Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zonnige zaterdag 25 april

Gisteren was het natuurlijk heerlijk weer. En gelukkig blijft het in Sixsens de hele dag zonnig bij de ligbedjes bij het zwembad. De buitenjacuzzi was druk bezet. Verreweg de beste jacuzzi van alle saunaclubs waar ik geweest ben. Je wordt bijna van de wand naar het midden gespoten, zo krachtig zijn de stralen. Toen ik er in wilde zat er gelukkig maar 1 man in, even later zat die weer vol. Lekker in het zonnetje (met zonnebril op) zitten bubbelen.
Het eten was ook weer prima. 's Ochtends waren er als nieuwe varianten kleine broodjes pulled pork en mini pizzas. En 's avonds had ik een gebakken visfilet en natuurlijk de bloemkool. Er waren ook broodjes hamburger en nog 3 soorten vlees.
Ik was verkouden geweest en voelde me niet zo fit, dus ik had me voorgenomen maar 2 kamers te maken. Het werden toch weer 3 heerlijke uurtjes. Het eerste uur met Mimi die net terug was van vakantie. Succes gegarandeerd. Bij binnenkomst had ik Melanie uit Litouwen getroffen en direct een afspraak gemaakt voor 's avonds. Ze is altijd zo moeilijk te pakken te krijgen. Ondanks dat ik niet nog een kamergang gepland had sloeg bij het zien van al die mooie dames de geilheid toch weer toe. En keuzestress: Lilly of Lulu altijd top, Melis al te lang niet meer mee geweest, Danusia met haar Zwitserse service, Alicia met haar wervelende tongzoenen, Patricia met haar knijp kutje, de aantrekkelijke nieuwe Kida, de nieuwe Amira waar ik goede verhalen over hoorde? Kortom geilheid en keuzestress en ik ben uiteindelijk met Danusia naar de kamer geweest voor een uurtje top service.
's Avonds was Melanie te laat voor haar afspraak. Ik zeg haar altijd dat ik flexibel ben en rustig op haar wacht. In dit geval kwam mij dat extra goed uit, want dan had ik nog wat extra hersteltijd en tijd om het eten te laten zakken. Het werd een geweldig uur, waarbij zij mijn Barokkar vakkundig tot het einde op volle oorlogssterkte wist te houden. Zij kwam zelf ook goed aan haar trekken en ze bedankte mij zelfs buiten de kamer nog een paar keer met diepe tongzoenen waarbij haar tongpiercing altijd wel de kers op de taart is.

Het was ondertussen enorm druk geworden. Er kwamen ook nog groepen mannen uit een andere Nederlandse club waar de sfeer tijdens de party kennelijk wat minder naar hun zin was. De 60 dames waren er eigenlijk bijna te weinig en verdienden erg goed. Daardoor werd er niet zoveel gedanst in de bar. Meer dan een kort dansje met Kassy zat er voor mij niet in. Er was wel een groepje dames aan het dansen links voorin bij een aantal mannen die hen hadden ingehuurd. Patricia danste daar het meest enthousiast, maar niet goed genoeg voor de eretitel Dancing Queen. Wat een geweldige dag was het weer geweest. De Line-up zorgt ook voor steeds meer keuzestress  🙂

hotmister1985, kevinalone und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
hotmister1985kevinaloneWithHair1960AssmanPurrfect