Quote from romantische kereltje on January 3, 2026, 8:17 pm🎄🥂🍾rond 10 uur de parking opgereden .omgekleed en de mis zes sens prijzen sorteren. Van de mensen die kwamen en niet kwamen.dit deed ik de bewakingskamer.dit was leuk om te zien hoe dat daar aan toe ging.is wel sjiek uitgerust. Rond 11 uur gedaan met sorteren. in de bar een koffie gaan drinken. 🤣Rond half 12 ontbijt en ben ik maar bij ashman gaan zitten, later kwam bachtero er nog bij. Ik had vandaag geen programma op staan want mijn favoriete dames kwamen nietdus ik liet het op mij af komen .rond 14 uur 30 naar de bar alles gereed zetten om de mis six sens verkiezing de prijzen af te geven ,wat was het moeilijk om 5 vrouwen te gelijk vast te krijgen .ik had wel gezegd dat het om 15 uur was .Lulu was op tijd 🤔om 15 uur 20 kwamen Nancy en natascha erbij die pas geariveerd waren en meteen naar de bar kwamen ze hadden normaal al een afspraak .dan zie ik ineens van boven op de trap raissa die juist van haar kamer kwam .ze zij ik moet me nog opmaken . Dan kwam ineens ik op de trap een vrouw tegen met blote borsten dat bleekt Melanie litouwen te zijn.die had een kamer van 3 uur.ze kwam water halen voor hare klant. 🧐Da ging ni door ik trok ze mee.en eindelijk kon ik beginnen van 11 naar 1.allemaal vrolijk gezichten.er waren zeker 100 mensen.in de bar waren ze meteen aan het praten dat ze niet kunnen stemmen en mss beter volgend jaar ook een bus in de club te zetten aan het onthaal.maar zo dingen moeten toch eens over gepraat worden we zijn allemaal vrijwilligers om zoeits op poten te zetten.iedereen dat volgend jaar mee wil giften is welkom.aja nu terug naar mijn dag het was al 17 uur had nog geen kamer gehad .ik voelde me ook niet lekker omdat er zoveel sneeuw lag .dan maar iets gaan eten en daarna kwam Lulu me bedankt voor de kado .ik heb haar dan maar in de kamer de dank aangenomen .na de kamer was ik eindelijk hersteld en had ik een kleine glimlach je 😗dan jaccuzie gedaan . Om 20 uur voor de eerste bij Melanie litouwen geweest 🎅🍫amaai 😱dat is speciaal alles erop en gericht ik had nog nooit van dees gehoord.een aanrader weet je wie dat nog een aanrader is Lorena .altijd vrolijk vriendelijk lief buiten en in de kamer.om 21 uur 30 dan naarhuis . onderweg nog quick geeten en om 24 uur was ik thuis
🎄🥂🍾rond 10 uur de parking opgereden .omgekleed en de mis zes sens prijzen sorteren. Van de mensen die kwamen en niet kwamen.dit deed ik de bewakingskamer.dit was leuk om te zien hoe dat daar aan toe ging.is wel sjiek uitgerust. Rond 11 uur gedaan met sorteren. in de bar een koffie gaan drinken. 🤣Rond half 12 ontbijt en ben ik maar bij ashman gaan zitten, later kwam bachtero er nog bij. Ik had vandaag geen programma op staan want mijn favoriete dames kwamen nietdus ik liet het op mij af komen .rond 14 uur 30 naar de bar alles gereed zetten om de mis six sens verkiezing de prijzen af te geven ,wat was het moeilijk om 5 vrouwen te gelijk vast te krijgen .ik had wel gezegd dat het om 15 uur was .Lulu was op tijd 🤔om 15 uur 20 kwamen Nancy en natascha erbij die pas geariveerd waren en meteen naar de bar kwamen ze hadden normaal al een afspraak .dan zie ik ineens van boven op de trap raissa die juist van haar kamer kwam .ze zij ik moet me nog opmaken . Dan kwam ineens ik op de trap een vrouw tegen met blote borsten dat bleekt Melanie litouwen te zijn.die had een kamer van 3 uur.ze kwam water halen voor hare klant. 🧐Da ging ni door ik trok ze mee.en eindelijk kon ik beginnen van 11 naar 1.allemaal vrolijk gezichten.er waren zeker 100 mensen.in de bar waren ze meteen aan het praten dat ze niet kunnen stemmen en mss beter volgend jaar ook een bus in de club te zetten aan het onthaal.maar zo dingen moeten toch eens over gepraat worden we zijn allemaal vrijwilligers om zoeits op poten te zetten.iedereen dat volgend jaar mee wil giften is welkom.aja nu terug naar mijn dag het was al 17 uur had nog geen kamer gehad .ik voelde me ook niet lekker omdat er zoveel sneeuw lag .dan maar iets gaan eten en daarna kwam Lulu me bedankt voor de kado .ik heb haar dan maar in de kamer de dank aangenomen .na de kamer was ik eindelijk hersteld en had ik een kleine glimlach je 😗dan jaccuzie gedaan . Om 20 uur voor de eerste bij Melanie litouwen geweest 🎅🍫amaai 😱dat is speciaal alles erop en gericht ik had nog nooit van dees gehoord.een aanrader weet je wie dat nog een aanrader is Lorena .altijd vrolijk vriendelijk lief buiten en in de kamer.om 21 uur 30 dan naarhuis . onderweg nog quick geeten en om 24 uur was ik thuis