar gelukkig heb ik mij toch laten overhalen, want deze dames zijn ALLEBEI TOPPERS.

De kans om met twee (half)zusjes te kunnen kameren doet zich zelden voor, maar bij Sixsens kan het gewoon 🙂
Deze jongedames kennen elkaar natuurlijk door en door, dus ik wilde mij niet gaan bemoeien met de “choreografie”, heb alles aan hun overgelaten. Het ging allemaal precies zoals ik gehoopt had, en na een pittige strijd moest Junior zich uiteindelijk dan toch gewonnen geven, hetgeen door een ferme plof bevestigd werd 😀

Tegenwoordig zitten ze niet vaak meer onder de tv, maar verblijven ze liever aan de andere kant van de bar.

Ik zou zeggen, maak eens een praatje met ze, en laat u verrassen.

Bachatero, Agronymus1 and 8 other users have reacted to this post.
BachateroAgronymus1Tropische_verrassingWandelaar5AmourDeParismaximusdenniskevinalonedievanhiernaastozzypowpow

Na de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans 🙂

Wandelaar5 and ozzy have reacted to this post.
Wandelaar5ozzy
Quote from Assman on October 11, 2025, 7:17 am

Na de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans ????

Jammer

 

Dus haast geboden  😎

Assman has reacted to this post.
Assman

Lara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!! 🥳 😍 🥳 😍 🥳

Bachatero, Wandelaar5 and 2 other users have reacted to this post.
BachateroWandelaar5maximusdennisWithHair1960

Tanja ook weer sinds gisteren, zei ze net tegen mij

Bachatero, Wandelaar5 and 3 other users have reacted to this post.
BachateroWandelaar5Pavarotti1AssmanTate
Quote from Assman on June 2, 2026, 11:48 am

Lara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!! 🥳 😍 🥳 😍 🥳

Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.

maximusdennis and Pavarotti1 have reacted to this post.
maximusdennisPavarotti1
Quote from Wandelaar5 on June 2, 2026, 5:41 pm
Quote from Assman on June 2, 2026, 11:48 am

Lara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!! 🥳 😍 🥳 😍 🥳

Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.

“Lara Six Pack” en “Lara ‘26”. Ze zien er totaal anders uit, dus dat zal vast wel gaan lukken 🙂.
Allebei toppers trouwens, op hun geheel eigen manier.

Wandelaar5 and maximusdennis have reacted to this post.
Wandelaar5maximusdennis

Tanja, ik hoop haar zaterdag nog eens te verwennen. Het is van 17 april geleden. Veel te lang voor mij!!!!!

andy07 and Tate have reacted to this post.
andy07Tate

They are back but only for 2-3 weeks so dont waste your time if you want to enjoy these ladies 😀

Wandelaar5 and Assman have reacted to this post.
Wandelaar5Assman

Vandaag (weer) een trio gedaan met Lara en Aïda, wat echt TOP was 😍 😍 😍.

Ze blijven nog een week zoiets, dus grijp uw kans zou ik zeggen 🙂.

Bachatero and Wandelaar5 have reacted to this post.
BachateroWandelaar5