Please or Register to create posts and topics.

Kort geding

PreviousPage 2 of 4Next

De gemeente Vaals heeft ongeveer 10.100 inwoners. Volgens recente cijfers voor 2026 telt de gemeente circa 10.106 inwoners. Toch tropische zonde voor de Regio én Toerisme én Werkgelegenheid etc etc, als zo'n prachtige volledig vernieuwde Wellness Relaxation Sauna, met sluiting wordt lastig. Lijkt mij economisch niet echt gezond voor de Regio. Maar ja, op basis van wetgeving, bestuurlijk een kleine gemeente aansturen, lijkt mij ook niet rationeel.

Wandelaar5, Assman and 2 other users have reacted to this post.
Wandelaar5AssmaniejtentiejnPurrfect

Ik hoop dat er morgen een kort geding plaats vindt, anders staan we a.s. maandag helaas voor een gesloten deur.

maximusdennis, Wandelaar5 and Purrfect have reacted to this post.
maximusdennisWandelaar5Purrfect

18 Mei volgt er een zitting, tot die tijd heeft het er alle schijn van dat de club openblijft. Wellicht niet het mooie en leuke antwoord waar iedereen naar smacht maar er is goede hoop.

befke, oups and 5 other users have reacted to this post.
befkeoupsWithHair1960AssmaniejtentiejnpowpowPurrfect

Thanks for the update @vergeetachtige-beer

Open until May 18th is better than closed from May 11th, which was my last info. At least one more week to enjoy the pleasures of the club.

💃🤯

I hope your sources are legit.

I understand there will be no official statement from the club until all legal avenues have been exhausted. Go on as if nothing happened until the officials lock the door (which may never happen).

maximusdennis has reacted to this post.
maximusdennis

Goed om te horen dat SS voorlopig open mag blijven.
Aangezien hier nog niets over in de media is te vinden, lijkt het me verstandig dat SS duidelijk op de website gaat vermelden dat ze gewoon open blijven vanaf 11 mei!
Anders is de club maandag open, maar komen er geen bezoekers meer, omdat buiten de kleine harde kern de rest van de wereld enkel in de media leest dat de zaak voor 6 maanden dichtgaat vanaf 11 mei...

Seneca, maximusdennis and 5 other users have reacted to this post.
SenecamaximusdennisbefkeoupsWithHair1960iejtentiejnPurrfect
Quote from tiemrevog on May 8, 2026, 9:00 pm

Als een burgemeester een sluiting oplegt per 11 mei voor een half jaar, en er is pas een zitting in kort geding gepland op 18 mei, dan is ss aanstaande maandag dicht, dat lijkt me zo klaar als een klontje...

In de praktijk komt het zeker vaker voor dat er een sluitingsdatum is en door de drukte bij de juridische macht een kg pas na die datum kan dienen, waarbij de rechter dan de eisende partij ( in casu de gemeente ) verzoekt het besluit tot sluiting te schorsen  tot er een uitspraak in kort geding is gedaan.
Het blijft  echter slechts gissen zolang we de feiten niet kennen.

 

Wandelaar5, iejtentiejn and Purrfect have reacted to this post.
Wandelaar5iejtentiejnPurrfect

Het is voor vrijwel 90% zeker dat Saunaclub Sixsens open blijft. Er vindt nog formeel collegiaal overleg plaats tussen twee Rechters in het kader van Bestuursrecht. Het bewijsmateriaal van 6 is bijzonder goed onderbouwd oa met foto-videomateriaal van de Dader, die inmiddels is verwijderd uit de Club. Ook de omwonenden hebben unaniem ingestemd met uitbreiding van 6. Alles is onderbouwd met schriftelijke verklaringen van bezoekers van 6 én inwoners van de gemeente Vaals. Enkele verklaringen zijn zelfs notarieel vastgelegd bij de notaris in Maastricht. Uiteraard gaat de Directie van 6 niet in op berichten én speculaties in de Media. Kortom hulde aan de Directie van 6 én ons Advocatenteam. Duss resumé maakt U zich géén enkele zorgen, alles komt gewoon goed.

Bachatero, AmourDeParis and 4 other users have reacted to this post.
BachateroAmourDeParisbefkeAssmaniejtentiejnPurrfect
Quote from maximusdennis on May 9, 2026, 7:16 am

Het is voor vrijwel 90% zeker dat Saunaclub Sixsens open blijft. Er vindt nog formeel collegiaal overleg plaats tussen twee Rechters in het kader van Bestuursrecht. Het bewijsmateriaal van 6 is bijzonder goed onderbouwd oa met foto-videomateriaal van de Dader, die inmiddels is verwijderd uit de Club. Ook de omwonenden hebben unaniem ingestemd met uitbreiding van 6. Alles is onderbouwd met schriftelijke verklaringen van bezoekers van 6 én inwoners van de gemeente Vaals. Enkele verklaringen zijn zelfs notarieel vastgelegd bij de notaris in Maastricht. Uiteraard gaat de Directie van 6 niet in op berichten én speculaties in de Media. Kortom hulde aan de Directie van 6 én ons Advocatenteam. Duss resumé maakt U zich géén enkele zorgen, alles komt gewoon goed.

Gewoon uit pure nieuwsgierigheid. Hoe weet jij dit allemaal??

maximusdennis, Agronymus1 and sul1957 have reacted to this post.
maximusdennisAgronymus1sul1957

Ik heb vorige week zondag bij mn laatste bezoek ook al deze informatie mogen ontvangen van meneer X. Hij vertelde me ook dat wij ons geen zorgen moeten maken,dat de club gewoon open zal blijven..maar het is niet aan mij/ons om ons hierover uit te spreken,hier mag/moet de club zelf een uitspraak over doen zodra de tijd rijp is.

 

Bachatero, Tropische_verrassing and 4 other users have reacted to this post.
BachateroTropische_verrassingWandelaar5maximusdenniskevinalonePurrfect
Quote from maximusdennis on May 9, 2026, 7:16 am

Het is voor vrijwel 90% zeker dat Saunaclub Sixsens open blijft. Er vindt nog formeel collegiaal overleg plaats tussen twee Rechters in het kader van Bestuursrecht. Het bewijsmateriaal van 6 is bijzonder goed onderbouwd oa met foto-videomateriaal van de Dader, die inmiddels is verwijderd uit de Club. Ook de omwonenden hebben unaniem ingestemd met uitbreiding van 6. Alles is onderbouwd met schriftelijke verklaringen van bezoekers van 6 én inwoners van de gemeente Vaals. Enkele verklaringen zijn zelfs notarieel vastgelegd bij de notaris in Maastricht. Uiteraard gaat de Directie van 6 niet in op berichten én speculaties in de Media. Kortom hulde aan de Directie van 6 én ons Advocatenteam. Duss resumé maakt U zich géén enkele zorgen, alles komt gewoon goed.

Uitbreiding heeft niks te maken met inval. Voor dit soort verbouwingen zijn er vastgestelde procedures. Zonder vergunning mag men helemaal niks bouwen.

maximusdennis, Molaar and 2 other users have reacted to this post.
maximusdennisMolaarWandelaar5One Dollar
PreviousPage 2 of 4Next