Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 29 augustus

Come-back dag

Gisteren was come-back dag voor mij. Voor de eerste keer stonden mijn kamers vast. Ik heb soms wel een plan dat uitkomt, dat is al vrij uitzonderlijk, maar dit was nieuw voor mij.

Lidia was voor het eerst sinds januari terug. Ik heb vroeger veel goede kamers met haar gemaakt en we hebben altijd contact gehouden. Oude tijden herleefden op kamer 7. Een uitgebreide pijpbeurt, waarbij de bijbehorende regio niet werd overgeslagen, zeer goed tongzoenen en neuken in 2 posities, het was weer top!
Mimi was ook weer terug van vakantie, dus 's middags een kamer met haar gemaakt. En ze ziet er niet alleen nog net zo mooi uit als voor haar vakantie, maar ook haar erotische skills bevestigden weer haar nummer 1 positie bij mij. We werden vergezeld door Alina, waar ik vorige week zo'n goede kamer mee had. Na dit super uur was het tijd voor de wellness en de BBQ.
Daarna was het tijd voor de derde topper die terug gekomen was: Bulgaarse Melis. Overdag was ze volgeboekt. Kamer 3 werd een uurtje omgetoverd tot onze arena. En ook bij haar was alles als vanouds.
De sfeer in de bar was ook weer als vanouds. De 3 nieuwe Bulgaarse dames (Alexa, Maria Zwart en Pia) waren veel aan het dansen bij de danspaal, wat ze ook de nodige kamers opleverden. Domenica gaf nog een (matige) paaldansshow. Overal waren wel dames aan het dansen. Miriam was topless en vrij wild aan het dansen. Jennifer bleek erg mooi te kunnen dansen, maar ze deed dat te kort om de dancing queen van de avond te worden. Die titel ging naar Alexa die verreweg het meest verleidelijk bezig was.

Toen ik om 11 uur naar huis ging kwamen er nog steeds nieuwe mannen binnen. Het was weer een mooi dagje Sixsens!

eric vb, Bachatero und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
eric vbBachateromaximusdennisZwabberHenri58Assman

Ik was er ook…

Rond 10:43 uur parkeerde ik mijn grijze 2.0 liter turbo tegenover de ingang. Colinda was een beetje verbaasd me te zien want ze dacht dat ik nog even vakantie had. Nope, zaterdag ss, zondag viswedstrijd (2e in m’n sector geworden) en maandag weer aan de arbeit helaas.

Het werd een gezellige dag met o.a. Wandelaar5, WithHair1960, JF, BJ, Reiziger en nog wat bekende gezichten. Er werd goed gekamerd en er was genoeg te eten en te drinken. Ontbijtje, eitje, worstjes en croissantje onder het genot van het welbekende lijstje van Bachatero.

Op basis van het lijstje een aantal dames met potlood aangemerkt en eentje met een permanente marker. Deze specifieke dame zou wat later arriveren.

Deze dag hadden ze bamischijven in plaats van blokken en het bamiblokkenmonster drong zelfs voor toen de voerbakken vrij werden gegeven. Drie keer knipperen met de ogen, en z’n bord was alweer leeg.

Maar goed, we komen er voor de dames…althans de meeste heren.

Nou ja, ik dus maar voor 1 dame gisteren.

Larissa dus.

Lang verhaal kort…wauw

Die glimlach is niet van m’n gezicht te meppen…

Rond half 9 weer huiswaarts, stukje omrijden vanwege wegwerkzaamheden, maar wederom een topdag.

Geen afscheid genomen van een aantal heren omdat ze druk waren met de dames.

De line up was ECHT goed, stuk of 50? dames maar echt veel toppers qua looks/service.

Bij het uitchecken keek ik tegen de prachtige billen van Izra aan…wat een prachtige vrouw is dat!

Gegroet, bedankt iedereen en tot snel!

Bachatero, maximusdennis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateromaximusdennisZwabberAssman

Izra is helaas voor jou en mij steeds de hele dag geboekt door een man als ze er is. Misschien alleen op zaterdag? En lukt het op de andere dagen wel om haar een keer te pakken te krijgen? Qua looks is het in ieder geval een zeer fraaie dame! Maar voorlopig is het “alleen maar naar kijken maar aankomen niet”.

Quote from Wandelaar5 on August 30, 2026, 4:54 pm

Izra is helaas voor jou en mij steeds de hele dag geboekt door een man als ze er is. Misschien alleen op zaterdag? En lukt het op de andere dagen wel om haar een keer te pakken te krijgen? Qua looks is het in ieder geval een zeer fraaie dame! Maar voorlopig is het “alleen maar naar kijken maar aankomen niet”.

Ik zag haar pas toen ik uitcheckte en inderdaad in gezelschap van een gelukkige heer, volgens mij was ze voornemens richting jacuzikamer te gaan. Was de tweede keer dat ik haar zag.
Eind september ga ik 2x op een andere dag dan zaterdag de club bezoeken, wellicht heb ik dan mazzel.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Zondag  8-).  De dames zijn moe en lopen niet zo hard meer.

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis

Ook vrijdag was Izra de volledige dag geboekt, ik veronderstel door dezelfde man uit Frankrijk.
Ik begrijp de interesse, het is echt een zeer mooie dame. Ze is makkelijk te herkennen want één van de weinige dames die een bril draagt.

Wandelaar5, maximusdennis und vergeetachtige beer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5maximusdennisvergeetachtige beer

#5 😅😅Opa echter ook aan de Bar was erg gezellig gisteren za 29AUG26 met de Beeren, was inmiddels zo 30AUG 2pm, nog net vóór sluitingstijd, de volgende anekdote.

Heb deze ex-gepensioneerde Varkensboer uit Bels meerdere malen ontmoet bij de Six en kende hem nog van vroeger, lang geleden.

Even samen bij gebabbeld, onder streng toezicht, van Bar Dame Johanna, die overigens uitstekend doet.

Deze man vertelde dus het volgende. Het sperma van een Beer [Lees: mannelijk varken] schijn je niet of nauwelijks van je handen af te krijgen. Dat spul plakt dus als de ziekte😅😅.

😅😅🤣🤣🤣😂😂

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Albano hat auf diesen Beitrag reagiert.
Albano

Ik heb nog een liedje aan de bar gezongen, daarna was Izra niet meer te houden.

maximusdennis hat auf diesen Beitrag reagiert.
maximusdennis
Quote from Wandelaar5 on August 30, 2026, 7:36 am

Come-back dag

Gisteren was come-back dag voor mij. Voor de eerste keer stonden mijn kamers vast. Ik heb soms wel een plan dat uitkomt, dat is al vrij uitzonderlijk, maar dit was nieuw voor mij.

Lidia was voor het eerst sinds januari terug. Ik heb vroeger veel goede kamers met haar gemaakt en we hebben altijd contact gehouden. Oude tijden herleefden op kamer 7. Een uitgebreide pijpbeurt, waarbij de bijbehorende regio niet werd overgeslagen, zeer goed tongzoenen en neuken in 2 posities, het was weer top!
Mimi was ook weer terug van vakantie, dus 's middags een kamer met haar gemaakt. En ze ziet er niet alleen nog net zo mooi uit als voor haar vakantie, maar ook haar erotische skills bevestigden weer haar nummer 1 positie bij mij. We werden vergezeld door Alina, waar ik vorige week zo'n goede kamer mee had. Na dit super uur was het tijd voor de wellness en de BBQ.
Daarna was het tijd voor de derde topper die terug gekomen was: Bulgaarse Melis. Overdag was ze volgeboekt. Kamer 3 werd een uurtje omgetoverd tot onze arena. En ook bij haar was alles als vanouds.
De sfeer in de bar was ook weer als vanouds. De 3 nieuwe Bulgaarse dames (Alexa, Maria Zwart en Pia) waren veel aan het dansen bij de danspaal, wat ze ook de nodige kamers opleverden. Domenica gaf nog een (matige) paaldansshow. Overal waren wel dames aan het dansen. Miriam was topless en vrij wild aan het dansen. Jennifer bleek erg mooi te kunnen dansen, maar ze deed dat te kort om de dancing queen van de avond te worden. Die titel ging naar Alexa die verreweg het meest verleidelijk bezig was.

Toen ik om 11 uur naar huis ging kwamen er nog steeds nieuwe mannen binnen. Het was weer een mooi dagje Sixsens!

Gisteren na zeer lange tijd in de namiddag ook een uurtje met Melis verbracht, zal deze keer niet meer zo lang duren voor we nog eens gaan.

Het Blijft een kanjer op de kamer.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman