Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 23 mei 2026 (ZOMER)

Prachtige zaterdag: 23 mei 2026

Ik arriveerde om 11:03 en parkeerde mijn Zweedse kilometervreter op P2, de parking stroomde al lekker vol. Toen ik een kleine 110 minuten eerder wegreed uit het Brabantse land, gaf de thermometer al 22 graden aan. Het zou een prachtige dag worden.

Bij binnenkomst een warm onthaal en veel blije opgeluchte gezichten. Bij binnenkomst zag ik meteen Ozzy, die ik al een lange tijd niet meer gezien had. De club stroomde snel vol en ‘s avonds hoorde ik dat de parking ramvol stond en alle lockers bezet waren. Mooi om te zien dat de heropening veel bezoekers heeft getrokken. Het personeel heeft er dan ook ALLES aan gedaan om ervoor te zorgen dat de bezoekers niks te kort kwamen. Ikzelf kan de club slechts 1 keer per 2 weken bezoeken, en van de tijdelijke sluiting had ik dus (zonder internet, media, berichten) niks gemerkt. Wel weet ik dat het op eigenaar, personeel, dames, een niet te onderschatten impact heeft gehad. Fijn dat de boel weer open is, en geweldig de inzet van iedereen om het de dames en heren bezoekers naar de zin te maken.

RESPECT!

Tijdens mijn ontbijt werd de bbq al in gereedheid gebracht en kwam mijn clubvrouw me begroeten en vertellen hoe laat ze tijd voor me had. Ronde 1 met Lulu, geweldig zoals altijd.

Rond de klok van 3 tijd voor een bamiblok, bamiblokkenmonster sloot ook aan en schoof moeiteloos 2 blokken naar binnen. Altijd gezellig om wat bij te babbelen. Veel heren gezien en gesproken. WithHair1960, Ozzy, Assman, bj en wat andere heren die niet op het forum posten/lezen.

Ronde 2 met Raïssa, ook dit was weer een hele fijne kamer. Deze dame vestigt zich steviger in mijn lijstje met topdames. Ze was ZEER te spreken over het luchtje dat ik droeg (Montale, Chocolade creedy) en ze wou me opvreten. Dus afgelikt en opgesnoven verliet ik de kamer.

Tijd voor een hapje eten. De bbq was een succes, ikzelf ben na 6en gaan eten zodat de grootste drukte al voorbij is. Er is genoeg voor iedereen en laat de dames maar eerst wat eten. Gezellig wat ouwehoeren met wat kerels onder het genot van een stukje vlees en langslopend vrouwelijk schoon. Er zijn vervelendere manieren om de zaterdag te spenderen.

Na het eten naar de bar, in de hoop een voor mij nieuwe dame te pakken te krijgen. Echter waren deze nieuwe dames erg in trek. Mijn krypotoniet kwam even bij me staan. Deze vrouw kan mijn ruggegraat met gemak transformeren tot rubber. Laatste ronde dus met Mimi. Ze dropte haar handtas en handdoek bij me, en ging de sleutel halen. Echter bleef ze boven bij de trap wachten en keek leedvermakelijk toe hoe ik met haar handtasje door de bar liep. Mimi vond het er wel schattig uitzien, ik iets minder… Mimi en de kamer samen weer top als altijd.

Gedurende de dag onder meer gezien

Aïsha, Amalia bl, Alicia, Ariana, Bella, Corina, Danucia, Dea, Emma, Erica, Gamze, Julia, Kassi, Kida, Kira, Lili, Lulu, Mickey, Mimi, Monica, Nikki, Raïssa, Ruby, Sylvia (N), Vanessa, Alexandra, Anita, Dani, Domenica, Graziella, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Veronica, Aaliyah (D/Mar), Amira (Serv), Cleo (Gr), Karla (Bel/Afr), Deborah (Port), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Johanna (Pol), Kayra (Serv), Martha (Pol), Pascale (Bel),…

Na al dit moois een afzakkertje bij het zwembad, de grootste warmte voorbij en de dag overpeinzen en wat babbelen.

Rond elven naar huis, geweldige dag gehad.

Iedereen die deze mooie dag mogelijk maakte, dankjewel!!!

Tot snel (6 juni vermoed ik).

Molaar, Wandelaar5 und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5maximusdenniskevinaloneOudebelgWithHair1960AssmaniejtentiejnozzyRichkePurrfect