Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 28-02-2026

Zaterdag 28-02-2026

Om 11:22 uur arriveerde ik met mijn Scandinavische kilometervreter op P2, toen de poort van de hemel (en de deur die daarachter zit) zich opende, keek ik meteen tegen het fraaie achterwerk van mijn clubvrouw aan. Lulu keek om, rekende af en gaf me 3 zoenen en een knuffel. Warm welkom en de dag kon beginnen.

Het beloofde een drukke dag te worden met veel bekenden van dit forum, Pavarotti en z’n friends met wie het altijd gezellig is om over vrouwen en randzaken te babbelen. WithHair1960, de broer van Jezus, Wandelaar5 en ook kwam Assman nog even snel langswippen. Daarnaast ook een bekend Vlaams gezicht dat ik toch al 2 jaar niet gezien had.

De drukte viel aanvankelijk mee, de dag begon rustig maar rond 4-5 uur ontstonden er toch (korte) wachttijden. Mijn dag begon met een ontbijtje en wat bijkletsen met de voor mij bekende heren.

Eerste kamer was met Lulu. Fijn als altijd een heerlijke kamer met haar doorgebracht. Ze droeg een rode outfit die ik nog niet eerder bij haar gezien had. Ze was 1 van de gelukkige ontvangers van een Roemeens armbandje (Mărțișor) van gulle gever Wandelaar5. Trots liet ze het zien aan me. Na het intiem samenzijn even haar schouders en nek gemasseerd zodat ze er weer tegenaan kon. Over een paar dagjes vertrekt ze voor een kort verlof naar haar thuisland. Komend weekend (weekend van 7-8 maart) en het weekend erop (weekend van 14-15 maart) zal ze dus niet aanwezig zijn.

Na de kamer een innige knuffel en ik zal even moeten afkicken de komende weekjes. Goed voor haar dat ze er even tussenuit is, deze dame gaat hopelijk genieten van haar o zo verdiende rust.

Na de eerste ronde tijd voor een bamiblokje, smaakte weer heerlijk, sfeer was goed en gezellig. In de bar ook een goede sfeer. Het schouwspel tussen passieve heren aan de bar of op een bankje en jagende dames blijft mooi om te zien. Dames die hun schaarsgeklede mooi gevormde lijfje zo positioneren dan menig ruggegraat alle stugheid kwijtraakt. Even wat woordjes in de oren fluisteren, een sexy glimlach met de borsten vooruit en weer wordt er een beertje afgevoerd naar de slachtbank.

Pavarotti en z’n friends hadden het goed voor elkaar, een leuk schouwspel in de darkroom met een leuke groep dames. Ik heb het gemist, maar de glimlach op de gezichten van de heren sprak boekdelen.

Goed ronde 2:

Ik liep de bar binnen en sprak met de broer van Jezus. Mimi probeerde mijn aandacht te trekken en daarin slaagde ze uiteraard. Echter was de broer van Jezus voornemens met Mimi de kamer op te gaan. Bij het hoge tafeltje hoorde ik een typisch Roemeens stemmetje mijn naam roepen. Het was Danucia met aan haar zijde Wandelaar5 (wachtend op de kamersleutel), even gekletst en besloten dat ik zou wachten op Danucia.

Wat gedronken aan de bar en gekletst met wat heren. De tijd ging snel en iets na 5-en betrad Danucia de bar. Ik had deze dame al 1 keer getroffen op de kamer (december?) en had een positief gevoel overgehouden aan ons samenzijn. Daarna zijn we elkaar een beetje misgelopen en had ze ook wat fysiek ongemak.

Maar goed, naar de kamer voor een hele fijne GFE sessie. Danucia is een hele correcte dame en een zeer mooie verschijning. Ze heeft een prachtig mooi lijfje en zoent erg fijn. De sfeer op de kamer is aangenaam en daarom gekozen voor een wat langere sessie zodat we niet hoefde te haasten. Ze is een vrolijke, positieve dame die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Ze begint vaak wat later aan haar werkdag dan haar collega’s. Ze heeft het prima naar haar zin in Sixsens, over een paar weekjes gaat ze voor een kort verlof naar Roemenië en verwacht na ortodox Pasen weer terug te keren. Ik kan haar van harte aanbevelen en ze staat nu in mijn lijstje met “vaste” dames.

Na de kamer een hapje gegeten met WithHair1960 en de broer van Jezus. Het eten was goed, al greep ik net mis op de peperroomsaus die weer aangevuld was nadat ik mijn bord al leeg had. Nog even naar de bar waar het druk en gezellig was. De verjaardag van Azalea werd gevierd en de foam LED sticks en glow in the dark bandjes voegde nog wat extra sfeer toe. Veel dansende heren en dames maar de broer van Jezus en Johanna stalen toch wel de show op de dansvloer. Een aantal heren waren hun clubdag in een andere club gestart maar maakte toch de overtocht naar deze club waar de sfeer uiteraard veel beter was. Veelzeggend toch?

Iets voor 11 verliet ik voldaan de club.

Alle dames, heren en personeel….bedankt

Het was weer top!

Wandelaar5, MemeMoo und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5MemeMoomynaschmaximusdenniskevinaloneWithHair1960bierbakkerPavarotti1AssmanRichke

Bedankt voor de vermelding !

We hebben inderdaad een hele hoop plezier gehad in de dark room met onze drie dames Marie Vanessa en Isabella , de eerste twee kenden we al en wisten wat we van hen mochten verwachten !

Isabella was tot voor zaterdag een onbekende voor ons , op aansporen van Vanessa heeft ze zelfs haar eten laten staan ! ze heeft haar rol heel goed opgenomen , in het begin leek ze een beetje gespannen en wat onzeker toen ze daar drie beren zag liggen maar na wat wijze raad van Vanessa kwam alles in kannen en kruiken !

Een hele toffe en knappe dame met mooie helblauwe ogen waarin je kan verdrinken ! Die mag nog wel een kamer gang verwachten van mij !!

Wandelaar5, vergeetachtige beer und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5vergeetachtige beerPavarotti1

Ja, Borrelwater hier. Ik was 28-02 ook in de darkroom. Heeft iemand mijn kunstgebit aldaar gevonden. Zo ja, graag afgeven bij de receptie.

bierbakker hat auf diesen Beitrag reagiert.
bierbakker