Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zondag 26 april 2026 Planning loopt in de soep

Het zesde clubbezoek in 2026. Begin van de week was het plan als volgt. Trio met Mimi en Angelina en een solo kamer met Selina. Selina bleek ziek te zijn en het trio met Mimi en Angelina zou ook niet doorgaan, omdat Angelina zondag niet zou komen. Het plan was toen een trio met Mimi en Danusia en een solo kamer met Azalea. Het trio met Mimi en Danusia is doorgegaan, maar de solo kamer met Azalea helaas niet. Azalea had een klant die heel lang met haar op de kamer wilde. Het was erg netjes van haar dat ze mij dit vertelde, toen ze wat te drinken haalde voor beide. Ze nam zelfs de moeite om mij op te zoeken. Ik zat toen even te relaxen in de Kino met een tiental andere dames (In de Kino was het drukker dan in de bar). Zodoende hoefde ik niet op Azalea te wachten en kon ik een ander plan bedenken. Tot mijn verbazing liep Angelina ook in de club  😯  Vreemd. We hebben alleen een keer 'hello' tegen elkaar gezegd... Om persoonlijke redenen had ik ook geen zin meer in haar. 's Avonds nog een solo kamer gedaan met Mimi, om twee redenen. Één, Mimi is voor mij de beste dame in Sixsens en twee, ik gunde haar nog een kamer, omdat het niet heel erg druk was in Sixsens. Zal wel te maken hebben gehad met Koningsnacht. Het trio met Mimi en Danusia was overigens zeer goed. Beide dames deden goed mee en zijn erg plezierig in de omgang. Ook klikt het goed tussen die twee. Een echte aanrader dus.

Plannen gaat vaak goed, maar vandaag liep het toch een beetje in de soep. Gelukkig kan ik snel schakelen, dus geen stress  😆 

Wandelaar5, mynasch und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5mynaschPavarotti1Assman