Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 20-12-2025

Het was rond 11:00 uur toen ik de parking opreed, naar schatting 15 auto’s op de parking. Snel naar binnen want m’n clubvrouw zou niet veel later arriveren. Colinda heette me welkom en ik zag dat er kerstversiering hing.

De dag begon gemoeddelijk met een heerlijk ontbijtje en het lijstje van Bachatero aan m’n zijde. Voor minder dan een week voor Kerst gisteren een zeer behoorlijke line-up. Genoeg dames om keuzestress van te krijgen.

Assman en de broer van Jezus waren ook aanwezig dus aan gesprekspartners geen gebrek. Gezien het feit dat WithHair1960 niet aanwezig was, zou betekenen dat er ook genoeg bamiblokken beschikbaar moeten zijn.

De dames druppelden binnen, zeker rond 11:45 uur was het spitsuur en profteerden nog veel dames en heren van het gereduceerde tarief. Ik zat op poleposition op het verwarmde terras (dat nu echt warmer is dankzij het bouwkundige dak).

Lulu arriveerde en we kletsten wat terwijl zij haar ontbijtje nuttigde. Het was immers 4 weken geleden dat ik haar sprak. Ze zag er weer prachtig uit en de sessie die volgde was weer zeer goed.

Na de kamergang lagen er in het restaurant wat wafels en die smaakte erg goed. Even later kwam Assman me een stukje appeltaart brengen dat ook goed smaakte.

De sfeer in de bar was goed, de gehele dag waren er zo nu en dan wachttijden maar voor zover ik kon oordelen vielen die qua lengte wel mee. Een kleine piek erin met het arriveren van de avondbezoekers.

Voor mijn tweede kamer was de keuze gevallen op Raïssa. Deze dame is 1 van de topdames van de “nieuwere lichting”. Deze nieuwe lichting met o.a. ook Danucia, Camze, Monica, Lorena zijn allen correct en weerleggen wat bepaalde individuen soms stellen (dat “alle nieuwe dames” voor een basisprijs een basic service zouden leveren, en pas tegen meerprijs fullservice). Onzin dus.

Het zou natuurlijk kunnen dat de dame de klik/vibe niet voelt en met je en jou als éénmalige passant beschouwd en daarom extra Euro’s vraagt. Ikzelf (en met mij de beren die ik erover spreek) hebben dat niet meegemaakt. Behandel een dame met respect, gedraag je en zorg dat je fris en fruitig bent.

Terug naar Raïssa, zij is zeer vriendelijk en knuffelig geen vreemde upsellpraktijken maar een correcte dame. De sessie was erg goed. Wat ze wel en niet doet bespreek je het beste met haar zelf, maar voor mij is het een blijvertje.

Fijn dat ze de komende weken in de club blijft.

Onder meer gezien (excuses voor degene die ik vergeten ben)

Lulu, Raïssa, Isabella, Nancy& Natacha, Deborah, Sissi, Stacey, Melanie, Melis, Melissa, Victoria, Kasja, Tamara, Gloria, Natalia, Cleo, Annabel, Barbie, “zus van Barbie”, Gamze, Danucia, Alicia, Elena, Vanessa, Lia, Ina, Alexandra, Leticea, Mira, Lorena, Megan, Mercedes, Kassi, Mickey, Erica, Monica, Lili, Megan

Danucia vierde haar verjaardag en trakteerde het publiek op een hele mooie paaldansact. Een gelukkige beer had de eer de dansvloer met Yvette te mogen delen en dat was prachtig om te zien. Ook Monica liet zien over sensuele dansmoves te beschikken. Het was behoorlijk druk in de avond, de gratis shotjes vonden gretig aftrek.

De broer van Jezus vertelde me over een bedevaartstocht die hij wellicht gaat ondernemen richting het mooie Italië. Het feit dat hij deze dag al bijna 12.000 stappen had gezet (en ik slechts 4.000) gaf aan hoe serieus hij was en waarin onze prioriteiten verschillen.

Rond de klok van half 12 nam ik afscheid en checkte ik uit. Iets voor 1 uur parkeerde ik m’n bolide weer in de stal thuis.

Het was weer top, personeel, dames en heren bedankt.

Agronymus1, Flyerke und 13 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5AmourDeParismynaschmaximusdennisbefkekevinalonebennie28WithHair1960Assmaniejtentiejnromantische kereltjeBJ