Zaterdag 8 augustus
Zitat von Wandelaar5 am August 9, 2026, 1:12 p.m. UhrGisteren was weer een goede dag in Sixsens. Heerlijk weer, volle bak zon en niet te warm. Na het ontbijt eerst maar wat genoten in de grote stoomcabine om mijn luchtwegen te reinigen. En na de wellness ronde maar eens op zoek gegaan naar een dame om mee te kameren. Danusia begroete mij en vond dat we maar een traditie moesten maken van wat we vorige week begonnen waren: de eerste kamer van W5 is met Danusia. Ik zei dat we net vorige week waren geweest en dat ze dus even niet aan de beurt was. Vanwege mijn rubberen ruggengraat lagen we dus even later samen in kamer 28 op bed voor weer een heerlijk uur met deze uiterst correcte en fraaie service topper.
Hierdoor ontstond bij mij het idee om eens te doen wat ik nog nooit gedaan heb in mijn saunaclub carrière: dezelfde kamers maken als vorige week! En zo belandde ik ook weer met Patricia en Monica in een trio en met Miriam op de kamer. Helemaal top! Maar volgende week is in ieder geval Lilly weer aan de beurt. Maar of dat ook echt gaat gebeuren?
Uiteraard kon ik ook weer heerlijk bubbelen in de buiten jacuzzi en was het erg gezellig met de andere bezoekers. Het was denk ik iets rustiger dan een gemiddelde zaterdag. En 's avonds in de bar werd er wel gedanst, maar wat minder massaal dan anders. De BBQ was weer prima en met dat heerlijke weer was het een zwoele zomeravond, opgevrolijkt door geile paaldansshows van Danusia en Carmen.
Gisteren was weer een goede dag in Sixsens. Heerlijk weer, volle bak zon en niet te warm. Na het ontbijt eerst maar wat genoten in de grote stoomcabine om mijn luchtwegen te reinigen. En na de wellness ronde maar eens op zoek gegaan naar een dame om mee te kameren. Danusia begroete mij en vond dat we maar een traditie moesten maken van wat we vorige week begonnen waren: de eerste kamer van W5 is met Danusia. Ik zei dat we net vorige week waren geweest en dat ze dus even niet aan de beurt was. Vanwege mijn rubberen ruggengraat lagen we dus even later samen in kamer 28 op bed voor weer een heerlijk uur met deze uiterst correcte en fraaie service topper.
Hierdoor ontstond bij mij het idee om eens te doen wat ik nog nooit gedaan heb in mijn saunaclub carrière: dezelfde kamers maken als vorige week! En zo belandde ik ook weer met Patricia en Monica in een trio en met Miriam op de kamer. Helemaal top! Maar volgende week is in ieder geval Lilly weer aan de beurt. Maar of dat ook echt gaat gebeuren?
Uiteraard kon ik ook weer heerlijk bubbelen in de buiten jacuzzi en was het erg gezellig met de andere bezoekers. Het was denk ik iets rustiger dan een gemiddelde zaterdag. En 's avonds in de bar werd er wel gedanst, maar wat minder massaal dan anders. De BBQ was weer prima en met dat heerlijke weer was het een zwoele zomeravond, opgevrolijkt door geile paaldansshows van Danusia en Carmen.
Zitat von Assman am August 9, 2026, 1:42 p.m. UhrQua kameren was het gisteren en prima dag voor de meeste dames geloof ik, want in de namiddag waren alle kamers bezet en moest er zelfs een tijdje gewacht worden op een sleutel. Sinds de nieuwe kamers in gebruik zijn komt dit niet vaak meer voor.
Qua kameren was het gisteren en prima dag voor de meeste dames geloof ik, want in de namiddag waren alle kamers bezet en moest er zelfs een tijdje gewacht worden op een sleutel. Sinds de nieuwe kamers in gebruik zijn komt dit niet vaak meer voor.