Quote from Assman on October 10, 2025, 8:37 pmHedenavond ben ik op vriendelijk doch dringend advies van Lara & Aïda op de kamer beland met… Lara & Aïda… 😀
Dit was eigenlijk niet mijn bedoeling, want de “pijp” was al leeg, en de centjes waren al op (eigenlijk).
Maar gelukkig heb ik mij toch laten overhalen, want deze dames zijn ALLEBEI TOPPERS.De kans om met twee (half)zusjes te kunnen kameren doet zich zelden voor, maar bij Sixsens kan het gewoon 🙂
Deze jongedames kennen elkaar natuurlijk door en door, dus ik wilde mij niet gaan bemoeien met de “choreografie”, heb alles aan hun overgelaten. Het ging allemaal precies zoals ik gehoopt had, en na een pittige strijd moest Junior zich uiteindelijk dan toch gewonnen geven, hetgeen door een ferme plof bevestigd werd 😀Tegenwoordig zitten ze niet vaak meer onder de tv, maar verblijven ze liever aan de andere kant van de bar.
Ik zou zeggen, maak eens een praatje met ze, en laat u verrassen.
Hedenavond ben ik op vriendelijk doch dringend advies van Lara & Aïda op de kamer beland met… Lara & Aïda… 😀
Dit was eigenlijk niet mijn bedoeling, want de “pijp” was al leeg, en de centjes waren al op (eigenlijk).
Maar gelukkig heb ik mij toch laten overhalen, want deze dames zijn ALLEBEI TOPPERS.
De kans om met twee (half)zusjes te kunnen kameren doet zich zelden voor, maar bij Sixsens kan het gewoon 🙂
Deze jongedames kennen elkaar natuurlijk door en door, dus ik wilde mij niet gaan bemoeien met de “choreografie”, heb alles aan hun overgelaten. Het ging allemaal precies zoals ik gehoopt had, en na een pittige strijd moest Junior zich uiteindelijk dan toch gewonnen geven, hetgeen door een ferme plof bevestigd werd 😀
Tegenwoordig zitten ze niet vaak meer onder de tv, maar verblijven ze liever aan de andere kant van de bar.
Ik zou zeggen, maak eens een praatje met ze, en laat u verrassen.
Quote from Assman on October 11, 2025, 7:17 amNa de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans 🙂
Na de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans 🙂
Quote from ozzy on October 14, 2025, 8:09 amQuote from Assman on October 11, 2025, 7:17 amNa de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans ????
Jammer
Dus haast geboden 😎
Quote from Assman on October 11, 2025, 7:17 amNa de komende week gaan ze met verlof trouwens, dus grijp uw kans ????
Jammer
Dus haast geboden 😎
Quote from Assman on June 2, 2026, 11:48 amLara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!! 🥳 😍 🥳 😍 🥳
Lara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!! 🥳 😍 🥳 😍 🥳
Quote from WithHair1960 on June 2, 2026, 12:50 pmTanja ook weer sinds gisteren, zei ze net tegen mij
Tanja ook weer sinds gisteren, zei ze net tegen mij
Quote from Wandelaar5 on June 2, 2026, 5:41 pmQuote from Assman on June 2, 2026, 11:48 amLara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.
Quote from Assman on June 2, 2026, 11:48 amLara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.
Quote from Assman on June 2, 2026, 8:29 pmQuote from Wandelaar5 on June 2, 2026, 5:41 pmQuote from Assman on June 2, 2026, 11:48 amLara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.
“Lara Six Pack” en “Lara ‘26”. Ze zien er totaal anders uit, dus dat zal vast wel gaan lukken 🙂.
Allebei toppers trouwens, op hun geheel eigen manier.
Quote from Wandelaar5 on June 2, 2026, 5:41 pmQuote from Assman on June 2, 2026, 11:48 amLara “Six Pack” & Aïda zijn er weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu 2 Lara’s? Lekker handig dan.
“Lara Six Pack” en “Lara ‘26”. Ze zien er totaal anders uit, dus dat zal vast wel gaan lukken 🙂.
Allebei toppers trouwens, op hun geheel eigen manier.
Quote from pat on June 2, 2026, 9:03 pmTanja, ik hoop haar zaterdag nog eens te verwennen. Het is van 17 april geleden. Veel te lang voor mij!!!!!
Tanja, ik hoop haar zaterdag nog eens te verwennen. Het is van 17 april geleden. Veel te lang voor mij!!!!!
Quote from Pierrot on June 3, 2026, 5:23 pmThey are back but only for 2-3 weeks so dont waste your time if you want to enjoy these ladies 😀
They are back but only for 2-3 weeks so dont waste your time if you want to enjoy these ladies 😀
Quote from Assman on June 5, 2026, 7:19 pmVandaag (weer) een trio gedaan met Lara en Aïda, wat echt TOP was 😍 😍 😍.
Ze blijven nog een week zoiets, dus grijp uw kans zou ik zeggen 🙂.
Vandaag (weer) een trio gedaan met Lara en Aïda, wat echt TOP was 😍 😍 😍.
Ze blijven nog een week zoiets, dus grijp uw kans zou ik zeggen 🙂.