Forum breadcrumbs - You are here:Gentlemen's ForumLadies: LadiesCristina
Please or Register to create posts and topics.

Cristina

PreviousPage 2 of 3Next
Quote from ozzy on July 11, 2025, 12:05 pm

Wat moeten we met n indiaan hier ??

????

Dat soort berichten worden hier helaas soms geautomatiseerd geplaatst. Daar hoef je niet op te reageren. Sixsens schoont die berichten snel op.

ozzy has reacted to this post.
ozzy

😘

Wandelaar5, WithHair1960 and 3 other users have reacted to this post.
Wandelaar5WithHair1960Assmanozzypowpow

Ofwel .......

Heerlijke diva.

Wandelaar5, maximusdennis and 4 other users have reacted to this post.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960Assmaniejtentiejnpowpow

Inderdaad ! Al meer dan drie jaar mijn vaste nummer 1 !!

Wandelaar5, maximusdennis and 4 other users have reacted to this post.
Wandelaar5maximusdennisWithHair1960Assmaniejtentiejnpowpow

Za 24/1/26 rond 15H het Bal geopend met Christina. Christina zag er werkelijk schitterend uit met een nieuw jurkje in de kleur grijs met vanzelfsprekend Niets er onder, wèl met prachtige Stripke. Héérlijke Date gehad van 30× minuten bj zc pussy play én keihard doggy met haar héérlijke Kont van achteren genomen én met extra toegift van Ons Beiden. Het is supergezellig om mee te kletsen én kattenkwaad uit te Halen. Inmiddels mijn Vaste Buddy binnen SS. Ben hier zeer dankbaar voor. Hele fijne dag Superlieve Christina😎❤️😘😘 za 14FEB26 Cristina zag er werkelijk fantastisch uit prachtige blonde haren supermooi gebruind maagdelijk wit setje aan extreem mooi gesoigneerd én heerlijk herhaaldelijk gefinished ZC, nog net niet over haar kietelende tongetje heen💦💦💦💦🥵🥵🥵🥳🥳🥳wat een enorme kanjer van Saunaclub SixSens wees svp héél zuinig op Cristina💋

Wandelaar5, bennie28 and 3 other users have reacted to this post.
Wandelaar5bennie28WithHair1960AssmanBJ

Vanaf volgende week dinsdag zal deze superwoman tijdelijk beschikbaar zijn in de grote club in Noord-Limburg,in afwachting van een heropening van onze onovertroffen club SixSens.

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5

Ondertussen is mevrouw even haar geluk gaan zoeken aan de andere kant van Duitsland. Gevaar van overbevolking in Noord-Limburg.

 

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5

Maandag zou ze er weer moeten zijn.

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5

Uiteindelijk uitgesteld naar donderdag, morgen dus ...

Wandelaar5 and Assman have reacted to this post.
Wandelaar5Assman
Quote from MasterJoda on May 27, 2026, 1:03 pm

Uiteindelijk uitgesteld naar donderdag, morgen dus ...

Het blijven vrouwen......... die info dateert al van Zaterdag

 

😎

 

maximusdennis and powpow have reacted to this post.
maximusdennispowpow
PreviousPage 2 of 3Next